نتایج احتمالی سامرسلام 2008
به نام خدا
سلام
سامرسلام 2008 امشب در ساعت 4 و نیم شب از شبکه تی وی 14 پخش خواهد شد از چند شبکه دیگر نیز پوشش داده می شود
مسابقاتی که برای سامرسلام 2008 به صورت رسمی اعلام شده اند :
http://www.wwe.com/content/media/images/3883682/7720748
1 ــ اج برابر آندرتیکر در قفس hell in cell match
2 ــ جان سینا برابر باتیستا
3 ــ گریت کالی برابر تریپل اچ بر سر کمربند wwe champion
4 ــ جی بی ال برابر سی ام پانک بر سر کمربند world heavyweight champion
5 ــ مارک هنری برابر مت هاردی بر سر کمربند ecw champion
6 ــ جف هاردی برابر ام وی پی بر سر کمربند آمریکا چمپیون
7 ــ بازگشت شاون مایکل به wwe پس از مصدومیت
8 ــ بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون بر سر کمربند زنان و دیگر کمربند مردان
9 ــ مراسم اختصاصی فیت فینلی و هورنسووگل
10 ــ مراسم آمدن تمام برندگان تک تیم چمپیون wwe
این ها برای سامرسلام 2008 انتخاب شده است اگر قرار باشد دوباره اعلام شود حداکثر یک مسابقه دیگر اعلام رسمی می شود در ضمن بازگشت رندی ارتن پس از مدتی به wwe در سامرسلام 2008 به علت تصادف رندی ارتن با موتور لغو شد .
مسابقه بین آندرتیکر و اج در قفس هل این سل از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جان سینا و باتیستا از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین گریت کالی و تریپل اچ از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جی بی ال و سی ام پانک از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین مارک هنری و مت هاردی از سری مسابقات ای سی دابلیو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جف هاردی و ام وی پی از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، بازگشت شاون مایکل از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون بر سر کمربند زنان و دیگر کمربند مردان از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مراسم اختصاصی فیت فینلی و هورنسووگل از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مراسم مراسم آمدن تمام برندگان تک تیم چمپیون wwe هم از لیگ راو به مسابقات سامرسلام 2008 اومده است . می شود گفت از 10 برنامه ای که فعلاً برای سامرسلام 2008 به صورت رسمی اعلام شده است 5 برنامه اش از راو به اسمرسلام 2008 اومده است ، 4 برنامه اش از اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است و 1 برنامه نیز از ای سی دابلیو به سامرسلام 2008 اومده است .
امشب حتماً سامرسلام 2008 رو از شبکه تی وی 14 یا شبکه های دیگر ساعت 4 و نیم صبح ببینید
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
تابعد ...
خدانگهدار
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
این کانال tv 14 چجوری میتونیم از ******* بگیریم
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
ميشه بگي تو هاتبرد كدوم كانال ها پخش مستقيم دارن؟
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
اگه میشه فلکانس یا هاثبرد کانالشو بگو
ممنون
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Qmars
ميشه بگي تو هاتبرد كدوم كانال ها پخش مستقيم دارن؟
به نام خدا
سلام
مهمترین شبکه ای که سامرسلام 2008 رو پخش می کنه شبکه tv14 است در هاتبرد . پخش مستقیم هم است ساعت 4 و نیم صبح شما اگه برید به گوگل و بزنید فرکانس شبکه tv14 احتمالاً پیدا کنید بعد اگه اون ساعت بیدار شدید شبکه ها رو جا به جا کنید حتماً از یه شبکه مسابقات رو خواهید دید مخصوصاً اگه ماهوارتون آبگریت شده باشه
فروشنده های کشتی کج در تمام دنیا و ایران امشب سامرسلام 2008 رو 90 درصد از همین tv14 می گیرن و زنده و مستقیم هم است
چندین شبکه دیگه هم می ده ولی اعلام رسمی نشده
ای کاش همگی بتونید مسابقات سامرسلام 2008 رو امشب از تی وی 14 ببینید توی گوگل بزنید فرکانسش احتمالاً بیاد توی هاتبرده این شبکه
اسکای اسپورت چند وقت پیش اعلام کرده بود ممکنه به احتمال اندک یکی از شبکه هاش سامرسلام 2008 رو زنده بدهد
بله الان شبکه bell هم که در هاتبرد است در سایتش اعلام کرده که مسابقات رو ممکنه زنده بدهد
هم شبکه bell و هم شبکه tv14 و شبکه های دیگری در هاتبرد سامرسلام 2008 رو به صورت زنده پخش می کنند
سوالی نیست ؟
تا بعد..
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
بامداد دوشنبه
شبکه های bell و tv14 مسابقات رو زنده پخش می کنند
شبکه تی وی 14 حتی آرم روی شبکه هم ندارد
دوستان اشتباه نکنید سامرسلام 2008 امشب نیست فردا شبه بامداد دوشنبه
من نوشتم امشب برای اونایی که فردا می یان
تا بعد ...
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
وال بگو كارتي هست يا آزاد؟
بعد فركانسش رو لطفا بگو چون هر چي ميگردم پيدا نمكنم
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
به نام خدا
سلام
یکی از فروشنده های مسابقات کشتی کج و پی پی وی ها که فردا شب بامداد دوشنبه مسابقات رو از ******* ضبط می کند فرکانس شبکه تی وی 14 یا شبکه بل رو برای دوستان بذاره
تا بعد ...
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
چه بد !!
حتما فركانسشو بذاريد حالا كسي هست اين كانالو داشته باشن؟؟؟؟؟
در ضمن NT1 پخش نمي كنه؟؟؟؟
بسيار ممنون :34:
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
چی میگی جانم ؟؟؟؟ :4:
نکته اول همه شاپ دار ها دانلود میکنن !!!!
نکته دوم تنها شبکه این که امکان پخش تمام مسابقات به صورت زنده رو داری سکای اسپورته ..... شبکه شو تایم هم پولی نشونمیده ( کسانی که تو کشورای عربی هستن اگه کارت داشته باشن راحت میتونن ببینن ) و شاید چند شبکه دیگه که پولین .....
اون TV14 L-V-D هم چند ثانیه اول ثانیه پخش میشه یا رو جلد مسابقات هست شبکه نیست ....احتمالا نوع اصلی ویدئو رو تلویزینه ( Wide - Full یا 4:3 - 16:9 )
بازم میگم فرکانس داشته باشی بدون کارت نمیشه !!!
:34:
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
به نام خدا
سلام
در هاتبرد شبکه های bell و sky sport و مهمترین شبکه tv14 مسابقات رو می دهند
مردونه اگه کسی فرکانس داره بذاره و بگه این شبکه ها چجور می یان آزاده یا پولی
تا بعد ...
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Taker
چی میگی جانم ؟؟؟؟ :4:
نکته اول همه شاپ دار ها دانلود میکنن !!!!
نکته دوم تنها شبکه این که امکان پخش تمام مسابقات به صورت زنده رو داری سکای اسپورته ..... شبکه شو تایم هم پولی نشونمیده ( کسانی که تو کشورای عربی هستن اگه کارت داشته باشن راحت میتونن ببینن ) و شاید چند شبکه دیگه که پولین .....
اون TV14 L-V-D هم چند ثانیه اول ثانیه پخش میشه یا رو جلد مسابقات هست شبکه نیست ....احتمالا نوع اصلی ویدئو رو تلویزینه ( Wide - Full یا 4:3 - 16:9 )
بازم میگم فرکانس داشته باشی بدون کارت نمیشه !!!
:34:
به نام خدا
سلام درست می گن شبکه کارتی است است که در بعضی از رسیورها به نام شبکه تی وی 14 است ولی نام درست شبکه همین تی وی 14 نیست
تا بعد ..
خدانگهدار
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
به نام خدا
سلام
بابا شبکه رو ول کنید مسابقات رو بچسبید
به نظر من برنده ها اینا هستن :
باتیستا و جان سینا : برنده امیدوارم جان سینا بشه
آندرتیکر و اج در قفس هل این سل : امیدوارم اندرتیکر برنده بشه
تریپل اچ و گریت کالی : امیدوارم گریت کالی برنده شه
سی ام پانک و جی بی ال : دوست ندارم ولی احتمالاً جی بی ال ببره
بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون : امیدوارم میکی جیمز و کوفی ببرن
ام وی پی و جف هاردی : امیدوارم جف هاردی ببره
مت هاردی و مارک هنری : دوست ندارم ولی احتمالاً مارک ببره
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
1.شبکه ای بنام tv14 وجود نداره!!!
www.satcodx.com
www.flysat.com
www.kingofsat.net
www.lyngsat.com
www.satinfo.dk
www.satgate.net
اینها سایتهایی هستن که لیست فرکانسها و کانالها در تمام ماه#واره های دنیا رو دارن میتونید تو این سایت ها سرچ کنید تا مطمئن شید.
2. مهمترین شبکه ها شبکه sky sport در ماه#واره هاتبرد و آستارا و شبکه Showsport4 در ماه#واره نایلست این PPV رو پخش مستقیم میکنن!که هر دو کانال کد بندی شده هستند(کارتی و پولی هستند)!!!
3.سیستم کد گذاریشون هم کانال اولی ویدئوگارده(Video Guard) و دومی ایردتو(Irdeto)
(که هر دو امنیت بالائی دارن و هک نشدن)
4.برای دیدن پخش مستقیم این رویداد چند راه وجود داره!
A.کارت اوریجینالsky(برای اولی) یا شو تایم (برای دومی) بخریم.قیمت حدودا"400یورو برای اولی و 600 یورو برای دومی.
B.کارت تقلبی sky و شوتایم بخریم(کارتی که هکر ها ساختن).قیمت حدودا" 200~300 یورو
C.یکی که که کارت داره(چه اوریجینال چه تقلبی)بیاد کارتشو بوسیله یه کامپیوتر سرور که مرتب به اینترنت وصله برای بقیه به اشتراک بذاره یعنی بذاره ما هم از این ور دنیا از کارتش استفاده کنیم که میشه همون با استفاده از جی باکس یا کارد شیرینگ. کل قیمتش هم میشه قیمت دیش و ال ان بی و کارت DVB یا رس#یوری که قابلیت شرینگ داشته باشه(از این سامسونگ خفن ها400 تومن به بالا) و البته اکانت جی باکس(پولی جزئی برای صاحب کارت و کامپیوترش که کارتشو به اشتراک گذاشته)هزینه اکانت جی باکس هم حدودا" از دو سه تومن برای اکانتهای چند روزی تا بیست تومن برای یک ماهه(که این گرونتر هاش دیگه همه شبکه ها رو باز میکنه)!!!
و یا استفاده از دانگل برا باز کردن کانالهاا
و اما یه سوال ؟؟؟
این صاحبان اسکای اسپورت ایتالیایی و انگلیسی و شو اسپرت عربستانی خودشون چجوری مسابقات رو دریافت میکنن؟؟؟ از ایالت ایندیانا یا استامفورد آمریکا هم که تا دفترشون کابل کشی نیست!!!!!
DVD اش رو هم که نمیخرن !پس چجوری بلادرنگ مسابقات رو پخش میکنن؟؟!!!
جواب اینکه اونها هم مثل ما مسابقات رو از ماه#واره دریافت میکنن و کد بندیش میکنن و برای ما در هاتبرد و نایلست میفرستن(FEED)
اونها قبلا" مسابقات رو از وینس خریدن و وینس هم روی یه ماه#واره متروک (که هم روی آمریکای شمالی و هم روی اروپا و خاورمیانه پوشش داشته باشه) , روی یک فرکانس سری و مخفی براشون بصورت خام مسابقات رو میفرسته و اونها میان و تصاویر رو از اون طریق میگیرن و بعد کدبندیش میکنن و چمیدونم آرم شبکه اشون رو میذارن روش و صدای گذارشگر فرانسوی آلمانی و عربی میذارن روش و با حدود 10 ثانیه تاخیر برای ما مشترکینشون(که کارتشون رو خریدیم) روی اون چند تا کانال میفرستن!!!
حالا ما باید زرنگی کنیم و اون ******* متروک و اون فرکانس سری رو پیدا کنیم دیش و دم دستگاه و دفتر دستکمونو تنظیم کنیم تا بصورت خام و بلادرنگ مسابقات رو ببینیم.!!!
سایتی مخصوص به همین فرکانسهای مخفی وجود داره که فرکانسها و ماه#واره رو برای پخش مستقیم مینویسه!!
متاسفانه دیگه وینس PPV ها رو مجانی نمیفرسته و کدبندیشون میکنه!!!
در حال حاضر این ترفند فقط بدرد مسابقات هفتگی میخوره!!!!چند سال پیش همش اینجوری ppv ها رو میدیدم!
---------------------------------
پس اونهایی که فرداش مسابقات رو میفروشن یا همون ساقی هستن یا با جی باکس میبینن و ضبط میکنن (که کلی درد سر داره) و یا اینترنت پر سرعت و حوصله دارن و میشینن دانلود میکنن!!!
--------------------------------
البته یه تاپیکی در این باره تو بخش ماه#واره و کامپیوتر بود که آقای Hamoon هم یه pdf گذاشته بود و مفصلا" بحث شده یود در این باره که متاسفانه اون بخشها از سایت خذف شده!!
میخواستم بیام تو بخش انتقادات و انتقاد کنم برای حذف این بخش و تاپیک و نداشتن دکمه تشکر که دیدم اوضاع اونجا خیلی خیطه و هر کی انتقاد میکنه شرطشو پرچم میکنن! ما هم بیخیال شدیم(مزاح)
-------------------------------
سر شب که تاپیک پخش مستقیم سامراسلم زده شد( میام اونجا و فرکانسو میذارم ولی چه فایده که کد بندی شده است)
-------------------------------
هر وقت حوصلم شد یه مقاله در این باره مینویسم و مفصل تر بحث میکنیم (هر وقت دکمه تشکر درست شد)(مزاح)
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
اسکای اسپورت 1 مسابقات رو پخش می کند
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
آندرتیکر آیا با تیپ و قیافه جدید می یاد ؟ کاش اینطور باشه
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
به نظر من :
جان سینا از باتیستا می بره
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
در انجمن کی مسابقات رو سامرسلام رو نتایجش رو زنده می ذاره اعلام کنه
RE: در انجمن چه کسی نتایج سامرسلام 2008 رو زنده می ذاره اعلام کنه
عزیز ما مدیر اخبار داریم و زحمت میکشه لایو میذاره
RE: در انجمن چه کسی نتایج سامرسلام 2008 رو زنده می ذاره اعلام کنه
به نام خدا
سلام
نتایج رو در اینجا پیشبینی کنید
تا الان در وبلاگ ها و سایت ها گشتم اینطوریه
جان سینا ، باتیستا رو می برد
آندرتیکر ، اج رو می برد
تریپل اچ ، گریت کالی رو می برد
جف هاردی ، ام وی پی رو می برد
میکی جیمز و کوفی کینگستون ، سانتیو مارلا و بث فونیکس رو می برند
مارک هنری ، مت هاردی رو می برد
جی بی ال ، سی ام پانک رو می برد
تا بعدد...
خدانگهدار
www.wwe-abbas.blogfa.com