تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
سلام
دوستان در این تاپیک مسابقات مشخص شده و بقیه ی مواردی که مربوط به انفورگیون میشه را مشاهده کنید.
------------------------------------------------------------------------
مسابقات مشخص شده :
WWE Championship Scramble
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
World Heavyweight Championship Scramble
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ECW Championship Scramble
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
Shawn Michaels vs. Chris Jericho
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
World Tag Team Champions Cody Rhodes & Ted DiBiase vs. Cryme Tyme
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
------------------------------------------------------------------------
والپیپیر این مسابقات رو هم میتونید از لینک زیر دریافت کنید :
http://www.wwe.com/content/media/wallpapers/unforgiven2008.html
پرومو و موزیک این مسابقات رو هم فردا براتون اماده میکنم.
فعلا بای.
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
ممنون اگه می شود تاریخ بر گزاری و ... رو هم مطرح کنید ممنون
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
واقعا تفاوت بین راو اسمک دان از 2 تصویر اول مشخصه!!!!!!!!!!!
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
مرسی از شما بخاطر این تاپیک .
-----------------------------------
خیلی جالبه این همه مدت کسی تاپیک مخصوص انفورگیون رو نزاشته.یکی تازه وارد بیاد باید همه جا رو بگرده تا بازی ها رو پیدا کنه.2 تا بازی باید توی راومثلا 23 اگوست و بگرده 2 تاش جای دیگه ! باید بعد از سامر 1 تاپیک زده میشد در این مورد .حداقل مدیران این قسمت باید این کارو انجام میددن.[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Omid Taker
ممنون اگه می شود تاریخ بر گزاری و ... رو هم مطرح کنید ممنون
تاریخ:
September 7, 2008
شهر:
Cleveland, Ohio
ورزشگاه:Quicken Loans Arena
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
تنفر عجیبی نسبت به قیافه کودی رودس دارم !!!
-----------
آخر نفهمیدیم تیکر تو این پی پی وی بازی داره یا نه :15:
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
ممنون ولی از نظر من مدیران ارشد باید اینجور تاپیک هارو بزنن !
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mahmoodtaker
واقعا تفاوت بین راو اسمک دان از 2 تصویر اول مشخصه!!!!!!!!!!!
[align=center]خوب اسمک دان همیه MAIN EVENTER هاش رو مثله راو نگذاشت تو یک بازی ...
اسمک دان هنوز MAIN EVENTER هایی مثل : BIG SHOW ... UNDERTAKER ... EDGE ... GREAT KHALI ... داره که تو این بازی قرارشون نداده ... ![/align]
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
بابا این یارو جنرال منیجره خیلی ولخرجه:4: وگرنه کارش هیچ حساب و کتابی نداره!!!
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
کلا با آمدن باتیستا و کین راو قشنگتر شده
RE: تاپیک مسابقات انفورگیون 2008
نقل قول:
نوشته اصلی توسط M2JH
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mahmoodtaker
واقعا تفاوت بین راو اسمک دان از 2 تصویر اول مشخصه!!!!!!!!!!!
[align=center]خوب اسمک دان همیه MAIN EVENTER هاش رو مثله راو نگذاشت تو یک بازی ...
اسمک دان هنوز MAIN EVENTER هایی مثل : BIG SHOW ... UNDERTAKER ... EDGE ... GREAT KHALI ... داره که تو این بازی قرارشون نداده ... ![/align]
EDGEعمرا باشه
ولی همین آندرتیکر هم به زور دارن یکجا جاش میکنن
دیگه شاید یک یا دو مسابقه بیشتر نشه توش جا داد