با درود فراوان
كمپاني Wwe دوباره دست به كار جالبي زد و اون هم اين بود كه در Dark Match اين هفته Smackdown مسابقه زير رو گذاشت :
[size=large]Undertaker & Triple H
Vs
Big Show & MVP[/size]
ممنون از توجهتون :34: :34: :34:
نمایش نسخه قابل چاپ
با درود فراوان
كمپاني Wwe دوباره دست به كار جالبي زد و اون هم اين بود كه در Dark Match اين هفته Smackdown مسابقه زير رو گذاشت :
[size=large]Undertaker & Triple H
Vs
Big Show & MVP[/size]
ممنون از توجهتون :34: :34: :34:
حیف که نمیتونیم ببینیمش...
امیدوارم تو نمایش عادی اسمک دان هم با هم تیم بشند که بتونیم بازیشون را ببینیم
چرا بازی به این قشنگی تو دارک مچ برگزار شد ؟ :15:
به نظرم اصلا بازی جالبی نیست نتیجه اش از الان معلومه و فقط می خوان بیگ شو رو ضایع کنن
تا مردم بيان پول بدن و به طور زنده اين مسابقه رو تماشا كنندنقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
به اين دليله رئيس :34:
100% تيم تيكر برندست.از يوتوب هم ميشه دانلود كرد وديد.
mvp اصلا به کلاس تیکر نمیخوره ...
از همین الان معلومه چی میشه...
MPV اضافيه :27: (با اون قيافش)
خبر جالبی بود
مسابقه ی خیلی جالبیه
خدا کنه مثل تگ تیم تیکر و باتیستا نشه فقط (نامردیه باتیستا)
من بودم مین ایونت میذاشتم