وقتی سینا برگرده .........
[size=small]اخباری از کمپانی WWE به گوش میرسه که زمانی که سینا باز خواهد گشت تغییرات بزرگی ایجاد خواهد شد . البته به این نکته ها به طور مستقیم اشاره نمیکنن اما به نظر میرسه که سینا با چند تن از مقامات WWE ملاقات کرده و اونا میخوان سینا رو به حدی برسونن که مانند راک یا استون کولد بشه و از لحاظ محبوبیت و قدرت با این دو مقایسه بشه ....... به نظر میرسه سینا موقع بازگشت خود دیگه مانند یکسرباز آمریکا نباشه و شخصیت fashion داشته باشه . به گوش میرسه با مصدومیت سینا تعداد بسیاری از فروش محصولات WWE افت کرده و اونا میخوان Cena با یک شخصیت جدید برگرده تا دوباره سود محصولات نصیبشون بشه .
:34:[/size]
RE: وقتی سینا برگرده .........
خودشونم بكشن هم سينا غير قابل مقايسه با راك و استينه
RE: وقتی سینا برگرده .........
سینا هر چقدر هم محبوب شه بازم نمی تونه در حد راک و استون کلد محبوبیت داشته باشه
RE: وقتی سینا برگرده .........
سينا خودشم بكشه،عمرا به پاي استون كلد و راك برسه.
RE: وقتی سینا برگرده .........
فقط يك كلمه اون دو استوره بودند وسينا حالا حالا ها جا داره
RE: وقتی سینا برگرده .........
بابا چرا همه یه یه چیزو دارن میگن :4:
RE: وقتی سینا برگرده .........
عمرااااا
راک و استون کلد از همه ی سنین طرفدار دارن ولی طرفدارای سینا بیشتر (پسر های زیر 15 سال هستند)!
RE: وقتی سینا برگرده .........
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mahmoodtaker
عمرااااا
راک و استون کلد از همه ی سنین طرفدار دارن ولی طرفدارای سینا بیشتر (پسر های زیر 15 سال هستند)!
آفرین به تو که 50 سالته ... هورا ... آفرین ... دندون مصنوعیه بلورین رو براش بیار ساسان ... :26:
RE: وقتی سینا برگرده .........
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arman-Fu
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mahmoodtaker
عمرااااا
راک و استون کلد از همه ی سنین طرفدار دارن ولی طرفدارای سینا بیشتر (پسر های زیر 15 سال هستند)!
آفرین به تو که 50 سالته ... هورا ... آفرین ... دندون مصنوعیه بلورین رو براش بیار ساسان ... :26:
صد در صد ذاش آرمان . :26:
تو خیلی بزرگی مثلا حاج محمد . پس طرفداران تیکر همه بالای 80 سال هستن دیگه.
ببین طرفدران سینا یک چیزی میفهمند . به بقیه کاری ندارن.
میاد میبینیم کی طرفدار داره کی نداره.
با تشکر ... واقعا متاسفم ....
RE: وقتی سینا برگرده .........
جان سينا بره جلو بابا
اندازه راك محبوب بشه؟ حتما حتما
RE: وقتی سینا برگرده .........
سینا مراقب باشه اندازه جی بی ال منفور نشه نمی خواد اندازه راک محبوب شه
RE: وقتی سینا برگرده .........
درسته سینا محبوبه.ولی رسیدن به محبوبیت راک یا استیو محاله
RE: وقتی سینا برگرده .........
RE: وقتی سینا برگرده .........
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arman-Fu
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mahmoodtaker
عمرااااا
راک و استون کلد از همه ی سنین طرفدار دارن ولی طرفدارای سینا بیشتر (پسر های زیر 15 سال هستند)!
آفرین به تو که 50 سالته ... هورا ... آفرین ... دندون مصنوعیه بلورین رو براش بیار ساسان ... :26:
صد در صد ذاش آرمان . :26:
تو خیلی بزرگی مثلا حاج محمد . پس طرفداران تیکر همه بالای 80 سال هستن دیگه.
ببین طرفدران سینا یک چیزی میفهمند . به بقیه کاری ندارن.
میاد میبینیم کی طرفدار داره کی نداره.
با تشکر ... واقعا متاسفم ....
ساسان جان جسارت نباشه
اولا سینا نصف طرفدارای تیکر رو نداره با مدرک [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب دوما طرفدارای سینا چه چیزی رو می فهمن ؟؟؟ قلدری وقتی سینا می بازه به طرف فوش بدن ؟؟؟طرفدارای آندرتیکر میفهمن که وقتی آندرتیکر باخت تو وان نایت استند سکوت اختیار کردند راستی اگر مثل طرفدارای سینا بودیم داش آرمان جرمون می داد [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در ضمن طرفدارای تیکر هم عین طرفدارای سینا نیستند دندون مصنوعی بزان آقا محمود خودم واست ایمپلینت می کارم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
امیدوارن حاله همتون رو بد کرده باشم[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][hr]
طرفدارای سینا ناراحت نشیدا :5: :5:
1 چی گفتم الکی
مخصوصا آقا آرمان ساسی و علی جان
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: وقتی سینا برگرده .........
دوستان من همین جوری سینا را باید با استون کلد و راک مقایسه کرد
RE: وقتی سینا برگرده .........
میشه خواهش کنم این کل کل مزخرف رو تموم کنید؟
RE: وقتی سینا برگرده .........
:11: :11:
عجب كل كلي بود :4:
از همش باحال تر اين بود سينا ميخواد فشن بشه :5:
درسته مثل استون و راك نميشه ولي تو دوره ي خودش با همه ي گند زدناش نابقه اس :32: :32:
RE: وقتی سینا برگرده .........
بابا کی سینا میتونه مثل راک و استیون بشه :11:
البته هیچ چیزی بعید نیست:21:
RE: وقتی سینا برگرده .........
خوب بازم کل کل بیخود. اولاً سینا مثل استون کلد و راک پر طرفدارم بشه به خدا اگه یک سنت به طرفداراش برسه. دوماً اگه هم نشه بازم هیچی از طرفداراش کم نمی شه.
کل کل هاتونم اصلاً هیچ گونه منطقی ندارند روی عصبانیت می یایید یک حرفی می زنید و می *** و به طرف مقابل و **** استارش بی احترامی می کنید. ببخشید اخلاقتون مثل بچه های 5-6 سالست. سعی کنید یکم از عالم بچگیتون بیایید بیرون و مثل یک فرد بالغ فکر کنید.
اگه انتقادم براتون تند بود ببخیشید اما خیلی کل کلتون بهم زور اورد
RE: وقتی سینا برگرده .........
راک بخاطر دلقک بازیهاش محبوب شد.
ولی سینا یه استار اینده داره و همیشه مثل یه قهرمان میمونه و هیچ .......... نمی تونه خرابش کنه.
RE: وقتی سینا برگرده .........
:11:
دیدید گفتم امثال *** همه زیر 15 سال هستن!
وگر نه یه فرد بالغ وقتی مشکلی پیش میاد با منطق و مدرک میاد حرفاش رو ثابت میکنه نه با فحش و توهین.
هر وقت کل کلی بین هر **** استاری (به خصوص اچ اچ اچ ) با سینا رخ داد،طرفدارای سینا فقط اومدن با فحش پیش رفتن نه چیز دیگه:11:(نمونش خیلی از وبلاگ ها)
حالا یکی بگه این اخلاق افراد بالغ است؟!!
=============================================
من تعجب میکنم سینا هر کی باشه نامرد نیست.اخلاقش خوبه.
ولی نمیدونم چرا طرفداراش این قدر بچه هستن!
:27:
RE: وقتی سینا برگرده .........
نقل قول:
نوشته اصلی توسط saeed_champ
راک بخاطر دلقک بازیهاش محبوب شد.
ولی سینا یه استار اینده داره و همیشه مثل یه قهرمان میمونه و هیچ .......... نمی تونه خرابش کنه.
[size=large]عجب حرف بیخودی زدی مگه یادت نیست سینا وقتی تازه وارد WWE شده بود چقدر اسکل بازی در میوورد؟[/size]
RE: وقتی سینا برگرده .........
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mahmoodtaker
:11:
دیدید گفتم امثال *** همه زیر 15 سال هستن!
وگر نه یه فرد بالغ وقتی مشکلی پیش میاد با منطق و مدرک میاد حرفاش رو ثابت میکنه نه با فحش و توهین.
هر وقت کل کلی بین هر **** استاری (به خصوص اچ اچ اچ ) با سینا رخ داد،طرفدارای سینا فقط اومدن با فحش پیش رفتن نه چیز دیگه:11:(نمونش خیلی از وبلاگ ها)
حالا یکی بگه این اخلاق افراد بالغ است؟!!
=============================================
من تعجب میکنم سینا هر کی باشه نامرد نیست.اخلاقش خوبه.
ولی نمیدونم چرا طرفداراش این قدر بچه هستن!
:27:
من با شما موافقم
RE: وقتی سینا برگرده .........
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mahmoodtaker
:11:
دیدید گفتم امثال *** همه زیر 15 سال هستن!
وگر نه یه فرد بالغ وقتی مشکلی پیش میاد با منطق و مدرک میاد حرفاش رو ثابت میکنه نه با فحش و توهین.
هر وقت کل کلی بین هر **** استاری (به خصوص اچ اچ اچ ) با سینا رخ داد،طرفدارای سینا فقط اومدن با فحش پیش رفتن نه چیز دیگه:11:(نمونش خیلی از وبلاگ ها)
حالا یکی بگه این اخلاق افراد بالغ است؟!!
=============================================
من تعجب میکنم سینا هر کی باشه نامرد نیست.اخلاقش خوبه.
ولی نمیدونم چرا طرفداراش این قدر بچه هستن!
:27:
دمت گرم زدی تو خال همیشه همین طور بوده من خودم چندین نمونه دیدم که سر نایت آف چمپیون چه فوهش های رکیکی به خود تریپل اچ و هوادارانش زده شد