-
مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
مصاحبه جان سینا پسری از نسل 2000....
امروز در انجمن مصاحبه ای دیدیم از سینا ولی خیلی کم ببود و سانسور شده بود ظاهران ... ایشون مصاحبه کاملی داشتن که دوستان بخاطر یسری مسائل زیست محیطی عنوان نکردن ولی بنده با کمک همکار عزیزم و ترجمه گر محمد هوگن ادامه این مصاحبه رو برای شما دوستان قرار میگذارم!!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جویی استیلی : سینا به نظرت تو رسترمنیا حریف احتمالی تو رندیه یا باتیستا ؟
سینا : سوال خوبی کردی استیلی جان ...والا برای من هیچ فرقی نمیکنه چون در نهایت من عزیز کرده وینس مک ماهون هستم و همیشه مکی بهم لطف داشته مثل یه پدر واسه من بوده...مکی از بچگی منو بزرگ کرده..چقدر به پای من رخت شسته و چقدر پشت منو شسته ! رندی و باتیستا افراد نیروندی هستن ولی من اگه قوانین به نفعم نباشه رندی رو راحت میبرم ولی مطمئنن مقابل باتیستا شکست میخورم!!من زورم زیاده ولی زوره باتیستا زیادتر...
جویی استیلی : خوب سینا جان چرا این لطف باید شامل حال تو باشه ؟!
سینا : ..والا حمید جان خدا شاهده من هیچ فرقی با بقیه استارها ندارم فقط به خاطرشرتیه که میپوشم مردم و خصوصا دخترا بیشتر دوسم دارن...
البته بیشترهم بچه های کم سن و سال طرفدارامن...وگرنه اونی که طرفداره اصیل اندرتیکر باشه از من خوشش نمیاد...از طرفداران باتیستا و تریپل اچ هم کمی بدم میاد چون بهم حسودن...
جویی استیلی : واقعان چرا بیشتر طرفداران تو دخترن ؟
سینا : خوب واضحه من خوش تیپم و خوش استیل و مهمتر از همه شرت گل گلی میپوشم! ... ولی دختران عزیز هم به من لطف دارن البته پسراهم خیلی طرفداره من ..ارمان ساسان حامد عرفان علیرضا و وصال و معین اینها جزو دوستان صمیمی من هستند ..
من اگه یه شب با اینا صحبت نکنم شبم صبح نمیشه خصوصا ساسان که همیشه به جای اینکه حرف بزنه گریه میکنه...من بارها بهش گفتم گریه نکن گریه مال دختراست ولی گوش نمیده...
جویی استیلی : سینا جان نظرت در مورد اینکه تو رو بیشتر وقتا هو و بو میکنن چیه ؟
سینا : اینو والا نمیدونم متاسفانه یسری افراد معلول الحال میان دودستگی ایجاد میکنن بین تماشاگران و تمام این بو و هو ها از جایی خط گرفته ومن حتمان دنباتل میکنم و ازش شکایت میکنم..مطمئن باشن که من از حق خودم اگه بگذرم از حقه هواداران با وفام مخصوصا تو سایت ایران دبلیو دبلیو ای نمیگذرم و حتمان شکایت میکنم...یعنی چی ...
جویی استیلی : صحبت از ایران کردی میدونستی که جدیدان محمد مایلی کهن در یکی از مصاحبه هاش از را رفتن تو ایراد گرفته ...؟ و همچنین نظرت در مورد ایرانیها چیست؟
سینا : خیلی ممنونم جو ...والا به مولا ..به جد بزرگوارم مارسینا .. من اصلا مشکلی با محمد مایلی کهن ندارم ایشون با من مشکل داره..چپ میره راست میاد به سیستم ورزش کشور ایراد میگیره ....اینهمه رو مورد لطف قرار داده حالا نوبته منه..
اخه بگو مردک از خدا بی خبر ...کارت صبح تا شب اینه جانماز اب بکشی ..اونوقت هی میشینی پشت سرمن حرف میزنی ...من یک پدری از این در بیارم که غلط نکنه یکبار دیگه علیه من بره تو تلویزیون حرف بزنه...
در مورد ایرانیها والا مردمان خوب و مهمان نوازی هستن...من یکی از شیفتگانی هستم که عاشق شخصیت رئیس جمهور این کشورم!! واقعان محمود جان از رفقای صمیمی بنده هستن...چندین بار که اومدن واسه بازیهای هفتگی از نزدیک و در بک استیج با ایشون به زبون مادری جفتمون که گرمساری هست صحبت میکنیم...خیلی بهم لطف داره و از من تقاضا کرده حتمان بازیشو تو رسترمنیا ردیف کنیم...
من با وینس پدر خونده عزیزم صحبت کردم که اگه شد این بازی تو رسترمنیا 2009 باشه
[size=large]THE MAHMOD GARMSARI V.S THE BIG SHOW [/size]
HELL IN CELL
جویی استیلی : هه هه هه :11: واقعان منم از شیفتگان این همای رحمتم!!! سینا جان میگن در خارج از نت با ماریا **** استار قدیمی در ارتباط تنگانگی ...؟
سینا : از تو چه پنهون راستش من فقط با ماریا دوستم و اصلان چشم بدی بهش ندارم...اونایی که از این حرفا میزنن فکر کردی کیا هستن ؟ افراد معلول الحالی مثل امیر اقایی و دار دسته باتیستایی ها هستن...من اگه کاری کرده باشم اینقدر مرد هستم که بگم اره من کردم...ولی نکردم ....اینکارو...من حتمان یه روز جواب این بی حرمتی ها رو به این افراد با یه اف او میدم...
من خودم شخصان به ارمان گفتم اسم اف او رو برداره ..چون نمیخواستم بعضی ها ازش سوئ استفاده کنن....من درسته در بچگی زیاد ازاینکارا میکردم و اگه روزی 3 بار کف دستی نمیزدم روزم شب نمیشد ولی الان دیگه اونطوری نیستم و دیگه کف دستی نمیزنم ...فقط کف مرتب میزنم ...
جویی استیلی : خوب سینا جان راستش میدونی چیه اکثر مردم ایران ازبس حسودن چشم دیدن تورو ندارن...ولی تو تو بازیهات نشون دادی که واقعان یه استار قوی هستی ....
سینا : من نون بازومو میخورم..به جونه همین برادر پلیسم ...روزها یکساعت با پدرم کار میکنم..وزنه میزنم...ساعت 9 صبح باهم میریم کله پزی اوس صفر سیر میکنیم شکمبه رو بعد 11 صبح میریم با هم زورخونه عباسعلی .. دوتایی دمبل میزنیم و یا علی یا علی میگیم ...عصرها سری به کافی تریاها و شاپها میزنم و مست میخورم عرق میکنم.....شبها هم که همش در حال مکالمه با هودارانم در جهان خصوصا بروبچ انجمن ...بروبچ خفنن ..صحبت میکنم...
بعضی وقتا هم با معین و هامون و امیر ارین اس ام اس بازی میکنم...الابته هامون که بزور جواب اس ام اسامو میده ...امیر ارین هم که مدام میگه شارج ندارم تو اس بده ...فقط معین رایپ خیلی گیره سه پیچه تا 3 شب مدام خودشو اون رفیق درازش هادی هی اس ام اس میدن و حرف میزنن...
جویی استیلی : عجب ...سینا جان کی میای میامی ...یه شب دعوتت کنیم خونه ..
سینا : میام ...به دخترت سانی سلام برسون بگو جان گفت ما لاویو فرند !!
جویی استیلی که از این حرف ناراحت شده میگه...: سینا جان ممنون از اینکه وقتتو در اختیار ما قرار دادی ...
سینا .: ممنونم حمید جان منم از تو ممنونم که این مصاحبه زیبا رو ترتیب دادی ...خوشحالم تو این مصاحبه دوست و دوست نماها رو شناسایی کردم برای همه...به هوادارانم قول میدم کمربند رو تا عید 88 نگه دارم...
خداحافظ
خدا بهمراهت... یو کن سی می...
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
=====================================
هدف فقط کمی مزاح و شادابی برای بروبچ انجمن بود دوستانمون دلگیر نشن !
یا علی
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
به به از اون مصاحبه های Exclusive ابولفضل بود
فقط یه نکته رو بگم استایل هست نه استیلی ، ممکنه با حمید استیلی اشتباه بگیرن مردم :4:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
جالب بود....
ولي خوب امير خان شما انسان روك و شوخ طبعي هستيد بزاريد منم روك حرف بزنم:
پدره منم طرفداره كجه و اصلا دليله علاقه من به كج بخاطر دنبال كردنه پدرم هست.
هميشه ميگه درسته من از سينا خوشم نمياد اما يك حرفي هست:
انسانهاي موفق بيشتر دشمن دارند و بيشتر مورده تمسخر و نفرت ادمهايي كه چشم ديدن موفقيتشون دارند قرار ميگيرند.
ببخشيد منم خواستم حال و هوا عوض بشه بخنديم...:11:
ناراحت نشن دوستان خواستم بگم كه سينا قهرمانه جهانه منم نسبت بهش معترضم اما ايشان قهرمان جهانه!!!
ولي دسته گلت درد نكنه بسيار مصاحبه جالبي بود.:34:
ولي خدايي حميد استيلي رو از كجا اوردي؟:11:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
دقيقا دوست عزيز اوني كه موفق تر هست دشمن بيشتري داره
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
اخه تو wwe که نمی شه درست گفت کی موفقه هر کی رو مکمن بخواد سه سوته موفقش می کنه همین الان اراده کنه فوناکی رو می کنه قهرمان جهان اون دشمنای سینا هم می گند حالا که اینا همش از قبل تعیین شدس چرا به سینا انقدر بها داده می شه و گرنه اگه مسابقات واقعی بود اگه یکی 5 سالم کمربند دستش بود جای اعتراضی نبود.مصاحبه خیلی با حالی بود خدایی.
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
داشتیم؟؟؟؟ :15::15:
خودتون جنبه این شوخی ها رو دارین؟؟
فقط سینا مورد توجه مکمنه؟؟/:15::15:
تاحالا از خودتون پرسیدین چرا HHH باید تو همه مین اونت های WM باشه؟
یا چرا آندر به قول شما آبرومندانه باید ببازه؟؟
چرا ری رویال 2006 رو برد؟؟
چرا ادج یه پی پی وی در میون صاحب چمپیون میشه و یکی به افتخاراتش اضافه میشه؟؟؟
چرا هوگان فینیشر میخوره درجا پا میشه؟؟؟
چرا .......
هزار تا دیگه میتونم بگم خودتونم همش رو میدونین حالا چرا به سینا گیر دادین الله و علم!!!!!!!:15::15:
کشتی کچ همینه هرکی جنبه اش رو نداره نگاه نکنه !
میتونین نظر شخصیتون رو راجع بهش بگین این کاملا محترمه ولی خواهشا مثل این رفیقمون خوشمزه نشین!!! ابولی دارم برات!!!! :4:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
داداش ، ابوالفضل فقط برای مضاح و شوخی اون تیکه ها رو تو مصاحبه به سینا انداخت شما به دل نگیر
ما هم میدونیم آندرتیکر پیرمرده ... باتیستا کچله ... تریپل اچ دماغش مثل سیب زمینیه ... جان سینا بَل بَله گوشه ... جریکو موهاش مثه تاجه خروسه ... اج چونش درازه و ...
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
بابا معین جان دوستی ما و ممد به الان برنمیگرده ! منو و ممد یک روحیم تویه شرت!! بنده با این رفیقمون بیش از 4 ساله که ارتباط دارم..یه زمان وبلاگ منو و وبلاگ ممد در قدیم همکاری مشترکی رو داشت ! :4: و همیشه هر دو به وبلاگ بهنام تریپل اچ پاتک میزدیم :24:!!! یادش بخیر !
خوده ممد میدونه من وقتی پای مصالح ملی بیاد وسط یه سینایی ام!
راستی معین مردک ! باتیستا کجاش کچله ...اونهمه مو تو کلشه...:4:
دوستان سینایی کم تشکر زدن:11: بابا بخدا من و جان سینا این حرفا رو نداریم...من خیلی روحیه ورزشکاریشو دوست دارم حرفاهایی هم که به مزاح زدم بیشتر حرفهای بود که از نظر مردم استعمال میشه نه خودمون...
سینا به نظر من تنها کسیه که همیشه یه روند و بیشتر مثبت و محبوب تا اخر عمر بازیگریش در اذعان خواهد موند....دم خودشو طرفداراش گرم...بابا حالا کلی مصاحبه داریم با تیکر و بیگ شو شلتون بنیامین..
یا حق
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
چی بگم؟؟ :21::21:
به حرمت این شبهای عزیز :26::26::26::26: از سر تقصراتت میگذرم! :7:
شوخی کردم بابا !!! من حریف تو یکی نمیشم!!! :4::4:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
نه واقعا ؟
واقعا ما اگه این اقای امیر اقایی رو نداشتیم چی کار می کردیم ؟
اقا من دیشب از بیمارستان مرخص شدم ( بیهوش شده بودم ! اخه دادا این چه کاریه کردی ؟ )
دادا قبلش میزدی موضوع خنده داره !! ( اخه این از خنده دار هم گذشته بود ) ! در کل مارو به خاطره خنده زیاد و سکته خنده ای بردند بیمارستان بستری کردن !!!
بازم از این کارا بکن :40: ( فوق العاده لذت بردیم )
دادا , شبمون رو روز کردی ( دمت گرم )
خداییش تا حالا تو عمرمون انقدر چرت و پرت نشنیده بودیم :40:
حسابی فیض بردیم !
تا اخره این ماه شارژیم !
به به واقعا لذت بخشه ادم میبینه اینطور تاپیک هایی !!!
فیض می بریم :40:
-- از این موضوع گذشته ----
تمام استاران دبلیو ای یا هر کشتی گیری ایراداتی داره مثلا !
ری میستریو : قدش کوتاهه !
باتیستا : کچله
رندی اورتون : گوشاش درازه !!!
تیکر : پیره مرده جلف !! ( صدای کلنگ گورش به گوش میرسه )
سینا : **** ندس !
سی ام پانک : پانکه !!
ام وی پی : دزده !!
تریپل اچ : پینوکیو بیده !
جف : معتاده ! :ى
شاون : عاشق و معشوقه !
اوماگا : حاره ( زنجیر پاره می کنه یهو ) گاز میگیره !!!
مت هاردی : ماسته ( پخمس )
مورسیون : همجنس بازه :ى
میز : کمبود داره !
بوگیمن : اشغال خوره !!
ریک فلایر : خدا رحمتش کنه !
استون کلد : عرق خوره :ى
اج : لاشی !
کالی : اسگوله !
اما خوب همین ایرادات لذت بخشند :40: ( من که با همشون حال می کنم به جز سینا !!! نمی دونم چرا !! )
میگم هر کسی یه مدله !!! ( WWE هم گشته گشته .. عطیقه هارو پیدا کرده )
( همین عطیقه پول سازن :ى )
وجدانن من خودم طرفداره همه ی اینایی هستم که نام بردم !!
متنه فقط یه شوخی بود :(
خواستم کمی بخندیم :ى
مثه ابولی بل بلی جان :ى :40:
فدات
:40:
:34:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mammad Cena
داشتیم؟؟؟؟ :15::15:
خودتون جنبه این شوخی ها رو دارین؟؟
فقط سینا مورد توجه مکمنه؟؟/:15::15:
تاحالا از خودتون پرسیدین چرا HHH باید تو همه مین اونت های WM باشه؟
یا چرا آندر به قول شما آبرومندانه باید ببازه؟؟
چرا ری رویال 2006 رو برد؟؟
چرا ادج یه پی پی وی در میون صاحب چمپیون میشه و یکی به افتخاراتش اضافه میشه؟؟؟
چرا هوگان فینیشر میخوره درجا پا میشه؟؟؟
چرا .......
هزار تا دیگه میتونم بگم خودتونم همش رو میدونین حالا چرا به سینا گیر دادین الله و علم!!!!!!!:15::15:
کشتی کچ همینه هرکی جنبه اش رو نداره نگاه نکنه !
میتونین نظر شخصیتون رو راجع بهش بگین این کاملا محترمه ولی خواهشا مثل این رفیقمون خوشمزه نشین!!! ابولی دارم برات!!!! :4:
داداش واسه همینه ملت سر به سر شما طرفدارای سینا میذارن دیگه :24:
آخه آدم جان سینا رو با هالک هوگن ، آندرتیکر ، تریپل ایچ و ... مقایسه میکنه ؟ :27:
دمتون گرم ولی قبل از اینکه ایراد بگیرین یخورده فکر کنین . :7:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
ببخشيد دوست عزيزs_brockwwe_s همچين ميگي انگار اين سيناي بيچاره كم افتخار داره؟؟؟؟؟؟؟
اگه به حمايت باشه كه خوب پس تريپل اچ كه داماد و عزيز دوردانه هستند و .....
پس اصلا ما نبايد استار رو مسخره قرار بديم!!
اگه خدايي استار خودتون بود ناراحت نميشديد؟؟؟؟
باتيستا كه بنظرم نمايشي تر از سيناست....با اون فنهاي خاليبندي و تقليد....
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
ایول خیلی عالی بود دستت درد نکنه :11::11::11::11:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mammad Cena
داشتیم؟؟؟؟
خودتون جنبه این شوخی ها رو دارین؟؟
فقط سینا مورد توجه مکمنه؟؟/:15::15:
تاحالا از خودتون پرسیدین چرا HHH باید تو همه مین اونت های WM باشه؟
یا چرا آندر به قول شما آبرومندانه باید ببازه؟؟
چرا ری رویال 2006 رو برد؟؟
چرا ادج یه پی پی وی در میون صاحب چمپیون میشه و یکی به افتخاراتش اضافه میشه؟؟؟
چرا هوگان فینیشر میخوره درجا پا میشه؟؟؟
چرا .......
هزار تا دیگه میتونم بگم خودتونم همش رو میدونین حالا چرا به سینا گیر دادین الله و علم!!!!!!!:15::15:
کشتی کچ همینه هرکی جنبه اش رو نداره نگاه نکنه !
میتونین نظر شخصیتون رو راجع بهش بگین این کاملا محترمه ولی خواهشا مثل این رفیقمون خوشمزه نشین!!! ابولی دارم برات!!!! :4:
ببخشید من نمیخوام با کسی کل کل یا دعوا کنم ولی خدایی سینا دیگه بیش از حد مورد توجه مکمنه .....
آره تریپل اچ توی مین ایونت ها بوده ولی مین ایونت های رستلمنیا 24,22,21,20 رو بد باخته تعداد باخت های رستلمنیاش کم نیست
آندرتیکر اسطوره کشتی کچ هستش شما آندرتیکر رو با سینا مقایسه میکنی ؟
یعنی ری لایق برنده شدن در یک رویال هم نیست ؟
من تک تک قهرمانی های اج رو شمردم 5 تاش با نامردی بود 2 تاش مرده خوری
من از هوگان بخاطر حرفهایی که علیه تریپل اچ زده اصلا خوشم نمیاد ولی به هر حال اونم کشتی گیر بزرگیه ....
ولی سینا .....
تا از مصدومیت برمیگرده یا یه تایتل شات میگیره یا یه قهرمانی نمونش رویال رامبل و سوروایور سریز 2008 ولی تریپل اچ سال 2007 وقتی از مصدومیت برگشت اونو در مقابل بوکرتی و کارلیتو قرار دادن و بعد هم توی نومرسی به مدت 2 ساعت قهرمان کردن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از بین دهها کشتی گیر برتر تاریخ از قبیل آندره د جاینت ، هالک هوگان ، شان مایکلز ، برت هارت ، دیزل ، راک ، استون کلد ، تریپل اچ ، آندرتیکر که تا بحال قهرمان WWE شدن آیا جایز هست که سینا با 13 ماه قهرمانی بیشترین مدت قهرمانی رو داشته باشه ؟
امیدوارم که از حرفهای من ناراحت نشده باشید .....
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
[size=medium]نه دوست عزيز ناراحت نميشن طرفدران سينا
اونهايي كه ميگن طرفدران سينا بچه سال هستند نگاه كنيد كدامشون كه مشهور بودند اومدند جواب دادند؟؟
ارمان خان و ساسان عزيز ديد حتي اومدند تشكر كردند پس اين بزرگي و متانت و ادب اونها و بزرگي رو ميرسونه....
اما چرا به سينا بها ميدن؟
دوست من دليله بزرگي داره به تاپيكهاي معين خان يادمه 1 نتاپيك زد در مورده سينا در بين 5 نفر مشهور امريكا در جهان؟؟!!
خوب خيلي مسايل ديگر دخيله 1 تاپيك ديگه زد در مورده ريتينگ عالي بعد بازگشت سينا در راو..
خوب بازم بگم ميگم باشه امسال ميدونيد ركورده تريخ شاپ كمپاني كه در اختيار راك و هوگان بود توسط همين سيبنا شكست!!!
درسته سينا در امريكا فرده بسيار شايد منفوري باشه!!
اما اگه به المان مثلا سر بزنيد ميگن سينا ...سينا....چون خوب بلده از چه راهي حداقل خارجيها رو گول بزنه:11:
و در همين ايران خودمان مگه كم سينا طرفدار داره به جز فرومهاي ايراني....
در واقع سينا يك كج كار بين الملي و افتخاره مكمن هست براي همين مكمن علاقه داره به سينا....
باور كن اگه سينا از كمپاني قهرش بگيره و يا بره از كمپاني در جهان اقتصاد كمپاني خارج از امريكا نابود ميشه.چون اقتصاده و تبليغات در خارج از امريكا اصلا در حكومت سيناست.(حالا بعده كنسرت و فيلم راند 12 بيشتر هم خواهد شد.)
اميدوارم كمي قانعت كرده باشم هم شما رو و هم دشمنان سينا.
يا علي.
[/size]
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
بابا چیکار به باتیستا داری این وسط هرچی می شه پای اینو می کشی.باتیستا فن هاش نمایشیه؟:23:بد اون وقت سینا حتما طبیعی ترین فن هارو می زنه مخصوصا یو کنت سی میش.
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
سلام .
با تشکر از ابولفضل جان . خیلی عالی بود. از خندخ مردم . منتظر بغیه هستیم :34::24:
اون تیکش :: خداحافظ
خدا بهمراهت... یو کن سی می...
با عکس باحال بود :11:
---- --- ---
آما بغیه .
سینا حتما تونسته . شده این. اونایی که مخالفن حصودن دیگه . سینا قهرمان هست . میمونه :34:
THe Champ Is Here :24:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
صد رحمت به یو کنت سی می ....
اس تی اف یوش که بد تره ..............
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
[align=center]دوستان عزیز ، این تاپیک رو ابوالفضل فقط برای مضاح زد نه برای کل کل کردن و بررسی توانایی ها و افتخارات جان سینا
کسی موضوع رو جدی نگیره و بحث و کل کل راه نندازه و گرنه اخطار میگیره[/align]
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
دمت گرم این عکس شرط عمو رو از کجا گیر آوردی ؟؟؟!!!!!
فردا میرم یکی شو میگیرم ( ما که پولمون نمیرسه بقیه لباساشو بگیریم )
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
سلام به همه بچه های باحال و بامزه
اما واقعا اگه تیکر بخواد ابرو مندانه نبازه کسی هست که شکستش بده
خیلی کم اونم اتفاقی:54:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
واي واي دمت گرم ابولفضل چه حالي كرديما:11:.به اين ميگن [size=medium]محاصبه[/size]:4:ها.همه ي تيكه هاش خنده بود.راستي اون بو و و ها از من خط گرفته ميشن.
تشكر ويژه عزيز:34::34:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
ابولی دمت گرم به خدا اگه از تریپل اچ هم اینجور میگفتی از خنده میمردم:11:
ابولی عجب مخی داری ایول دمت گرم:32:
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
پست های اضافی و کل کل پاک شدند... یه سری هم دست نزدم ولی پی ش رو نگیرین.
--------------------------
اگر تونستین درک کنید کنید که wwe یه سریال اکشن هست, همه چیز حله... اخه ادم عاقل سر فیلم و سریال بحث می کنه؟
ممنون.
موفق باشین.
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
بابا شما ها چرا سر این مسائل بیخود دعوا می کنید
آقا ابولفضل خودش گفت که این یک تاپیک طنز هست گذاشته یه ذره بخندیم و دلمون خوش باشه
اصلا اگه این دفعه گذاشتی مصاحبه ی انکر و منکر با بنوا بذار تا مثلا من ناراحت بشم
ولی داش ابوالفضل واقعا عالی بود
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
من فقط موندم اينارو از كجاش درمياره اين جناب دكتر آقايي...مكمن اگه بدونه اينور دنيا يه حاج شيخ ابوالفضل سوفي وجود داره همين الان پا ميشه مياد ميبره ميكندش مسئول قسمت جك و طنز WWE اونوقت آقاي دكتر تشريف ميبرن ميشينن كنار جي آر هر چي راجع به استارا تو گزارشش ميگفت با يه جمله مثل جمله هاي اين مصاحبه قهوه ايش ميكنن...!
-
RE: مصاحبه جنجالی جان سینا علیه ...........!
باز از اون مصاحبه های جنجالی کردی ابول :11:
جون ابولی این محمد سینای خودمونه :23:..
محمد خودتی ؟ :27: کجا بودی فدات شم.. اینجا چیکار میکنی... :7:
دستت درد نکنه ابولی.. خیلی جالب بود.. از اون کارا بود که فقط از خودت بر میاد :7: