بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

موضوع: اخراج کدوم *********اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض اخراج کدوم *********اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    در این تاپیک میخوایم درباره ی اشتباهات WWE در اخراج سوپراستار ها بحث کنیم و نظراتمون رو بگیم . فقط قبلش چند نکته هست که باید بگم :

    1) منظور فقط استار های اخراجی نیست ، اون هایی که به درخواست خودشون جدا شدن هم میتونید بگید .
    2) حتما بعد از نوشتن اسم اون استار مورد نظر ، دلیل اشتباه WWE رو هم بگید [مثلا این استار میتونست فلان کار رو بکنه ، استعداد داشت و ...] .
    3) خواهشا قبل از ارسال جوابتون ، خوب فکر کنید که بعد مجبور نشید اشتباه خودتون رو در پاسخ بعدی تصحیح کنید . اینجوری نظم و زیبایی تاپیک به هم میخوره .
    4) نظراتتون رو جدا بگید و همه رو یه جا ننویسید . اینجوری فرصت دارید درباره ی یک استار بیشتر صحبت کنید .

    ممنون ، من هم در این بحث شرکت خواهم کرد .



    (راستش سعی دارم تاپیک هایی بزنم که خاص باشه و هر کسی بتونه توش شرکت کنه)

  2. Top | #2

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید]

    با اجازه...به نظر من اجراج کیزارنی یه اشتباه بچه گانه بود.اون میتونست تبدیل به یه استار عالی بشه و حتی تا 2یا3سال دیگه از قهرمان های wwe .وینست مکمن از اون فقط 3یا4 بار استفاده کرد که همش تو دارک متچ بود فقط یهبار در شوی تی وی میتونستند اون رو 2ماه تو ecw بزارن (به عنوان استار محبوب)وبا کسانی مثل ایوان برن تیم بشه وقتی خودشرو تو دل هوادارا جا کرد بیاد sd وبه عنوان چلنجر کمربند usa مبارزه کنه وببره.همونطور که گفتم اون لیاقت wwe champion هم داشت.باگذشت2سال میتونست قهرمان بشه.استیل قشنگی داشت و کرکتر جالبی داشت.بد میگم بگو بد میگی.با تشکر

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3265
    سن
    35
    نوشته ها
    405
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    به نظر من اخراج کورت خیلی خیلی اشتباه بود
    WWE نباید کورت رو به ای سی دبلیو می فرستاد که کورت مجبور شه خودش رو به مصدومیت بزنه وبره
    اشتباه بچگانه ای بود

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    1) کرت انگل : یکی از بزرگترین و احمقانه ترین اشتباهات WWE بود . استاری که واقعا حقش خورده شد [با این همه قهرمانی ای که بدست آورد] . اگه وینس یخورده مغزش رو بکار میخنداخت و ری میستریو رو قهرمان جهان نمیکرد ، الان وضع این نبود . البته قضیه فقط همین نیست ، بلاهایی که در رویال رامبل ها سر کرت میاوردن [چهار تا انگل اسلم میزد و میفتاد بیرون] ، در الیمینیشن چیمبر آبروش رو بردن و ... که واقعا کرت حق داشت بذاره و بره [البته اشتباه کرد که به TNA رفت] .
    کرت یکی از با استعداد ترین و خوش استیل ترین های تاریخ Pro Wrestling هست و حالا WWE - با این همه بلایی که سرش آورد و ولش کرد بره - تازه فهمیده که چه استاری رو از دست داده . سوپلکس هایی که میزد ، سرعت و جذابیتی که به مسابقات میداد . در تمام صحنه های ضبط شده ی داخل بک استیج فوق العاده کار میکرد و خیلی چیز های دیگه که خیلی از استار های بزرگ حال حاضر WWE هم ندارن . فقط میتونم بگم برای WWE متاسفم ، واقعا اشتباه کرد .

  5. Top | #5

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    مهمترین سوژه فقط بابی لشلی بود که واقعا نباید با هاش این جور می کردند و حیف شد چون واقعا قوی بود.

  6. Top | #6

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط PEJMAN M
    مهمترین سوژه فقط بابی لشلی بود که واقعا نباید با هاش این جور می کردند و حیف شد چون واقعا قوی بود.
    با ارز شرمندگی اتفاقا بهترین کار بود.چون با تک تک داورا تبانی کرده بود.اگر کاریش نداشتند همه رودار میشدند(توهین حساب نشه)

  7. Top | #7

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    نه بابا توهین چیه
    ولی بهتر نبود از راه های بهتر این مسئله رو حل میکردند ؟؟؟

  8. Top | #8

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط PEJMAN M
    نه بابا توهین چیه
    ولی بهتر نبود از راه های بهتر این مسئله رو حل میکردند ؟؟؟
    ببینید رفقا جف کار اشتباهی کرد ولی بابی اشتباه بزرگتر چون جف به سلامت خودش ضرر میزده ولی بابی با تمام داورا تبانی و به همه ی اونایی که با لشلی مسابقه داشتند دهنشون ..... میشد درسته؟؟؟

  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    اره مثل جف نمیشه منم میرم مواد می کشم .. بهتر بود چند وقت محرومش میکردن مثل جف و یوونتوس

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3265
    سن
    35
    نوشته ها
    405
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    به نظر من این اخراج 60 روزی رو که جف ورندی رو کردند خیلی به ضرشون ودیگه نباید بیبی فیس باشند
    بابی لشلی هم سیاه پوست وعصبی بود وزیاد حال نمیداد

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-26-2011, 07:08 PM
  2. درخت روز تولدتون کدام است ?
    توسط H H H در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 12-21-2010, 11:09 AM
  3. استوری لاین بعد بازی شین و اورتون+مصدومیت اورتون
    توسط Ħ д † ε Ð در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 02-17-2009, 11:39 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد