بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: تمام ویدیو گیم های wwe

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    007
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1027
    سن
    35
    نوشته ها
    838
    تشکر
    991
    تشکر شده 1,499 بار در 154 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    471 Thread(s)

    پیش فرض تمام ویدیو گیم های wwe

    سلام
    با تشکر
    در این تاپیک قصد دارم تا بازیهایی که از کنسول های مختلف برای wwe ساخته شده را بنویسم
    امیدوارم استقبال بشه

    Play Station 3
    1. Smack Down vs. Raw 2008
    2. Smack Down vs. Raw 2009
    3. Legends Of Wrestle Mania

    Play Station 2
    1. Smack Down: Just Brig It
    2. Smack Down: Shut Your Mouth
    3. Smack Down: Here Comes The Pain
    4. Smack Down vs. Raw
    5. Smack Down vs. Raw 2006
    6. Smack Down vs. Raw 2007
    7. Smack Down vs. Raw 2008
    8. Smack Down vs. Raw 2009
    9. WWE Crush Hour

    Play Station
    1. WWF Wrestle Mania 3
    2. WWF In Your House
    3. Smack Down
    4. Smack Down 2: Know Your Role
    5. War Zone
    6. WWF Attitude

    PSP
    1. Smack Down vs. Raw 2006
    2. Smack Down vs. Raw 2007
    3. Smack Down vs. Raw 2008
    4. Smack Down vs. Raw 2009

    Xbox 360
    1. Smack Down vs. Raw 2007
    2. Smack Down vs. Raw 2008
    3. Smack Down vs. Raw 2009
    4. Legends Of Wrestle Mania

    Xbox
    1. Raw 2
    2. Wrestle Mania 21

    Wii
    1. Smack Down vs. Raw 2008
    2. Smack Down vs. Raw 2009

    Game Cube
    1. Wrestle Mania X8
    2. Wrestle Mania XIX
    3. War Zone
    4. WWE Crush Hour
    5. WWE Day Of Reckoning
    6. WWE Day Of Reckoning 2

    Game Boy Advance
    1. WWF Super Stars
    2. WWF Super Stars 2
    3. WWF Raw
    4. WWF King Of The Ring
    5. WWF Survivor Series
    6. WWF Road To Wrestle Mania
    7. WWF Wrestle Mania 2000
    8. WWF Road To Wrestle Mania X8
    9. WWF Attitude
    10. WWF Betrayal

    Arcade
    1. WWF Wrestle Fast
    2. WWF Super Stars
    3. Wrestle Mania 3

    DOS
    1. WWF In Your House
    2. Wrestle Mania 2
    3. WWF European Rampage Tour

    Commodore 64
    1. Wrestle Mania 2
    2. Wrestle Mania 2000
    3. WWF No Mercy
    4. WWF European Rampage Tour

    Amstra CPC
    1. Wrestle Mania 2

    Atari
    1. Wrestle Mania 2
    2. WWF European Rampage Tour

    S/NES
    1. WWF Wrestle Mania
    2. Wrestle Mania 3
    3. Wrestle Mania: Steel Cage Challenge
    4. WWF Raw
    5. Super Wrestle Mania
    6. Wrestle Mania: Challenge
    7. WWF Royal Rumble

    Amiga
    1. Wrestle Mania 2
    2. WWF European Rampage Tour

    Microsoft Windows
    1. Smack Down vs. Raw: Online
    2. WWF European Rampage Tour
    3. WWF With Authority

    Nintendo DS
    1. Smack Down vs. Raw 2008
    2. Smack Down vs. Raw 2009

    Sega
    1. Super Wrestle Mania
    2. Wrestle Mania 3
    3. Wrestle Mania: Steel Cage Challenge
    4. WWF King Of The Ring
    5. WWF Royal Rumble
    6. WWF In Your House
    7. WWF Rage In The Cage

    Mobile
    1. Smack Down vs. Raw 2008
    2. Smack Down vs. Raw 2009

    Nintendo 64
    1. War Zone
    2. WWF Attitude

    Dreamcast
    1. WWF Attitude

    دوستان کامل شد.
    اگر در مورد هر کدوم از بازیها اطلاعات خواستید بگید تا اگر پیدا کردم حتما بذارم.
    با سپاس

  2. Top | #2

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1594
    نوشته ها
    44
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    سلام
    Smack Down vs. Raw: Online
    1. قراره كي بياد
    2.هر چي اطل پطل ازش داري بزار
    3.(خيلي مهم):مي شه افلاين بازيش كرد.يعني اين كه خودت جف هاردي رو برداري بعد واسه پي سي هم يه يار انتخب كني و با هاش بازي كني(منظورم اينه كه ميشه با پي سي بازي كرد يا اين كه فقط بايد انلاين با افراد ديگه بازيش كرد؟)
    با تشكر

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    007
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1027
    سن
    35
    نوشته ها
    838
    تشکر
    991
    تشکر شده 1,499 بار در 154 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    471 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Reza JH
    سلام
    Smack Down vs. Raw: Online
    1. قراره كي بياد
    2.هر چي اطل پطل ازش داري بزار
    3.(خيلي مهم):مي شه افلاين بازيش كرد.يعني اين كه خودت جف هاردي رو برداري بعد واسه پي سي هم يه يار انتخب كني و با هاش بازي كني(منظورم اينه كه ميشه با پي سي بازي كرد يا اين كه فقط بايد انلاين با افراد ديگه بازيش كرد؟)
    با تشكر
    سلام
    بازیSmack Down vs. Raw: Onlie توسط کمپانی THQ برایPC منتشر شد.
    این بازی یازدهمین بازی از بین سری بازیهای اسمکدان است و عنوان چهارمین را از بین بازیهای کمپانی THQ را از آن خود کرده.
    ارائه بازی به 19 سپتامبر 2008 بر میگرده و انتظار میره که در سال 2010 قابلیت آنلاین آن برای کشورهای آسیایی منتشر بشه.
    این گیم فقط مخصوص برندهای راو و اسمکدان است.
    این بازی هم قابلیت بازی با موس و کیبرد را داره و هم با کنترلر
    هم اکنون می توان بصورت افلاین بازی کرد ولی حالت آنلاین آن از 2010 به بعد خواهد بود.
    در حالت آنلاین بازیکنان قادر خواهند بود به صورت آنلاین همدیگر را چالنج کنند یا کشتی گیران و... را که ساخته اند را با دیگران خرید و فروش کنند.
    سایر قسمت ها مانند دیگر بازی های THQ خواهد بود.

  4. Top | #4

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1594
    نوشته ها
    44
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    هم اکنون می توان بصورت افلاین بازی کرد ولی حالت آنلاین آن از 2010 به بعد خواهد بود.
    دوست عزيز حالا اينو كجا ميفروشن(افلاينش)[hr]
    ارائه بازی به 19 سپتامبر 2008 بر میگرده و انتظار میره که در سال 2010 قابلیت آنلاین آن برای کشورهای آسیایی منتشر بشه.
    اقا اگر ممكنه يه 5،6 تا عكس از اين بازي كه ميگي نسخه[size=xx-large]پي سيش[/size]رو بزار

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    007
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1027
    سن
    35
    نوشته ها
    838
    تشکر
    991
    تشکر شده 1,499 بار در 154 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    471 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Reza JH
    هم اکنون می توان بصورت افلاین بازی کرد ولی حالت آنلاین آن از 2010 به بعد خواهد بود.
    دوست عزيز حالا اينو كجا ميفروشن(افلاينش)[hr]
    ارائه بازی به 19 سپتامبر 2008 بر میگرده و انتظار میره که در سال 2010 قابلیت آنلاین آن برای کشورهای آسیایی منتشر بشه.
    اقا اگر ممكنه يه 5،6 تا عكس از اين بازي كه ميگي نسخه[size=xx-large]پي سيش[/size]رو بزار
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    عزیز در مورد فروش این گیم من در بعضی از سایت های خارجی مثل آمازون دیدم ولی در ایران نمی دونم تا حالا ندیدم البته دنبالشم نرفتم( آخه میدونی که ایران تو این چیزا یه دوسال عقبه)
    عکساشم هیچ فرقی با بازیهای دیگر از این سری در کنسولهای دیگر نیمکند
    لوگوی بازی هم که در بالا معلومه

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    ببخشید رضا جان راجع به کنسول Wii یکم توضیح میدی؟
    خیلی ممنون

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    007
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1027
    سن
    35
    نوشته ها
    838
    تشکر
    991
    تشکر شده 1,499 بار در 154 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    471 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    حتما
    بفرما آقا بابک
    فقط چون انجمن قسمتی برای Wii نداشت همینجا میذارم.
    تلفظ این کنسول وی هست
    Wii نام کنسول نسل هفتم ساخته شرکت نینتندو است
    در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۶ عرضه شد.
    آمار فروش آن برابر است با ۱۳.۷ میلیون دستگاه است.
    پر فروشترین بازی آن Wii Sports با ۱۱ میلیون نسخه می*باشد
    ابعاد این دستگاه عبارت است از ۱۷۵در۲۱۵.۴در۴۴ میلی متر و تنها در رنگ سفید منتشر می*شود که البته با روکش*هایی می*توان به رنگ های صورتی٬ آبی و حتی سبز تبدیل کرد.
    وزن آن برابر ۲.۱ کیلوگرم است که در مقابل رقیبان خود سبکترین وزن را دارد
    یک سیستم تهویه ۶ سانتی*متری این کنسول را خنک می*کند
    دسته*های وی از تکنولوژی رامبل بهره مندند که به وسیلهٔ آن قطعه الکترونیکی حرکت را حس می*کند. مثلاْ می*توان دسته را مانند چوب بیسبال در دست گرفت و مانند ضربه زدن به توپ از آن استفاده کرد. قطعه با استفاده از سرعت و زاویه حرکت اطلاعات مشابه را در کنسول ثبت می*کند و توپ فرضی به جایی می*رود که اگر دسته، چوب بیسبال بود به طور واقعی می*رفت. این مساله باعث برتری شدید نسبت به رقیبان شد و باعث شد فروش آن این چنین بالا برود وگرنه به علت سخت افزار ضعیف نسبت به رقیبان نباید اصلاْ در رده نسل هفتم کنسول*ها قرار بگیرد. نتایج نشان داده است که این ورزش ها موجب لاغری و تناسب مطلوب بدن هم می*شوند
    سی*پی*یو آن فقط ۷۲۹ مگاهرتز است که در مقابل پلی استیشن ۳ که دارای هفت SPEکه فرکانس هر کدام از آنها ۳.۲ گیگاهرتز است، حرفی برای گفتن ندارد و به همین دلیل بازی*های وی از گرافیک پایین تری برخوردارند. جی*پی*یو آن هم ساخت شرکت ای*تی*آی است
    این کنسول یک یازدهم دو رقیب خود، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳، برق مصرف می*کند که واقعا شگفت آوره
    قیمت رسمی آن ۲۹۹ دلار برآورد شده*است
    ولی کنسولی هیجانی هست فقط موندم با دسته ها چه طور سوئیت چین میوزیک میشه زد!!!
    با تشکر

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    ممنون رضا جان چقدر جالب.
    اگه اینطور باشه در Sd vs Raw فینیشر های مثل RKO, 619, Sweet chin Music و.....
    زدنش خیلی سخت میشه که مثلا برای RKO بازی کننده باید یه حریف فرضی را بهش RKO بزنه؟؟؟؟ این دیگه خیلی جالبه

  9. Top | #9

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    مرد میخواد شوتینگ استار برس بزنه فینیشر ایوان برن رو میگم

  10. Top | #10

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4414
    نوشته ها
    10
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تمام ویدیو گیم های wwe

    na doostan eshtebah nakonid baraye zadane fanha az daste estefade mishe az control estefade nemishe

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-29-2011, 02:59 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-28-2011, 02:57 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-28-2011, 02:44 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-04-2010, 06:21 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد