[size=small]دی*وای سابق WWE یعنی اشلی ماسارو در صفحه توتیر خودش مطالب جدید رو آماده کرد.
من به دفتر مجله پل*ی بو*ی رفتم و اونجا قراردادم رو هم امضا کردم و برای یه دوره دیگه آماده همکاری با این کمپانی شدم.
در راه عکاس مخصوصم هم دیدم و حدود 20 دقیقه هم با او گپ زدم.
واقعا روز خوبی بود.
[/size]







پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)