سلام!!!!!!!
10.TRIPLE H
9.RANDY((MACHO MAN))SAVAGE
8.VINCE MACMAHON
7.SANDMAN ECW ORIGINAL
6.BILL GOLDBERG
5.RICK RUDE
4."STONE COLD" STEVE AUSTIN
3.D GENERATION X
2.NWO
1.THE UNDERTAKER
باييييي!!!!!!!
سلام!!!!!!!
10.TRIPLE H
9.RANDY((MACHO MAN))SAVAGE
8.VINCE MACMAHON
7.SANDMAN ECW ORIGINAL
6.BILL GOLDBERG
5.RICK RUDE
4."STONE COLD" STEVE AUSTIN
3.D GENERATION X
2.NWO
1.THE UNDERTAKER
باييييي!!!!!!!

سلام.
من يكي اين TOP TEN رستل زون رو قبلو ندارم
يادمه يكي فينيشرهاش رو گذاشته بود. فينيشر كوفي كينگستون و يكي فينيرش ادج DDT بود . بعدا فينينشر شان اينا پيداشون نبود.
به نظرم وروردي گلدبرگ بايد در صدر ليست بود
اين سايت به قول معروف تعصبي كار ميكنه!
منم حرف شما رو قبول دارم كه سايته رسل زون تعصبي كار ميكنه ولي قبول كنيد انترنس آندرتيكر خداست!!!!!!!!!
مخصوصا تو رسل منياها! با جلوه هاي ويژه![]()

رسول زون که باید بره جولو بوق بزنه
انجمن خودمون چاهارتایه رسلزونه
از این به بعد هر چند وقت یه بار خودمون از این تاپ 10 ها میزاریم![]()

نوشته اصلی توسط H H H
جانم ؟؟![]()
من داخل این لیست اول خوشحالم که اسم Randy Savage اومده/.....
واقعا اینترنس گلدبرگ خیلی زیبا بود اما باز هم فرقی نمیکنه که کی اول باشه مهم اینه که بهترین بوده
اما یک سوال بر چه اصاصی اینارو انتخاب کردن؟
از نظر من (بدون هیچ گونه تعصبی) ورودی تریپل اچ یکی از زیباترین هاست!

مگه فکر می کنید نویسنده های رسلزون ویژگی هایی دارند که از ما برترند.
شاید از بعضی از ما ها اطلاعاتشون در زمینه رسلینگ بالاتر باشه البته از خیلی هامون پایین تره.
اونم یه آدمه مثل من و شما میاد میشینه بنا به سلیقه خودش می نویسه منتهی چون نام سایتش یکم بین سایت ها با موضوع کشتی جا افتاده به نقل از رسلزون اینجا یا جاهای دیگه قرار می گیره.
منم اتفاقا با عرفان عزیز موافقم .
ما هم بهتریم هم اگر از اینا بذاریم بهتر از آب در میاد در آینده می ذاریم.![]()

چون خارجین دلیل نمیشه که بگین از ما بهترن.
اگه ما بیایم خودمون 10 برتر بنویسیم از اینا بهتر در میاد.
البته اونها تجربه بیشتری دارن
منم از ورودی تریپل ایچ .شان خیلی خوشم میاد
اینم بگم بچه های ایران دبیلو دبیلو ای اگر یکم حرفه ای تر فکر کنند مطمئنا در اینده نه چندان دور جزو 3 انجمن اول کشتی کج میشیم
(اونا وقتی مقایسه میکنن واقعا تعصب رو کنار میزارن و همه جوانب رو در نظر میگیرن)(در یه کلام حرفه ای کار میکنن)
اما ما از اونه بهتر میشیم در صورتی همه سطح اطلاعاتشون رو بالا ببرن
هر چند بعضی از بچه های این انجمن اطلاعاتی در سطح اونها دارن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)