[align=center]قهرمان سابق ناکــ اوت ها با TNA دوباره قرارداد بست. او قراره دوباره به صورت رسمی به کمپانی برگرده. البته هنوز این خبر از طرف مقامات تایید نشده اما معلومه که TNA می خواد آنجلینا رو برای دوشنبه آماده کنه. لاو در سپتامبر از کمپانی به علت مشکلات ویزاش جدا شد.
[/align]










پاسخ با نقل قول


[/align]





علاقه مندی ها (Bookmarks)