[align=center]-امروز اعلام شده است که در ایمپکت زنده 8 مارچ ، در بازی استینگ و راب ون دم قرار بوده که بعد از اتمام سریع بازی و حمله استینگه به راب ون دم ، هوگن خیلی سریع به رینگ بیاید و آر وی دی را نجات دهد اما هوگن در زمان مقرر نیامده و استینگ مجبور شد که مدت بیشتری راب ون دم را کتک بزند و صحنه ای که با چوب به داوران هم حمله کرد خارج از برنامه و برای وقت کشی بوده است.
دلیل دیر آمدن هوگن این بوده که مسوولان قصد داشتند هوگن در لحظه خاصی وارد شود و با توجه به زودتر از حد انتظار تموم شدن سجمنت های قبلی ، هوگن برای ورود در لحظه مقرر باید مدت زمان بیشتری را صبر میکرد.
-مسولان اسپایک تی وی که به هواداران گفته بودند این هفته ایمپکت در پنج شنبه ریپلی ندارد تا علاقه مندان زیادی که هفته قبل به جای مشاهد زنده ، ریپلی را دیده بودند ، رو به مشاهده در دوشنبه بیاورند ، زیر حرف خود زدند و اب توجه به بیننده پایین ایمپکت ، این پنجشنبه نیز ایمپکت ریپلی خواهد داشت.انتظار میره که ریپلی ریتینگ بیشتری بیاره.
-ریک فلیر به اطرافیانش می گوید از کارش در TNA بیشتر از کارش در چند سال اخیر راضی است.او میگیود که هیل درجه یک بودن را دوست دارد و به نظرش هنوز میتواند یک بازی کلاسیک با کرت انگل را برگزار کند.
-هوگن بعد از ایمپکت هفته قبل و تیپینگ فردایش درد بسیار شدیدی در کمر احساس میکرده و تا چند روز از کیسه یخ برای آرامش استفاده میکرده است.با اینکه او خیلی سعی کرد تا به کمرش فشار نیاید اما درد زیادی رو احساس میکرد.به همین ترتیب انتظار میره حالا حالا ها او رو در رینگ نبینیم ولی خب از هوگن هر چیزی رو میشه انتظار داشت.[/align]








پاسخ با نقل قول

من هیچی نگم بهتره.بدو عزیزم

!


علاقه مندی ها (Bookmarks)