بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: اشتباه در ایمپکت 8 مارچ-ایمپکت ریپلی دارد-درد شدید هوگن

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض اشتباه در ایمپکت 8 مارچ-ایمپکت ریپلی دارد-درد شدید هوگن

    [align=center]-امروز اعلام شده است که در ایمپکت زنده 8 مارچ ، در بازی استینگ و راب ون دم قرار بوده که بعد از اتمام سریع بازی و حمله استینگه به راب ون دم ، هوگن خیلی سریع به رینگ بیاید و آر وی دی را نجات دهد اما هوگن در زمان مقرر نیامده و استینگ مجبور شد که مدت بیشتری راب ون دم را کتک بزند و صحنه ای که با چوب به داوران هم حمله کرد خارج از برنامه و برای وقت کشی بوده است.

    دلیل دیر آمدن هوگن این بوده که مسوولان قصد داشتند هوگن در لحظه خاصی وارد شود و با توجه به زودتر از حد انتظار تموم شدن سجمنت های قبلی ، هوگن برای ورود در لحظه مقرر باید مدت زمان بیشتری را صبر میکرد.



    -مسولان اسپایک تی وی که به هواداران گفته بودند این هفته ایمپکت در پنج شنبه ریپلی ندارد تا علاقه مندان زیادی که هفته قبل به جای مشاهد زنده ، ریپلی را دیده بودند ، رو به مشاهده در دوشنبه بیاورند ، زیر حرف خود زدند و اب توجه به بیننده پایین ایمپکت ، این پنجشنبه نیز ایمپکت ریپلی خواهد داشت.انتظار میره که ریپلی ریتینگ بیشتری بیاره.



    -ریک فلیر به اطرافیانش می گوید از کارش در TNA بیشتر از کارش در چند سال اخیر راضی است.او میگیود که هیل درجه یک بودن را دوست دارد و به نظرش هنوز میتواند یک بازی کلاسیک با کرت انگل را برگزار کند.



    -هوگن بعد از ایمپکت هفته قبل و تیپینگ فردایش درد بسیار شدیدی در کمر احساس میکرده و تا چند روز از کیسه یخ برای آرامش استفاده میکرده است.با اینکه او خیلی سعی کرد تا به کمرش فشار نیاید اما درد زیادی رو احساس میکرد.به همین ترتیب انتظار میره حالا حالا ها او رو در رینگ نبینیم ولی خب از هوگن هر چیزی رو میشه انتظار داشت.[/align]

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض RE: اشتباه در ایمپکت 8 مارچ-ایمپکت ریپلی دارد-درد شدید هوگن

    اینا معلوم نیست میخوان شوء ارائه بدن یا خودشون رو ناقص کنن( هوگان و فلیر)
    بابا از اون اریک یاد بگیرید..عین آدم بدون سر و صدا داره کاره خودشو میکنه..اگه هم کار خراب شه کسی بهش گیر نمیده.
    اون پیرمرد رو نگاه...بازی کلاسیک با انگلمن هیچی نگم بهتره.بدو عزیزم

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4010
    سن
    31
    نوشته ها
    1,214
    تشکر
    0
    تشکر شده 18 بار در 18 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اشتباه در ایمپکت 8 مارچ-ایمپکت ریپلی دارد-درد شدید هوگن

    شانس اورديم حركت پرشي ندارن و high flyer نيستن!

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اشتباه در ایمپکت 8 مارچ-ایمپکت ریپلی دارد-درد شدید هوگن

    البته اریک همچین بی سروصدا نیست ! بیچاره بخاطر شو کچل کرد هفته قبل !

  5. Top | #5

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6782
    نوشته ها
    12
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اشتباه در ایمپکت 8 مارچ-ایمپکت ریپلی دارد-درد شدید هوگن

    یکم نامردی بود استینگ کم کسی نیست و نباید از راب ون دم یا هر کس دیگه تو 20 ثانیه ببازه

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترایپل اچ : در رسلمنیا امسال حضور خواهم داشت !
    توسط Arsalan در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-14-2010, 10:19 AM
  2. حضور تریپل اچ در کنار لیندا مکمن + فیلم جدید راک
    توسط SAVEUS-Y2J در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-03-2010, 02:45 PM
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 04-09-2009, 01:05 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد