بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: نقد و بررسی تمام مسابقات زیر شاخه هـــاردکــ ـور !!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض نقد و بررسی تمام مسابقات زیر شاخه هـــاردکــ ـور !!

    [align=center]

    با سلام !



    هـــاردکـــ ـور رسلینگ زیرمجموعه از کشتی مج هست که قوانین و مرسومات خاص خودش رو داره . و قوانین زیادی مثا دی کیو شامل حالش نمیشه .

    بعضی از پروموشن ها مثل ای سی دبیلو ( خدابیامرز ) سی زد دبیلو جی سی دبیلو و غیره در این زمینه تخصصی فعالیت میکردند .
    دبیلو سی دبیلو هم نوع مخصوص بخودش رو برای این نوع مسابقات ابدا کرد . بازی ابتدا از بک استیج شروع میشد ( معمولا اول شو ) و بعد اواسط شو دو نفر میرسیدن به رینگ . ( شو در این مدت ادامه داشت )

    [size=medium] Clockwork Orange House of Fun match[/size]

    این نوع مسابقه که همچنین به عنوان هاس او فان ریون ، شناخته میشه توسط کشتی گیر حرفه ای ریون ابدا شده که سر این نوع مسابقه جدال سختی با تیم طراخ ای سی دبیلو برای ثبت این مسابقه داشت .
    این مسابقه یک مسابقه سینگل هست با این تفاوت که یک دیواره زنجیره ای در یک طرف رینگ نصب شده و صلاح ها روی اون هست .. همچنین حریف از خود دیواره ی زنجیره ای میتونه بعنوان سلاح استفاده کنه .
    در اولین مسابقه بازی به این شکل بود که بعد از اینکه حریف رو به جایی که به نام " نشیمنگاه ریون " معروف بود (یک داربست کوچیک ) گذاشته شد حریف رو روی دو میز پرت کرد اما بعدها مسابقه به falls count anywhere تبدیل شد .

    [size=medium]رسول جون تو آی دبیلو ای منیا موفق باشی پوریا جان شما هم ملاحظه این بنده خدا رو بکنید [/size]

    [size=medium] Fans Bring the Weapons match [/size]

    این مسابقه که در ای سی دبیلو و سی زد دبیلو مورد استفاده قرار میگیره خیلی ساده هست . تماشاچیا اسلحه مورد نمظر خودشون رو میدن و کشتی گیر با استفاده از اون حریف رو میزنه . در این نوع اصولا هوادار ها از خوشحالی تو فضان

    [size=medium]Frist Blood [/size]

    با این مسابقه همه اشنایید .. این مسابقه یک مسابقه با قانون نو دی کیو هست .. که در اون باید حریف شما خونریزی کنه تا برنده بشید . در پروموشن های مختلف تفاوت های ظریفی در نوع مسابقه است و.لی در کل همونه .
    در تی ان ای که این مسابقه Sadistic Madness هم شناخته میشه ( بمعنی روانی که از زجر دیگران لذت میبره ) توسط توتال نان استاپ اکشن رسلینگ طراحی شده که در اون برای پین کردن حریف حتما باید قبلش حریف شما خونریزی کرده باشه .

    [size=medium] Hard 10 match [/size]

    این مسابقه هم توسط توتال نان استاپ اکشن رسلینگ طراحی شده . در این مسابقه یک مسابقه امتیازی هست . اولین نفری که 10 امتیاز بگیره ( با استفاده از زدن اسلحه به حریفش ) برنده میشه .
    در این بازی اگه یک سلاح ساده به مانند صندلی رو بگیری بزنی 1 امتیاز بدست میاورید اما اگه همون صندلی رو روی فردی که روس میز هست بزنید و در واقع با سلاح بپرید روش ( همون لهش کنید ) 5 امتیاز میگیرید .

    [size=medium]Last Man Standing [/size]

    با این مسابقه هم اشنایی دارید .
    تنها راه بردن در این مسابقه ناک اوت کردن حریف هست . قوانین مسابقه شبیه بوکس هست . فردی که ناک دون میشه داور تا شماره 10 میشماره . اگه اون فرد تا شماره 10 نتونه روی پاهاش به ایسته بازندس .
    در بعضی پروموشن ها شما باید اول حریف رو پین کنید و بعد از اون داور شروع به شمارش میکنه .

    [size=medium]No Count-out match [/size]

    این یک مسابقه با قوانین ساده هست . هر دو طرف مسابقه میتونن بیرون رینگ بمدت بیشتر از استاندارد که اصولا 10 یا 20 ثانیه است بمونند .

    [size=medium]No Dq Match [/size]

    در این مسابقه که به نو هالدز بارد و بعضی اوقات ریون رولز ( Raven Rulz ) نامیده میشه . به شکل هست :
    شما جایز هستید !! ( حلاله ) که با هر اصلحه ای که عشقتون میکشه !! به حریف اسیب وارد کنید . فرق یک مسابقه نو دی کیو با یک مسابقه هــاردکــ ــور استاندارد اینه که پین فال ها باید داخل رینگ انجام بگیره .
    معمولا در این مسابقه قانون کونت اوت فعاله .

    [size=medium] No Rope Barbed Wire Deathmatch [/size]

    این مسابقه هم مانند مسابقات دیگس با یک تفاوت که بجای طناب سیم خاردار دور رینگ پوشیده شده .
    در توتل نان استاپ اکشن رسلینگ به این نوع مسابقه "Barbed wire massacre " به معنی سیم خاردار ِ قاتل گفته میشه .



    [size=medium] Taipei Deathmatch [/size]

    در این مسابقه کشتی گیر به دستهاش چسب و شیشه شکسته و خرده ریز های دیگه میزاره و پدر طرف رو در میاره


    [/align]

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسی تمام مسابقات زیر شاخه هـــاردکــ ـور !!

    خیلی خوب بود و به شخصه خیلی لذت بردم

    چند مسابقه دیگه بیان کنم که اونها هم جالب هستن

    Sadistic Madness : قبل از پین کردن ، حریف حتما باید خـــونی و مالی بشه

    No Rope Explosive Barbwire : یه مسابقه جذاب که در کمپانی FWM ژاپن مرسوم بود که روپ ها همه بارب وایر هست و در

    طی زمانی مشخص رینگ منفجر میشه

    Flaming Table : میز باید با آتش احاطه بشه و بعد از اون بازی به صورت Table در میاد

    Empty Arena : هیچ تماشاگری در رینگ نیست و هیچ قانونی تا زمان پین یا سابمشن وجود نداره

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6720
    نوشته ها
    324
    تشکر
    36
    تشکر شده 36 بار در 21 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    64 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسی تمام مسابقات زیر شاخه هـــاردکــ ـور !!

    دستت درد نکنه خیلی خوب بود
    امضای ایشان


  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4829
    سن
    32
    نوشته ها
    108
    تشکر
    359
    تشکر شده 101 بار در 27 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    65 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسی تمام مسابقات زیر شاخه هـــاردکــ ـور !!

    نقل قول نوشته اصلی توسط win
    دستت درد نکنه خیلی خوب بود
    و خدا را افرید

  5. Top | #5

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسی تمام مسابقات زیر شاخه هـــاردکــ ـور !!

    عالی بود
    به اینا میگن مسابقات کشتی کج

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-28-2011, 09:22 AM
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 07-21-2010, 11:20 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد