امروز تو یه سایت خارجی دیدم که در ppvگریت امریکن بش تیکر میاد و پیغام rest in paceرو واسه ادج میگه.
اگه خبر دقیقی دارین اینجا بگین ممنون میشم

امروز تو یه سایت خارجی دیدم که در ppvگریت امریکن بش تیکر میاد و پیغام rest in paceرو واسه ادج میگه.
اگه خبر دقیقی دارین اینجا بگین ممنون میشم
به نظرم همچین اتفاقی نیفته آندر حالا حالا ها برنمیگرده

من خودم آندرتیکری هستم ولی آندر کم کم تا آگوست یا اکتبر برنمیگرده
یعنی 1 الی 2 ماه دیگه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)