بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

موضوع: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5210
    سن
    34
    نوشته ها
    925
    تشکر
    1,912
    تشکر شده 1,243 بار در 325 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    72 Thread(s)

    پیش فرض اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    سلام.........



    در حالي كه اين روزها جزيره آزاد كيش! پذيراي مسافران جشنواره تابستاني است، وضعيت بسيار بد حجاب و نوع پوشش نامناسب و زننده بسياري از مسافرين و همچنين عدم نظارت كافي بر هتل*هاي اين جزيره مايه سوء استفاده عده اي از بي بند و بار ها شده است .

    به گزارش صراط نيوز ، وضعيت هتل*هاي جزيره نيز كه به هيچ وجه بر آنها نظارتي صورت نمي*پذيرد، بسيار اسفناك است. اين مسئله به وضوح در بسياري از هتل*هاي يك تا سه ستاره كه عموما از مركز جزيره نيز فاصله دارند و به دليل بارز نبودن، به هيچ وجه نظارتي بر آن*ها صورت نمي*پذيرد، مانند هتل (آ.ش)، هتل(را) و هتل (گ) قابل مشاهده است . علاوه بر اين در هتل*هاي 4 و5 ستاره مانند هتل (الف) و (ش) اتفاقات مشابهي روي مي*دهد .
    بنا بر اين گزارش در بسياري از هتل*هاي كيش شبكه*هاي ماهواره*اي mbcpercia,mbc action, mbc max, mbc2, luxe tv و... از طريق تلويزيون هتل*ها نمايش داده شده كه پخش بسياري از فيلم*هاي نامناسب براي خانواده*ها باعث تعجب برخي مسافرين شده است. متاسفانه چندي پيش از طريق شبكه mbc2 فيلمي غيراخلاقي كه بسياري از صحنه*هاي آن در سواحل آمريكا اتفاق مي*افتد از تلويزيون هتل هاي مذكور به نمايش گذاشته *شد.



    همچنين گزارش*ها حكايت از آن دارد كه در هتل هاي با كيفيت پايين*تر به دليل عدم وجود سيستم مناسب دوربينهاي مداربسته و ملزم نبودن مالكان آن به حفظ مسايل اخلاقي و تنها به صرف دريافت پول و جذب مشتري، خانم*ها و آقايان اتاق*هاي اختصاصي را اجاره كرده و پس از اسكان مستقل به يكديگر مي*پيوندند!
    متاسفانه در رستوران*هاي بسياري از هتل*ها بانوان مخصوصا در ساعات ابتدايي صبح با لباس*هاي زننده و غيراخلاقي حضور مي*يابند و در فضاي هتل رفت و آمد مي*كنند!
    اين* در حالي است كه در كيش علاوه بر نهادهاي اصلي سازمان منطقه آزاد كيش، نهاد صنفي به نام جامعه هتل*داران كيش وجود دارد كه كه اعضاي هيات مديره آن نيز جز هتل*داران كيش مي*باشند! ولي متاسفانه آنها همچون سيستم*هاي نظارتي بر روي عملكرد و رفتارهاي غيراخلاقي و غير شرعي موجود در هتل*ها چشم*پوشي مي*كند.



    لازم به ذكر است امسال بسياري از بانوان حاضر در جزيره به دليل هواي شرجي و گرم اين حزيره در فصل تابستان، در كنار ساحل علاوه بر استفاده از پوشش نامناسب تي*شرت و شلوار، با آزادي كامل و بدون حضور حتي يك نيروي امنيتي و نظامي، در محل كشف حجاب نموده و در كنار ساحل به وقت گذراني مي*پردازند!
    در پايان سوال باقي مانده اين است كه دستگاه*هاي مسئول و نظارتي به چه كار مهم*تري مشغول هستند كه روابط آزادانه زنان و مردان، رقص در بازارها و اماكن عمومي و آزادي*هاي شبانه كنار ساحل ، شرب خمر در ملاء عام و اين همه فساد اخلاقي در اين جزيره ي از هفت دولت آزاد را را نمي*بينند؟!



    پیروز باشید. ..

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2795
    سن
    31
    نوشته ها
    113
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    میتون بپرسم کجاش ابتذالـــه !!؟ اگه یه نفر بخواد راحت بپوشه یعنی ابتذال !!؟ :| یک ذره کوتاه فکر نباشید خواهشآ همین افکار و کار هاست که باعث شده جامعه ی ما در این جا باشه ! قبل از این که یک پستی هم مثل چنین پستی بزنید اول بخونید و فکر کنید در موردش بعد بگذارید در انجمن , اسمشم هست جزیره آزاد کیش :| اگه با چادر می اومد خوب بود !!؟

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5395
    نوشته ها
    100
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    نقل قول نوشته اصلی توسط ǏW£ ҐǏŧŧĺ£ δøҐĐǏ£Я
    میتون بپرسم کجاش ابتذالـــه !!؟ اگه یه نفر بخواد راحت بپوشه یعنی ابتذال !!؟ :| یک ذره کوتاه فکر نباشید خواهشآ همین افکار و کار هاست که باعث شده جامعه ی ما در این جا باشه ! قبل از این که یک پستی هم مثل چنین پستی بزنید اول بخونید و فکر کنید در موردش بعد بگذارید در انجمن , اسمشم هست جزیره آزاد کیش :| اگه با چادر می اومد خوب بود !!؟

    نه دیگه ببین حق داره بگه ابتذال چون مارو انقدر اسیر کردن همین واسمون اوج ابتذال!!!!! و به قول معرف ما رو انقدر تو تاریکی نگه داشتن یک ذره نور برامون مثل خورشید !!!!

    بعدشم من نمی دونم همه ی ملت ******* دارن (مخصوصا کسایی که میرن کیش!!) شما چه طوری می گی باعث تعجب شد

    در ضمن کار مهم مامورین امنیتی جلوگیری از شو**ش مردمه

    اصلا این تاپیکو که زدی اعصابم خورد شد که ما ایرنیا چقدر عقده ای هستیم

  4. Top | #4

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    به هر حال اونجا منطقه آزاده
    فکر نمیکنم مشکلی باشه

  5. Top | #5

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    بحث ازادی یه طرف این چیزی که داش مهدی گفت یه طرف دیگه
    نه قرار نیست با چادر بیاد ولی لخت بیاد خیلی بهتره تا با اون وضع زننده باعث بشه مسخره عام و خاص بشیم

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2795
    سن
    31
    نوشته ها
    113
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    نقل قول نوشته اصلی توسط FATAL B
    نه قرار نیست با چادر بیاد ولی *** بیاد خیلی بهتره تا با اون وضع زننده باعث بشه مسخره عام و خاص بشیم
    در کدام یک از عکس ها وضع اون شخص بده !!؟ :| وقتی بهت میگن به زور باید چادر سرت کنــــی وقتی میگن مدل موهات باید طبق این مدل مو های اعلام شده باشه و دیگه چه توقعــــی آدم باید داشته باشــــه !!؟ هم زن ها هم مرد ها میخوان آزاد باشند , هرجور که میخواهند لباس بپوشند چون انساننند و هیچ کس حق اینو نداره مانع پوشش یک فرد بشه . [مخصوصآ به زور] در هیچکدام از عکس ها هم فک نمیکنم مشکل پوششی باشه . متآسفانه این ما هستیم که مساله رو بزرگش میکنیم و وقتی میفهمیم که یک بخش کوچکی در جایـی این چنین است انکار میکنیم !!

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    به به همه عکس ها رو هم توی پردیس یک انداختن ...

    این طرف هرکی بوده به پشت خانوم ها خیلی علاقه داشته .

  8. Top | #8

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    من میگم تو عکس دومی اون خانومه با اون وضش بهتره هیچی سرش نکشه .
    مثلا این روسریه انداخته

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4201
    نوشته ها
    265
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    دوست عزيز اصلا ابتذال رو مي شه واسه من توضيح بديد يعني چي ؟!

  10. Top | #10

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: اوج ابتذال در> جزيره كيش....

    اين مسائل كاملا طبيعيه و تو كيش كاملا عادي شده و يك موضوع كاملا نرمال محسوب ميشه, به نظر من اين موضوع اصلا بوي ابتذال نميده مگر اينكه تعبير شما از ابتذال چيزه ديگه ايي باشه.

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. گزارش ناجا از تركيب زنان بدحجاب
    توسط N!(0T!NE در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2010, 10:46 PM
  2. قرارداد كندي,رينگ4گوشه تا هميشه,سي*نه ي ODB تركيد!
    توسط AƦAƾH در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-20-2010, 11:34 AM
  3. صحبت هاي جديده كيريستين كيج (اختصاصي اين فروم)
    توسط Ali Bahmanyar در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-20-2009, 01:45 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-19-2009, 01:09 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد