بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: آپ دیت شد:گرشاسپ,شاهزاده ایرانی ایرانی,خدای جنگ ایرانی

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5284
    سن
    34
    نوشته ها
    330
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض آپ دیت شد:گرشاسپ,شاهزاده ایرانی ایرانی,خدای جنگ ایرانی

    [align=center][/align]
    این بازی امروز به دستم رسید گفتم سریع تر یه نقد بدم
    داستان بازی:
    پس از به زنجیر کشیده شدن ضحاک بدست فریدون و پیروزی نیروهای نور بر سپاه تاریکی ، که سالیان به فرماندهی ضحاک بر خونیراث چیره شده بودند، زمان زیادی به طول نیانجامید که جای جای آن سرزمین پهناور را ديوان تسخير کرده و هرکدام برای خود فرمانروایی پدید آوردند و راه نیروهای اهریمنی را پی گرفتند و به آزار و اذیت انسانها و اهوراهای سپاه نور پرداختند. هیتاسپ زرین تاج که یکی از بيرحم ترين این دیوان شرور بود و از نیروهای جادویی متعددی برخوردار بود در این میان برای خود در سرزمین های کوهستانی فرنبغ حکومتی ایجاد کرد و به همراه هیولاهای اهریمنی، دیوان و اشموغان زیردستش به غارت سرزمین های اطراف پرداخت. از جمله این سرزمین های مورد هجوم دیوان، دهکده کوهستانی سیاوشگرد بود که از دیرباز مکان رشد و پرورش پهلوانان متعددی بود. هیتاسپ در غارت این دهکده، اوروخشیه، برادر گرشاسپ را از میان می برد. گرشاسپ پهلوان به دنبال انتقام خون برادرش به سوی دژ هیتاسپ روانه می شود و در این مسیر متوجه می شود که در یورش هیتاسپ و یارانش به سیاوشگرد اتفاق بسیار مهمتری افتاده است و اراده و شجاعت گرشاسپ سرنوشتی بزرگ را رقم خواهد زد ...
    ________
    مقدمه:
    زمزمه های بازی گرشاسپ از مهر ماه سال گذشته بگوش میرسید بازیی که حتی پتنها پوسترش در نمایشگاه رسانه دیجیتال آن سال همه را مجذوب خود کرده بود عده ای میگفتند این بازی هم مانند دیگر بازی های ایرانی میشود و عده ای مخالف این حرف بودند تاخیر های بسیاری مانع توزیع بموقع این بازی شد از دلایل این تاخیر ها میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
    1-عدم داشتن شرکت توزیع کننده
    2-مجوز ارشاد
    3-پخش نشدن تبلیغات تلویزیونی
    و...
    سر انجام این بازی توسط شرکت لوح زرین نیکان روانه بازار شد
    _______
    نقدی بر ظاهر بازی:
    وقتی وارد منو اصلی بازی میشود بی شک یاد بازی شاهزاده ایرانی 3 می افتید زمانی که وارد بازی میشود گویا وارد بازی خدای جنگ شدید گرافیک بازی نسبت به بازی های ایرانی بسیار متفاوت است و میتوان گفت گرافیکش در حد بازی شاهزاده ایرانی 2 است اما صدا گزاری بازی نسبت به بقیه بازی های ایرانی تغییر نکرده صدای راوی تنها صدای در ال صحبت در بازی است
    _______
    نقدی بر حرکات گرشاسپ:
    بزرگترین نقطع ضعفی که من با اوون مواجه شدم این بود که موس در حرکت هیچ نقشی ندارد اما سبک شمشیر زنی گرشاسپ مانند بازی ژان آف آرک با ژاندارک است نوع جا خالی دادن و یا شیرجه شخصیت کاملا مشابه با شاهزاده ایرانی است
    ______
    نمره نسبت به بازی های ایرانیاز 10 نمره)
    گرافیک:10
    صدا گذاری:5
    گیم پلی:8
    _______
    در کل امیدوارم راضی باشید

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5284
    سن
    34
    نوشته ها
    330
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: آپ دریت شد:گرشاسپ,شاهزاده ایرانی ایرانی,خدای جنگ ایرانی

    امروز بازم بازی کردم متوجه چند تا چیز شدم بعد نیست شما ام بدونید
    ______
    زاویه دید بازی بسیاری از مواقع شما را اذیت میکند
    گرشاسپ هم مانند شاهزاده ایرانی و اساسین میتواند با تکنیک خاصی حرفیش را بکشد
    دشمنان در بازی تنوع زیادی دارند
    محیط بازی مخصوصا در بعضی صحنه ها وقعا زیبا ست
    موسیقی بازی وقعا هیجان شما رو چند برابر میکند
    بازی از هیجان بالایی برخوردار است
    در کل این بازی بی نظیره
    ________
    اگر نظر منو میخواهید برید بازیو بخرید حال کنید

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3254
    سن
    38
    نوشته ها
    352
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: آپ دیت شد:گرشاسپ,شاهزاده ایرانی ایرانی,خدای جنگ ایرانی

    شرمنده که تاپیک رو بالا میارم.اما من یه سوال داشتم.سی پی یو کامپیوتر من 2300 و گرافیکم 1 گیگه.رمم هم 2گیگ.این بازی رو کامپیوتر من ریپ نمیزنه؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM
  4. PreView: بابی لشلی در برابر باب سپ امشب !!
    توسط Shawn Michaels در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 06-27-2009, 01:07 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد