بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: اضافه شدن یک بازی دیگر به رامبل 2011+حمایت از استار محو شده در رامبل 2011 و ...

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض اضافه شدن یک بازی دیگر به رامبل 2011+حمایت از استار محو شده در رامبل 2011 و ...

    ســـلام


    - یک بازی دیگر برای رویال رامبل 2011

    پس از اتمام شوی راء دیشب و برگزاری بازی ملینا و ناتالیا ، ناتالیا از عنوان خود
    مقابل ملینا دفاع کرد.سپس تیم لیکول ظاهر شد و اعلام کرد در پی پی وی
    رویال رامبل 2011 مقابل ناتالیا قرار خواهند گرفت.بدین ترتیب یک بازی 2 به 1 بین
    ناتالیا و تیم لیکول به ثبت رسید.




    - بازیهای ضبط شده برای شوی سوپـ ـراستار این هفته

    در تیـپینگ راء دیشب بازیهای زیر برای شوی سوپـ ـراستار تیـپ شد :

    R-Truth vs. Tyson Kidd

    Primo & Zack Ryder vs. Yoshi Tatsu & David Hart Smith

    یک بازی دیگر هم در تیـپینگ امشب اسمکدان برای شوی سوپـ ـراستار تیـپ خواهد شد.


    - دارک مج اولیه ی دیشب راء

    در دارک مچ اولیه شوی دیشب راء به تاریخ 24 ژانویه 2011 ، Percy Watson
    به مصاف William Regal و در کمتر از 3 دقیقه او را شکست داد.



    - حمایت از کریس مسترز

    کریس مسترز از جمله استارانی است که مدتهاست دیگر مثل سابق حمایت
    نمی شود و بسیار تنزل کرده است.وی در دو سال گذشته اصلا درخششی
    نداشته است.اما طبق اخبار رسیده مثل اینکه کمپانی برای او
    در رویال رامبل 2011 برنامه هایی دارد و احتمالا شاهد حمایت
    او خواهیم بود.جزئیات بیشتر بزودی اعلام خواهد شد !

    تا بعد ..
    13 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Goldberg The Man (01-25-2011), JMJ (01-25-2011), Keyvan (01-25-2011), Sarkesh (01-25-2011), Sgt.Wollek (01-25-2011), The Man (04-21-2011), The Shadow (01-25-2011), The Survivor (01-25-2011), amirnba (01-25-2011), exipser99 (01-25-2011), r v d (01-25-2011), Ғ Д † Д Ł β (01-25-2011)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    یعنی اگه لیلا و میشل ببرن 2 تاشون چمپ میشن؟
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. × تویـ.ـیت 10 ستاره ی wwe بعد از درفت 2011 ×
    توسط Arsalan در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-27-2011, 06:20 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-14-2011, 03:00 PM
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 02-22-2011, 01:48 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-05-2011, 12:31 PM
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 11-07-2010, 01:53 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد