بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: همه آنچه در 90 گذشت!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض همه آنچه در 90 گذشت!

    دوشنبه شب علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درحالی برای تحلیل علل ناکامی های فوتبال به برنامه عادل فردوسی پور رفته بود که صبح همان روز محمد دادکان در یک برنامه تلویزیونی به شدت از مدیریت ضعیف رئیس فدراسیون انتقاد کرده بود. دادکان البته سعیدلو و مدیران ورزش کشور هم را بی نصیب نگذاشت تا عصر دوشنبه کفاشیان به دفتر سعیدلو احضار شود و رئیس از او بخواهد تا در برنامه نود « با قدرت به انتقادات دادکان» پاسخ دهد.

    فردوسی پور که برای این برنامه خود تدارک ویژه ای دیده بود ابتدا مروری بر تصاویر 35 سال ناکامی فوتبال ایران را در جام ملتها به تصویر کشید و پس از آن نظرات مردمی را روی آنتن برد که ناگهان در این بخش یکی از مردم انتقاداتی علیه جواد خیابانی کرد و عادل سراسیمه مجبور به قطع برنامه شد.

    پس از این حرف های کارشناسان مختلف را به تصویر کشید که در آن غیر از انتقادهای دادکان دیگرانی هم بودند . مایلی کهن و پروین حرف هایی شنیدنی برای مردم داشتند.

    بعد از این نوبت به دفاع کفاشیان رسید. او در قالب خاطره ای دادکان را متهم به عدم استقلال در زمان ریاستش در فدراسیون کرد و پس از آن در پاسخ به رئیس پیشین که گفته بود زیاد می خندد گفت:« سعی می کنم امشب نخندم بعضی ها ناراحت نشوند!»

    او همچنین از نمایندگان مجلس هم برای دخالت در امور فوتبال انتقاد کرد. در آخرین دقایق حضور کفاشیان در برنامه ، عباس ترابیان با صدایی گرفته درباره مربی آینده تیم ملی توضیحاتی داد.

    پس از این هادی عقیلی به برنامه آمد و از سیستم برخوردهای فوتبالی انتقاد داشت. همزمان جواد نکونام هم مهمان تلویزیونی برنامه شد . نکونام قبل از همه به خیابانی گیر داد و عادل از همکارش دفاع کرد.

    این برنامه با پخش تصاویری از فوتبال های قدیمی و عرض ادب فردوسی پور به خاندان امام راحل در شب ورود ایشان به کشورمان در سال 1357 ادامه پیدا کرد و به حرف های امیر قلعه نویی رسید.

    در پایان هم پاسخ نظرسنجی برنامه بود که نشان از هم نظری قاطع مردم در عدم استقلال فدراسیون فوتبال داشت. اینکه 93 درصد جمعیت 1.5 میلیون نفری شرکت کنندگان می گفتند عدم استقلال فدراسیون دلیل اصلی ناکامی های فوتبال است. نظری که کفاشیان هم آن را قبول داشت و دلیل اصلی اش را عدم استقلال مالی فوتبال می دانست به این دلیل که صدا و سیما حق فوتبال را نمی دهد.
    5 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (02-01-2011), Hamid (02-01-2011), THE DARKEST SIDE (02-01-2011), r v d (02-01-2011)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  2. Top | #2

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21118
    نوشته ها
    41
    تشکر
    0
    تشکر شده 16 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    خدا کنه این همه ترتیب برنامه های مختلف رو می دن یه تأثیری هم بذاره. من موندم به کدوم خاصیت بازیکنای فعلی میلیون میلیون پول میدن. هر روز می گن وضعیت بهتر شده. ولی اگه واقع بین باشیم، بعد جام جهانی 98 فرانسه فقط افت کردیم. یه بار شانسی شدیم 15 دنیا همش به همون دلمون خوشه...

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد