بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: فعلا خبری از پرداخت عيدی كارمندان نیست

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض فعلا خبری از پرداخت عيدی كارمندان نیست


    اين مقام در پاسخ به اين پرسش كه آيا عيدی از سوی دستگاه*های اجرايی به كارمندان پرداخت شده گفت: مسائل اجرايی بين دستگاه دولتی و بانك مركزی بايد پيگيری شود كه قاعدتا بايد عيدی به حساب كارمندان واريز شده باشد...





    در حالی كه وزیر اقتصاد از پرداخت عیدی 318 هزار تومانی كارمندان تا پایان هفته گذشته خبر داده بود این رقم هنوز به حساب كاركنان دولت واریز نشد.

    به گزارش فارس، شمس*الدین حسینی شنبه گذشته 16 بهمن در حاشیه همایش روز جهانی گمرك از پرداخت عیدی 318 هزار تومانی كارمندان تا پایان هفته خبر داده بود كه با پیگیری*های فارس این رقم هنوز به حساب كارمندان دولت پرداخت نشده است.

    در همین زمینه یك مقام مسوول در خزانه*داری كل كشور در گفت*وگو با خبرگزاری فارس، در مورد پرداخت عیدی كارمندان دولت گفت: عیدی كارمندان دولت مطابق مصوبه دولت رقم 318 هزار تومان است كه اعتبار بودجه آن، از جانب خزانه*داری كل كشور به دستگاه*های دولتی كه تقاضا كرده*اند، در هفته گذشته پرداخت شده است.

    این مقام در پاسخ به این پرسش كه آیا عیدی از سوی دستگاه*های اجرایی به كارمندان پرداخت شده گفت: مسائل اجرایی بین دستگاه دولتی و بانك مركزی باید پیگیری شود كه قاعدتا باید عیدی به حساب كارمندان واریز شده باشد.

    در این رابطه روابط عمومی*وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با تایید این خبر اعلام كرد: منابع اعتبار برای عیدی كارمندان دولت در مورد دستگاه*هایی كه از خزانه*داری كل كشور درخواست كرده باشند، هفته پیش از سوی خزانه به حساب دستگاه واریز شده است.





    3 کاربر مقابل از H H H عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-13-2011), JOBA (02-28-2011), spite (06-11-2014)
    امضای ایشان


    آبی تر
    از آنم که بی رنگ بمیرم
    قرمز نشوم هرگز که با ننگ بمیرم


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سريال ديگر عيد امسال با نام عيد امسال
    توسط a.j.b در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 02-25-2009, 06:17 PM
  2. شب نشين عيد مبعث(همه بياين)
    توسط The Last Outlaw در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 07-30-2008, 05:00 PM
  3. عيد ديدني در منزل احمدي نژاد
    توسط The Dark Knight در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: 05-10-2008, 01:40 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد