بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: تویـ.ـیت توهین آمیز مایکل کول و عذرخواهی او | واکنش سایتهای خبری ، اخطار wwe به کول !

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض تویـ.ـیت توهین آمیز مایکل کول و عذرخواهی او | واکنش سایتهای خبری ، اخطار wwe به کول !

    ســـلام



    - تویـ.ـیت توهین آمیز مایکل به جاش متیوز و عذرخواهی از او

    دیروز بعد از ظهر مایکل کول تویـ.ـیتی توهین آمیز و تنفرآمیز به جاش متیوز داد و او را یک مرد همـ.ـجنس باز خواند !

    پس از دریافت عکس العملهای منفی زیاد از سوی مخاطبین ، کول به سرعت تویـ.ـیت خود را پاک کرد و عذرخواهی کرد :

    من از همه و مخصوصا از همه ی کسانی که از تویـ.ـیت من به جاش متیوز جوان آزرده خاطر شدن عذرخواهی میکنم.معلومه که منظورم اون نبود.به من دستور ندادن که بیام عذرخواهی کنم ، عذرخواهی کردم واسه اینکه واقعا متاسفم. حالا دوباره میتونم برگردم به همون شخصیت قبلی خودم ، لطفا ؟


    اما کار همین جا تموم نشد و سازمان معتبر Gllad هشدار جدی به WWE داد :

    WWE هشدار جدی در مورد این وضعیتش گرفت و با مایکل کول بخاطر این پستش صحبت کرد.او این پستش رو سریع خارج کرد و بخاطر استفاده ی این کلمه ی تنفر آمیز عذرخواهی کرد.مایکل کول در جلسه های آینده آموزشهای بیشتر را از سوی سازمان Gllad خواهد دید.WWE باید در اینگونه موارد بسیار جدی باشد و با هر نوع رفتار تبعیض آمیز و زننده مثل گرایشات جنسی ، جنیست ، مذهب ، نژاد و یا غیره برخورد جدی کند .


    نکته ی دیگه ای که باید بگم اینه که میشه گفت تمام سایتها علیه کول موضع گیری کردن و از سازمان Gllad تشکر کردن.سازمان GLLAD یه سازمان با شعار اتحاد علیه تهمت و افترا هست.در ضمن مشخصه که WWE به کول تذکر داد تا تویـ.ـیتش رو سریع پاک کنه ولی کول گفته خودم پاک کردم و از این حرفا !


    اینم عکس دو تویـ.ـیتی که کول داده بود :

    ( من خودم که رفتم تو تویـ.ـیتر کول ، تویـ.ـیت توهین آمیزش رو ندیدم، چون مرتیکه پاکش کرده ! ولی عکسش رو گیر آوردم )

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    اینم تویـ.ـیتی که عذرخواهی کرد :

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ما هم به عنوان سایت معتبر iWE این حرکت زشت کول رو تقبیح می کنیم !!

    فعلا .!
    26 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (03-27-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (03-28-2011), DEAD MAN (03-27-2011), DIONYSUS (03-27-2011), Dejavoo (03-27-2011), Didoo (03-31-2011), Ehsan Hero (03-27-2011), El Niño (03-27-2011), Goldberg The Man (03-27-2011), HaMo0n (03-28-2011), Holy Diver (03-27-2011), JMJ (04-03-2011), MEĦRAN (03-27-2011), MrSAMET (03-27-2011), Never Give Up (03-27-2011), RKOrton (03-28-2011), S.H.A.Y.A.N (03-27-2011), TeZAR (03-27-2011), The Last Outlaw (03-27-2011), The Man (04-04-2011), The Survivor (03-27-2011), The Zodiac (02-18-2012), amirnba (03-27-2011), awwe (03-28-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-28-2011)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21242
    نوشته ها
    36
    تشکر
    0
    تشکر شده 24 بار در 14 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    اونایی که میگن این آمریکایی ها خشونت و بدی و فلان و... بساط کردند ببینند که بخاطر یه فوش چه چیز ها که میشه!

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    جالب بود.مرسی.
    کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Dejavoo (03-27-2011)

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    ما هم به عنوان سایت معتبر iWE این حرکت زشت کول رو تقبیح می کنیم !!
    تو بی جا می کنی ارسی !! دارم برات !! بدبخت عصبانی شده یه چیز گفته دیگه !!

    جالب بود.مرسی.
    دوست من لطفا برای تشکر فقط از استفاده کنید !! ممنون ...


    Arsalan : !
    ویرایش توسط Arsalan : 03-28-2011 در ساعت 02:57 PM
    6 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (03-27-2011), El Niño (03-27-2011), amirnba (03-27-2011), awwe (03-28-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-28-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    این خارجی ها که بقول خودشون خیلی روشنفکر هستن پس چرا اینقدر هم.ج.نسگر ایی رو بد میدونن!!!!
    من از همج.نسگرایی بدم میاد ولی به نظرم تمایل انسان به انسان یک امر طبیعی هستش.
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    جاش متیوز گـ یه؟
    از قیافش معلوم بود
    حالا چرا یهو اینو جو گرفت رفت فحش داد؟
    از گـ ی بودن متیوز چی به این میرسه؟
    امضای ایشان



  7. Top | #7

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا شما مثل اینکه کلا پرت هستید ها گیر رو به کمپانی wwe دادند به دلیل اینکه این کمپانی pg هست و همونطوری که ارسلان گفته نباید از کلمات زشت و جنـــ.ـــســـی ( مثل همین که بگن گِی هست ) استفاده کرد . کول هم چون کارمند این کمپانی هست و این حرف رو زده بهش انقدر گیر دادن . ربطی به اینکه مخالف همجنس گرایی باشند نداره .
    6 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-28-2011), El Niño (03-29-2011), Holy Diver (03-28-2011), The Last Outlaw (03-28-2011), amirnba (03-28-2011), awwe (03-28-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-25-2011, 10:10 AM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-22-2011, 04:36 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-12-2011, 06:19 PM
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-10-2011, 05:03 PM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-07-2011, 07:34 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد