بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: امضا قرار داد wwe با استار اخراج شده te + صحبت های د میز در مورد مصدومیتش + و...

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض امضا قرار داد wwe با استار اخراج شده te + صحبت های د میز در مورد مصدومیتش + و...

    حضور جریکو:

    کریس جریکو استار سابق wwe قرار است به همراه جی لنو در شویی که چهارشنبه بعد برگزار میشه حضور پیدا کنه.


    سفر زیگلر:

    دلف زیگلر استار حال حاضر دبلیو دبلیویی که در برند اسمک دان فعالیت داره برای انجام دادن کاری برای کمپانی دبلیو دبلیویی عاضم ترکیه شد.

    امضا قرار داد wwe با استار اخراج شده te:

    آرنا آندریو عضو سابق شو تاف ایناف اولین نفری بود که بعد از اضهار نظر و گفتن اینکه بازی مورد علاقه ش بازی ملینا در مقابل آلیشیا فاکس هست از شو تاف ایناف اخراج شد ، اما شب قبل اون تــویتی رو در تــ.ویتر خود مبنی بر اینکه او قرار داد جدید رو با fcw بسته گذاشت و در ادامه نوشت او از هفته آینده کارش رو در fcw شروع خواهد کرد. البته مدتی بعد این تــ.ویت حذف شد.

    صحبتهای د میز در مورد مصدومیتش:

    خب همونطور که دوستان میدونند و ارسلان جان هم قبلا به این موضوع اشاره کردند قهرمان حال حاضر wwe در طول بازی خودش با سینا در مین اونت از ناحیه سر مصدوم شده سر انجام دکتران به میز جواب نهایی رو دادن و برای اون مواردی رو تجویز کردن که میز در این مورد تـــ.ویتی رو در تــ.ویتر خودش قرار داد که با هم میخوانیم:
    "دکترا گفتن:تلویزیون نبین،نخون،فکر هم نکن،بخاطر اینکه در این چند روزه استفاده از برین مصدومیت من رو تشدید میکنه در نتیجه تــ.ویتی رو هم تا چند وقت نباید بدم.استراحت در این چند روز برای من بهترین کاره.





    8 کاربر مقابل از The Proud عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (04-06-2011), JMJ (04-06-2011), MaJiD HetFieLd (04-06-2011), Mr. Movie (04-06-2011), No What (04-06-2011), Sgt.Wollek (04-06-2011), The Survivor (04-07-2011), Ғ Д † Д Ł β (04-06-2011)

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط the proud نمایش پست ها

    سفر زیگلر:

    دلف زیگلر استار حال حاضر دبلیو دبلیویی که در برند اسمک دان فعالیت داره


    ببخشید ولی دلف زیگلر در برند راء هستش
    کاربر مقابل از Mr. Movie عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: No What (04-06-2011)
    امضای ایشان


  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6000
    سن
    29
    نوشته ها
    1,267
    تشکر
    561
    تشکر شده 1,153 بار در 176 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    217 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrzad021 نمایش پست ها
    ببخشید ولی دلف زیگلر در برند راء هستش
    دوست عزیز ایشون اسمشون در روستر اسمک دان هستش ولی در راو به خاطر درگیری های
    که دارند شرکت میکنند و گرنه درفت نشدند
    امضای ایشان


  4. Top | #4

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    شماره عضویت
    23249
    نوشته ها
    3
    تشکر
    61
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    چرا هميشه دلف زيگلر رو ميفرستن تركيه؟؟؟اين بار سوم هست...
    امضای ایشان
    You Can Make Mistakes With A Smile On Your Face

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-07-2011, 12:39 AM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-08-2011, 11:31 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-07-2010, 05:53 PM
  4. مصاحبه ی حالب با میز (هوادار منچستر یونایتد هستم)
    توسط SAVEUS-Y2J در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-10-2010, 01:51 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد