سلام .
× گاس هیدینگ ! ×
گاس هیدینگ سرمربی کنونی تیم ملی ترکیه امروز صحبت های جالبی رو انجام داده . او در مورد مسائل مختلف از جمله جدایی از تیم ملیی ترکیه , سرمربی گری کردن در چلسی صحبت کرده است .
××
" من یک مردی هستم که دوست دارم فعال باشم . بنابراین سرمربیگری کردن در یک تیم باشگاهی رو به تیم ملی ترجیح میدم . من میخوام هر روز با بازیکنانم کار کنم و از امادگی آن ها مطلع باشم . "
××
" فکر نکنم سرمربیگری کردن 2 تیم همزمان برای من مشکل باشه . من زمانی که در پی اس وی بودم همزمان داشتم استرالیا رو مربیگری میکردم و زمانی هم که در چلسی بودم داشتم روسیه رو کوچ میکردم . پس برای من هیچ مشکلی نیست و میتونم 2 تیم رو همزمان کوچ کنم . "
××
" الان من نمیتونم چیزی رو تایید کنم . همه چیز هم ممکن است . من هنوز با رییس فدراسیون ترکیه هم صحبت نکردم ولی اون آدم باهوشی هست و من مطئمن هستم که همه جوانب رو در نظر میگیره . "
××
" الان تیم ترکیه و بازیکنان تیم روی من حساب کردن و منو به عنوان سرمربی میبینن . اگر من همین الان به چلسی جواب بدم مطمئمن هستم که روی تیم اثر منفی میزاره . "
××
** " من هیچوقت نگفتم که تا پایان قراردادم در ترکیه میمانم " **
××××××
کوچیکِ همتون ....








پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)