سلام بچه ها.
من امروز تو آزمون دانشگاه آزاد در رشته ی مهندسی معدن و اکتشافات قبول شدم.
برای همه ی شما دعا میکنم که همتون در آینده به دانشگاه راه پیدا کنید.
البته امسال آزمایشی هست و کنکور اصلی من سال دیگه هستش و هدفم هم پزشکی هست و دارم دو تا رشته رو با هم میخونم.
حالا بگید چی دوست دارید تا براتون به عنوان جایزه بذارم ؟







پاسخ با نقل قول


<br>





علاقه مندی ها (Bookmarks)