بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

موضوع: [©] بحث و تبادل نظر • لیگ های معتبر اورپایی • فصـل 12-2011 [©]

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض [©] بحث و تبادل نظر • لیگ های معتبر اورپایی • فصـل 12-2011 [©]

    ســـــــــــــلام.


    در این تایپیک هواداران و دوستان فوتبال اروپا به خصوص چهار لیگ معتبر جهان

    " لیگ برتر انگلستان ، لالیگا اسپانیا ، سری آ ایتالیا ، بوندسلیگا آلمان "

    به بحث و تبادل نظر و اخبار و ... میپردازند .


    10 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (08-14-2011), El Niño (03-22-2012), J B L (08-14-2011), JMJ (08-23-2011), The Survivor (08-14-2011), amirnba (08-14-2011), r v d (08-23-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-14-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    هفته اول لیگ برتر انگلستان ، تا این لحظه :

    فولام 0-0 استون ویلا

    لیورپول 1-1 ساندرلند
    گل ها: لوئیس سوارز 12 (لیورپول) سباستین لارسن 57 (ساندرلند)

    بلکبرن 1-2 وولوز
    گل ها: مائورو فورمیکا 20 (بلکبرن) استفن فلچر 22، استفن وارد 47 (وولوز)

    ویگان 1-1 نوریچ
    گل ها: بن واتسون (پنالتی) 21 (نوریچ)، وسلی هولاهان 45 (نوریچ)

    کوئینزر پارک رنجرز 0-4 بولتون
    گل ها: گری کیهیل 45، دنی گابیدون 67 (گل به خودی)، ایوان کلاسنیچ 70، فابریس موآمبا

    چلسی هم نیمه اول به استوک سیتی 0-0 کرده است .
    ( ویرایش : چلسی با همان نتیجه بدون گل در مقاب لاستوک سیتی رضایت داد )

    منچستر هم امشب در اولین بازیش در خارج از خانه که بسیار دشوار است به مصاف
    وست برومويچ میره .
    انشالله فصل رو با برد شیرین اغاز کنند
    ویرایش توسط SASAN : 08-14-2011 در ساعت 05:31 PM
    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-14-2011), r v d (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    بله بلخره یکی از بیگ 4 های جهان هفته اول رو با پیروزی اغاز کرد .

    منچستر مدافع عنوان قهرمانی توانست در یک بازی سنگین در زمین تیم وست برومويچ با نتیجه 2-1 به برتری برسد !

    گل های منچستر در این بازی وین رونی و اشلی یانگ به ثمر رساندند !


    اغاز خوبی برای قهرمانی 20 تیم میشه باشه :x
    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-15-2011), r v d (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
    امضای ایشان



  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5361
    سن
    29
    نوشته ها
    498
    تشکر
    1,471
    تشکر شده 237 بار در 70 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    47 Thread(s)

    پیش فرض

    امشب هم که رئال و بارسا بازی دارن ورئال میبره

    Real Madrid 5 - 0 Barcelona Coming Soon...!
    کاربر مقابل از ĜЁЙЗЯĂŁ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Survivor (08-14-2011)
    امضای ایشان


    I have loved you for a
    Thousand years
    I'll love you for a
    Thousand more

  5. Top | #5

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    ترکیب دو تیم رئال و بارسا !!!


    Real Madrid

    4-2-3-1

    Goalkeeper: Iker Casillas

    Defence: Sergio Ramos
    Defence: Pepe
    Defence: Ricardo Carvalho
    Defence: Marcelo

    Midfiel Xabi Alonso
    Midfiel Sami Khedira
    Midfiel Angel Di Maria
    Midfiel Mesut Özil
    Midfiel Cristiano Ronaldo

    Forwar Karim Benzema

    Coach: Jose Mourinho


    ---------


    FC Barcelona

    4-3-3

    Goalkeeper: Victor Valdes

    Defence: Gerard Piqué
    Defence: Eric Abidal
    Defence: Daniel Alves
    Defence: Javier Mascherano

    Midfiel Xavi Hernandez
    Midfiel Sergio Busquets
    Midfiel Andrés Iniesta

    Forwar Pedro Rodriguez
    Forwar Lionel Messi
    Forwar David Villa

    Coach: Josep Guardiola
    3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-15-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
    امضای ایشان



  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    چه جالب . هر دو تیم دقیقا از سیستم و ترکیب فصل قبل استفاده کردند . الان برتری رئال به بارسا نیمکتش هست . بازیکنانی مثل والرون , کاکا , هیگائین , کالرون و کونترائو هر کدوم میتونند ستاره تیم باشند . مخصوصا کونرائو و کالرون که تو پیش فصل بد درخشیدند . باید دید چه میشود و البته .. به امید دیدن یک بازی جوانمردانه .
    کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض

    کلا بارسا 2 تا موقعیت داشت تو نیمه اول

    2 تاشم گل کرد .

    نیمه دوم میزنیم .
    کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amirnba (08-15-2011)
    امضای ایشان




  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    چیزی نیمگم ولی طرفداران بارسا الان میخوان چی بگن ؟ 3 موقیعت گل و 2 گل . اصلا بارسا غیر از 3 حرکت فوتبال بازی کرد ؟ این بود اون بازی معروف و تیکی تاکا که کل دنیا رو جذب خودش کرده ؟ نیمه اول که تا دقیقه 30 کلا بارسا و مسی تو زمین نبودن و اگه والدز نبود 4 تا گل خورده بودید . بعد ویا یه دوه کشکی شون زد رفت تو گل . خیلی قشنگ زد اما گلش به گل اوزیل نمیرسید . بعد هم مسی گل زد و بازی تموم شد .

    تو نیمه دوم هم فقط 5 دقیقه اول کامل دست بارسا بود . بقیه بازی فقط و فقط توی زمین بارسا بود . ( الا اون موقعیت پدرو ) بردید عا کنید که ویکتور والدز بیشتر از 15 بار دروازه تیموتون رو نجات داد . یه خطای پنالتی 100 درصد هم کرد که داور ندید . بین بازیکناتون فقط مسی اونم یه نموره مثل همیشه بود والدز هم که انگار قدرت فضایی گرفته بود . هم ژاوی , اینیستا , پیکه , آبیدال ( =)) ) و .. همه تر زده بودن . اونور کریس , مسوت , خدیرا , بنزما ( :x :x ) راموس , مارسلو و ... همه روی فرم بودن . این بازی نشون داد که سلطان الان دنیای فوتبال بدون شک رئال هست . دیگه دوران بارسا تموم شد .

    این تیم رئال 2 اشکال داشت . یکی کنترائو که اولاش خیلی هول کرده بود و نمیتونست مثل هیمشه بازی کنه یکی هم کالخون که همش دنبال دعوا و درگیری بود . اینا با تیم هماهنگ شن رئال عالی میشه . در ضمن دمِ پپه گرم . تلافی اون اخراج رو دراوورد . فقط اونجایی که آبیدال زد تو سینش پپه هم زرتی رفت خابوند تو گوشش =))))))

    در اخر هم به جواد خیابانی تبریک میگم . عنوان خـــــ.ـــایه مال ترین گزاشگر رو از مزدک گرفت و گزاشت تو تاقچه خونش فقط این تیکش : فضا خالیس , موقیعت عالیس =)))))

    راستی ایستگاهی کریس رونالدو کجا ایستگاهی مسی کجا )

    فدای همتون ...
    5 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-22-2012), The Survivor (08-15-2011), amirnba (08-15-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-15-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-15-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  9. Top | #9

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    بارسا کلا ترکیبشو عوض کرد !

    دیشب چند تا چیز فهمیدم !

    دفاع بارسا بدون پیکه و پویول پشــ..مکه !!!

    جای خالی بوسکتس و ژاوی حس میشد .

    درسته در نیمه دوم دقیقه 70 به بعد کمی به تیم اصلی بارسا نزدیک شد ، اما خوب بارسا کلا همیشه فصل رو با باخت و تساوی شروع میکنه .

    الکسیس سانچز هر چقدر از بازی میگزشت بهتر میشد .

    مسعود ازیل نسبت به فصل قبل پیشرفت کاملی در اسانیا داشته . بهترین خردی رئال هم کنترائو است واقعا از دید نبازیش در دفاع و گرفتن توپ ها لذت بردیم !

    بازی برگشت بازی دیدین خواهد بود . فقط باید منتظر بشینیم ببینیم پویول میرسه یا خیر !


    دیشب با یکی از رئال ها صحبت میکردیم ... بحث س راینب ود پویول و پیکه نیستن بارسا شانسی نداره . خودمم زیاد شانسی به بردش نمیدادم. چون خبر از دفاع بد بارسا بدون اینا داشتیم .
    اما خوب واقعا یک نفر است در بارسا که میتونه به همه اینا پایان بده .. مسی !
    خودم متنفرم ازش ، اما دیشب نشون داد هر لحظه یک کار میتونه برای بارسا بکنه .
    ویرایش توسط SASAN : 08-15-2011 در ساعت 08:38 AM
    2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-15-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-15-2011)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    11 جام با پپ !!!

    اولین جام فصل ... فعلا رئالی ها در حصرت بمونن
    کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Wollek (08-18-2011)
    امضای ایشان



صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-09-2011, 07:09 AM
  2. پیش بینی لیگهای اروپایی 2011 (دوره اول )
    توسط amir-aghaei در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 270
    آخرين نوشته: 05-26-2011, 07:02 PM
  3. جا به جایی های احتمالی برای درفت 2011
    توسط Sgt.Wollek در انجمن ماندی نایت راء
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 04-25-2011, 02:38 PM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-29-2011, 09:02 PM
  5. عکسهایی از تیـپـینگ اسمکـدان به تاریخ 25 ژانویه 2011 !
    توسط Arsalan در انجمن تِرزدِی نایت اسمکدان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-27-2011, 11:50 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد