جدیدترین لیست افراد در خطر اخراج به شرح زیر است .....
1-اج......خروج بدلیل مصدومیت
2-گرگوری هلمز.....خروج بدلیل مصدومیت
3-اوماگا....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
4-کندی....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
5-چارلی هاس....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
6-جان موریسون....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
7-ویلیام رگال.....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
8-فوناکی....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
9-چاوو گوئررو....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
10-کریس مسترز...به مدت 30 الی 60 روز تعلیق از حضور در بازیها
این افراد بازهم مشکوک به یکی از دلایل مانند....دوپینگ یا اعتیاد هستند......و یا در تستها رد شده اند.....از این بین امکان اخراج افرا مصدوم زیاد هست بخصوص گرگوری هلمز.....
© کپي رايت توسط : WWW.IRANWWE.NET:.
برداشت مطالب فقط با اجازه کتبي و ذکر منبع امکان پذير است .









پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)