سلام
همان طور که میدانید امشب در یک بازی حساس بارسلونا در استمفورد بریج به مساف چلسی خواهد رفت.
در این تاپیک صحبت ها و اخبار این دو تیم قرار خواهد گرفت.

سلام
همان طور که میدانید امشب در یک بازی حساس بارسلونا در استمفورد بریج به مساف چلسی خواهد رفت.
در این تاپیک صحبت ها و اخبار این دو تیم قرار خواهد گرفت.
9 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-18-2012), J B L (04-19-2012), S.H.A.Y.A.N (04-18-2012), Sarkesh (04-19-2012), Sgt.Wollek (04-18-2012), TORNADO (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), r v d (04-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-18-2012)

ترکیب دو تیم مشخص شدند
Chelsea (4-3-2-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Meireles, Lampard; Ramires, Mata, Drogba
Subs: Turnbull, Essien, Malouda, Bosingwa, Torres, Kalou, Sturridge
Barcelona (4-3-3): Valdes; Alves, Puyol, Mascherano, Adriano; Busquets, Xavi, Iniesta; Fabregas, Messi, Alexis
Subs: Pinto, Bartra, Thiago, Pique, Pedro, Keita, Cuenca
9 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-18-2012), J B L (04-19-2012), S.H.A.Y.A.N (04-18-2012), SASAN (04-18-2012), Sgt.Wollek (04-18-2012), TORNADO (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), r v d (04-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-18-2012)

صحبت های در مورد این بازی:
ماتا: امسال انتظاراتمان برآورده نشده.با بردن بارسلونا انتظاراتمان برآورده خواهد شد.
آرچیبالد: خیلی برای تیم های انگلیسی بردن لیگ قهرمانان سخت است.
گواردیولا :چلسی برای انتقام نمی اید بلکه برای رفتن به فینال می آید.
دی ماتئو: چلسی نیاز به دو بازی فوق العاده دارد تا بارسلونا را حذف کند.
لمپارد: اگر مثل باری با تاتنهام بازی کنیم میبریم
5 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (04-19-2012), Sgt.Wollek (04-18-2012), TORNADO (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-18-2012)

اخبار لحظه به لحظه نمیخواد که برادر من ... چلسی برد همین ! یه خورده حساب قدیمی داشتیم با بارسا که تا قسمتیش حل شد .
شرح گل : بهترین بازیکن جهان ( ! ) فکر کرد میتونه سـوپـ ـر فرانکی رو دریبل بزنه که توپ رو لو داد و لمپارد یه پاس دقیق داد به رامیرس و رامیرس پاس عرضی داد به دروگبا و کینگ دروگبا گل رو زد .
نکته ی جالب : رامیرس توی این بازی پاس های زیادی داد که با آمار 100 درصد همشون به مقصد رسیدن .
در ضمن ، لطفاً دیگه پیتر چک رو با دروازه بان های تیم های دیگه مقایسه نکنید ، ممنون میشم .
ویرایش توسط The Shadow : 04-19-2012 در ساعت 12:16 AM
5 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), r v d (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
![]()
.:: Rest In Peace ::.
7 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), The Shadow (04-19-2012), bomb5 (04-19-2012), Ħ д † ε Ð (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
اینجاست که شاعر میگه فنتستیک.
واقعا عالی بود لذت بردم.
البته چلسی تو این بازی بیشتر شبیه بازی رفت سال 2009 بازی کرد و خیلی با بازی برگشت اون سال تفاوت داشت.
واقعا دروگبا عالی بود.فوق العاده بود.یه تنه دهن خط دفاع بارسا رو سرویس کرد.
گری کیهیل هم خیلی عالی بود و صد البته پتر چک که امروز روز بگیرش بود.
جا داره به دی متئو هم تبریک بگیم که نشون داد مربی خوبی هستش و به نسبت ترکیب و سیستم خوبی رو ارائه داد البته درسته شانس هم آورد ولی خوب با همین شانسات که بارسلونا شانسلونا شده دیگه.
این شانسلونا هم فکر کرده همه مثل رئال و تیم های در پیت اسپانیان ولی خوب همونطور که لیورپول در 2007 چلسی در 2009 و در همین سال توسط چلسی مغلوب شدین آدم میشین.
به امید شکست دوباره این تیم در ورزشگاه خودشون.
جا داره یه دماغ سوخته هسایی بگیم که از اول هی میگفتن ال کلاسیکو تکرار میشه.
10 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), J B L (04-19-2012), MAMAD (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), The Great One (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), bomb5 (04-19-2012), r v d (04-19-2012), Ð-i-R-Ť-Y (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

عزيزان شما به اين ميگيد برد؟١١ نفره دفاع ميكرديد.والا اين برد نيست...
تو نيو كمپ جبران ميكنيم.
ولي من به يك نتيجه رسيدم.كه پيتر چك واقعا يك دروازه بان استثنايي هست.
به طرفداران چلسي به خاطر اين بردي كه حقشون نبود تبريك ميگم...
کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: TORNADO (04-19-2012)
حق نبود !!!!!!!!!!
یا شما چیزی از فوتبال سرتون نمیشه عزیز که این حرف رو میزنی یا تعصب و فشار باخت به این روز انداخته شمارو که این حرف رو میزنی !!!!
میشه دلیل به حق نبودن این برد رو بدونم!!!!! پنالتی واستون نگرفتند ؟ چلشس وقت کشی میکرد ؟ چی بود !!!!!!
خوب عزیزه من دفاع کردن به این شکل جلوی بهترین تیم جهان که نتوته هیچ کاری بکنه و به گل برسه یک هنره , چلسی یک گل زد و خیلی طبیعیه که میکشه عقب و میره تو لاک دفاعی , این طبیعته فوتبال هست , شما این کار تیمی چلسی و لایه ایی دفاع کردنشون رو میگی "والا این برد نیست" !!!!!!!
بازی فوتبال همش حمله و گل زدن نیست !!!! و حمله کردن و به گل رسیدن یکی از جزء های فوتباله , خوب دفاع کردن , کار بدون توپ , و ....... جزء تاکنیکهای یک تیمه , چون چلسی عالی دفاع کرده و مسی تو پرس کامل جان تری بود و پاس های ژاوی اینیستا توسط مدافعان و هافبک های چلسی قطع میشد این برد به حق نیست !!!!!!!!!!
در ضمن , ضمن احترام با بارسایی ها , خواهشاً شماها راجع به به حق نبودن برد صحبت نکنید که آدم خندش میگیره تو این زمینه
(میلان رو به چه نحو شکست دادید !!!! , پنالتی دوم تیمتون .........)
10 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), Goldberg The Man (04-19-2012), J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), The Shadow (04-19-2012), The Survivor (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), bomb5 (04-19-2012), Ħ д † ε Ð (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
تبریک میگم به بهترین نقطه قوت چلسی اونم دیرک دروازش واقعا تبریک داره![]()
البته اگه فابرگاس بیشتر دقت کرده بود الان نتیجه غیر از این بود ولی خوب فوتبال به همین چیزاشه که حال میده.
تیمی که تو زمین خودش اینجوری 11 نفره دفاع کنه وای به حال اینکه بخواد تو نیوکمپ جلوی بهترین تیم دنیا بازی کنه ، دقیقا یاده یونان یورو 2004 افتادم
و صدرصد طرفدارهای چلسی در طول این بازی همش این شکلی بودین![]()
به هر صورت ذره ای شک ندارم که بارسا در بازی برگشت به راحتی چلسی رو شکست میده و راهی فینال میشه![]()
2 کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-19-2012), The Great One (04-19-2012)

دوست عزیز ، دیشب دو تیم متفاوت مقابل هم قرار داشتند ! یک تیم تکنیکی و جوون و با سرعت ( بارسا ) و یک تیم قدرتمند و کم سرعت و کم تکنیک . پس معلومه چلسی باید از تواناییش در قدرت بدنی بازیکنان استفاده کنه و بارسا هم از سرعت و تکنیکش ، اما دیشب دیدین که قدرت بازیکنای چلسی بر تکنیک بارسا غلبه کرد . همون طور که از قبل دی ماتئو گفته بود اگه کسی مهار شه ما میبریم همون هم شد ! مسی هیچ کاری توی این بازی نکرد در اصل نتونست بکنه ... بعدم انقدر دفاع چلسی عالی بود که این همه کرنر بارسا زد اما یدونش هم به سمت دروازه نیمد چون مدافعان و بازیکنای چلسی از قد بلندشون استفاده کردند و همه توپ ها رو دور کردند .
البته از دلاوری های پیتر افسانه ای هم نمیشه گذشت ، اون هد آخر پویول رو هر دروازه بانی نمیتونست بگیره . یعنی کاسیاس که میگن بهترین دروازه بان دنیاس اگه توی دروازه بود روی این صحنه گل میخورد چون قدش و شیرجه هاش مثل چک نیست ! دیگه ببین چه شیرجه ای زد که مزدک 100 درصد بارسایی گفت " چطوری این توپ رو گرفت چک !!! "
دروگبا هم عـــالی بود ، دریبل هایی میزد که مسی توی این بازی نتونست بزنهفقط مشکل بالا بودن سنش هست که نمیتونست مثل جوونیاش تند بدوه .
4 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-20-2012), r v d (04-19-2012)
![]()
.:: Rest In Peace ::.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)