بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

موضوع: اخبار لحظه به لحظه قبل از بازی بارسلونا و چلسی | ترکیب ها و ...

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض اخبار لحظه به لحظه قبل از بازی بارسلونا و چلسی | ترکیب ها و ...

    سلام



    همان طور که میدانید امشب در یک بازی حساس بارسلونا در استمفورد بریج به مساف چلسی خواهد رفت.

    در این تاپیک صحبت ها و اخبار این دو تیم قرار خواهد گرفت.


    9 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-18-2012), J B L (04-19-2012), S.H.A.Y.A.N (04-18-2012), Sarkesh (04-19-2012), Sgt.Wollek (04-18-2012), TORNADO (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), r v d (04-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-18-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    ترکیب دو تیم مشخص شدند


    Chelsea (4-3-2-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Meireles, Lampard; Ramires, Mata, Drogba

    Subs: Turnbull, Essien, Malouda, Bosingwa, Torres, Kalou, Sturridge

    Barcelona (4-3-3): Valdes; Alves, Puyol, Mascherano, Adriano; Busquets, Xavi, Iniesta; Fabregas, Messi, Alexis

    Subs: Pinto, Bartra, Thiago, Pique, Pedro, Keita, Cuenca

    9 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-18-2012), J B L (04-19-2012), S.H.A.Y.A.N (04-18-2012), SASAN (04-18-2012), Sgt.Wollek (04-18-2012), TORNADO (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), r v d (04-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-18-2012)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    صحبت های در مورد این بازی:



    ماتا: امسال انتظاراتمان برآورده نشده.با بردن بارسلونا انتظاراتمان برآورده خواهد شد.

    آرچیبالد: خیلی برای تیم های انگلیسی بردن لیگ قهرمانان سخت است.

    گواردیولا :چلسی برای انتقام نمی اید بلکه برای رفتن به فینال می آید.

    دی ماتئو: چلسی نیاز به دو بازی فوق العاده دارد تا بارسلونا را حذف کند.

    لمپارد: اگر مثل باری با تاتنهام بازی کنیم میبریم


    5 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (04-19-2012), Sgt.Wollek (04-18-2012), TORNADO (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-18-2012)
    امضای ایشان

  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    اخبار لحظه به لحظه نمیخواد که برادر من ... چلسی برد همین ! یه خورده حساب قدیمی داشتیم با بارسا که تا قسمتیش حل شد .

    شرح گل : بهترین بازیکن جهان ( ! ) فکر کرد میتونه سـوپـ ـر فرانکی رو دریبل بزنه که توپ رو لو داد و لمپارد یه پاس دقیق داد به رامیرس و رامیرس پاس عرضی داد به دروگبا و کینگ دروگبا گل رو زد .

    نکته ی جالب : رامیرس توی این بازی پاس های زیادی داد که با آمار 100 درصد همشون به مقصد رسیدن .

    در ضمن ، لطفاً دیگه پیتر چک رو با دروازه بان های تیم های دیگه مقایسه نکنید ، ممنون میشم .
    ویرایش توسط The Shadow : 04-19-2012 در ساعت 12:16 AM
    5 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), r v d (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  5. Top | #5

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    بدون شرح

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    7 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), The Shadow (04-19-2012), bomb5 (04-19-2012), Ħ д † ε Р(04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
    امضای ایشان


  6. Top | #6

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    اینجاست که شاعر میگه فنتستیک.

    واقعا عالی بود لذت بردم.
    البته چلسی تو این بازی بیشتر شبیه بازی رفت سال 2009 بازی کرد و خیلی با بازی برگشت اون سال تفاوت داشت.

    واقعا دروگبا عالی بود.فوق العاده بود.یه تنه دهن خط دفاع بارسا رو سرویس کرد.
    گری کیهیل هم خیلی عالی بود و صد البته پتر چک که امروز روز بگیرش بود.
    جا داره به دی متئو هم تبریک بگیم که نشون داد مربی خوبی هستش و به نسبت ترکیب و سیستم خوبی رو ارائه داد البته درسته شانس هم آورد ولی خوب با همین شانسات که بارسلونا شانسلونا شده دیگه.

    این شانسلونا هم فکر کرده همه مثل رئال و تیم های در پیت اسپانیان ولی خوب همونطور که لیورپول در 2007 چلسی در 2009 و در همین سال توسط چلسی مغلوب شدین آدم میشین.
    به امید شکست دوباره این تیم در ورزشگاه خودشون.

    جا داره یه دماغ سوخته هسایی بگیم که از اول هی میگفتن ال کلاسیکو تکرار میشه.
    10 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), J B L (04-19-2012), MAMAD (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), The Great One (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), bomb5 (04-19-2012), r v d (04-19-2012), Ð-i-R-Ť-Y (04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    عزيزان شما به اين ميگيد برد؟١١ نفره دفاع ميكرديد.والا اين برد نيست...

    تو نيو كمپ جبران ميكنيم.

    ولي من به يك نتيجه رسيدم.كه پيتر چك واقعا يك دروازه بان استثنايي هست.

    به طرفداران چلسي به خاطر اين بردي كه حقشون نبود تبريك ميگم...
    کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: TORNADO (04-19-2012)
    امضای ایشان

  8. Top | #8

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsalan2 نمایش پست ها
    عزيزان شما به اين ميگيد برد؟١١ نفره دفاع ميكرديد.والا اين برد نيست...

    تو نيو كمپ جبران ميكنيم.

    ولي من به يك نتيجه رسيدم.كه پيتر چك واقعا يك دروازه بان استثنايي هست.

    به طرفداران چلسي به خاطر اين بردي كه حقشون نبود تبريك ميگم...
    حق نبود !!!!!!!!!!

    یا شما چیزی از فوتبال سرتون نمیشه عزیز که این حرف رو میزنی یا تعصب و فشار باخت به این روز انداخته شمارو که این حرف رو میزنی !!!!

    میشه دلیل به حق نبودن این برد رو بدونم!!!!! پنالتی واستون نگرفتند ؟ چلشس وقت کشی میکرد ؟ چی بود !!!!!!

    خوب عزیزه من دفاع کردن به این شکل جلوی بهترین تیم جهان که نتوته هیچ کاری بکنه و به گل برسه یک هنره , چلسی یک گل زد و خیلی طبیعیه که میکشه عقب و میره تو لاک دفاعی , این طبیعته فوتبال هست , شما این کار تیمی چلسی و لایه ایی دفاع کردنشون رو میگی "والا این برد نیست" !!!!!!!

    بازی فوتبال همش حمله و گل زدن نیست !!!! و حمله کردن و به گل رسیدن یکی از جزء های فوتباله , خوب دفاع کردن , کار بدون توپ , و ....... جزء تاکنیکهای یک تیمه , چون چلسی عالی دفاع کرده و مسی تو پرس کامل جان تری بود و پاس های ژاوی اینیستا توسط مدافعان و هافبک های چلسی قطع میشد این برد به حق نیست !!!!!!!!!!

    در ضمن , ضمن احترام با بارسایی ها , خواهشاً شماها راجع به به حق نبودن برد صحبت نکنید که آدم خندش میگیره تو این زمینه

    (میلان رو به چه نحو شکست دادید !!!! , پنالتی دوم تیمتون .........)
    10 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), Goldberg The Man (04-19-2012), J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-19-2012), The Shadow (04-19-2012), The Survivor (04-19-2012), amirnba (04-19-2012), bomb5 (04-19-2012), Ħ д † ε Р(04-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-19-2012)
    امضای ایشان


  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض

    تبریک میگم به بهترین نقطه قوت چلسی اونم دیرک دروازش واقعا تبریک داره

    البته اگه فابرگاس بیشتر دقت کرده بود الان نتیجه غیر از این بود ولی خوب فوتبال به همین چیزاشه که حال میده.


    تیمی که تو زمین خودش اینجوری 11 نفره دفاع کنه وای به حال اینکه بخواد تو نیوکمپ جلوی بهترین تیم دنیا بازی کنه ، دقیقا یاده یونان یورو 2004 افتادم



    و صدرصد طرفدارهای چلسی در طول این بازی همش این شکلی بودین


    به هر صورت ذره ای شک ندارم که بارسا در بازی برگشت به راحتی چلسی رو شکست میده و راهی فینال میشه
    2 کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-19-2012), The Great One (04-19-2012)
    امضای ایشان


  10. Top | #10

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط TORNADO نمایش پست ها
    تبریک میگم به بهترین نقطه قوت چلسی اونم دیرک دروازش واقعا تبریک داره

    البته اگه فابرگاس بیشتر دقت کرده بود الان نتیجه غیر از این بود ولی خوب فوتبال به همین چیزاشه که حال میده.


    تیمی که تو زمین خودش اینجوری 11 نفره دفاع کنه وای به حال اینکه بخواد تو نیوکمپ جلوی بهترین تیم دنیا بازی کنه ، دقیقا یاده یونان یورو 2004 افتادم



    و صدرصد طرفدارهای چلسی در طول این بازی همش این شکلی بودین


    به هر صورت ذره ای شک ندارم که بارسا در بازی برگشت به راحتی چلسی رو شکست میده و راهی فینال میشه


    دوست عزیز ، دیشب دو تیم متفاوت مقابل هم قرار داشتند ! یک تیم تکنیکی و جوون و با سرعت ( بارسا ) و یک تیم قدرتمند و کم سرعت و کم تکنیک . پس معلومه چلسی باید از تواناییش در قدرت بدنی بازیکنان استفاده کنه و بارسا هم از سرعت و تکنیکش ، اما دیشب دیدین که قدرت بازیکنای چلسی بر تکنیک بارسا غلبه کرد . همون طور که از قبل دی ماتئو گفته بود اگه کسی مهار شه ما میبریم همون هم شد ! مسی هیچ کاری توی این بازی نکرد در اصل نتونست بکنه ... بعدم انقدر دفاع چلسی عالی بود که این همه کرنر بارسا زد اما یدونش هم به سمت دروازه نیمد چون مدافعان و بازیکنای چلسی از قد بلندشون استفاده کردند و همه توپ ها رو دور کردند .

    البته از دلاوری های پیتر افسانه ای هم نمیشه گذشت ، اون هد آخر پویول رو هر دروازه بانی نمیتونست بگیره . یعنی کاسیاس که میگن بهترین دروازه بان دنیاس اگه توی دروازه بود روی این صحنه گل میخورد چون قدش و شیرجه هاش مثل چک نیست ! دیگه ببین چه شیرجه ای زد که مزدک 100 درصد بارسایی گفت " چطوری این توپ رو گرفت چک !!! "

    دروگبا هم عـــالی بود ، دریبل هایی میزد که مسی توی این بازی نتونست بزنه فقط مشکل بالا بودن سنش هست که نمیتونست مثل جوونیاش تند بدوه .
    4 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (04-19-2012), J B L (04-19-2012), Sarkesh (04-20-2012), r v d (04-19-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دانلود گل های بازی » ساندرلند 1-2 چلسی
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-11-2011, 10:23 AM
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 05-21-2009, 09:25 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد