لیلا دیوای دبلیو دبلیو ای روز گذشته طی مصاحبه ای با سایت دبلیو دبلیو ای گفت که پیش از ورود
به دبلیو دبلیو ای برای تیم میامی هیت یک رقاص بوده و تماشاگران را برای تشویق تحریک میکرده.
وی همچنین از شکیل اونیل به عنوان بازیکن مورد علاقه اش در این تیم نام برده. شما میتوانید متن
کامل این مصاحبه را از لینک زیر مطالعه کنید.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جی بی ال ستاره سابق کمپانی به تازگی یک مصاحبه رادیویی جدید انجام داده که در زیر مهمترین
حرف هایش را می توانید بخوانید.
معرفی رون سیمونز در مراسم هال آف فیم :
" تمام اون چیزهایی که اون شب گفته شد از ته قلبم بود. من فکر میکنم که فقط حقیقت رو درباره
بهترین دوستم گفتم. من از قبل فکر میکردم که اینکار خیلی راحته ولی وقتی در اون موقعیت قرار
گرفتم و شروع به سخنرانی کردم دیدم که اونقدر ها هم راحت نیست.
اون اولین قهرمان سنگین وزن سیاه پوست بود. اون کسیه که شاید بشه گفت بهترین فرد در تیم
فوتبال کالج بود. من اون شب یک افسانه واقعی رو معرفی کردم. هرچند گاهی اوقات زیاده روی می
کنم دربارش چون اون بهترین دوست منه!! "
نظر جی بی ال درباره تگ تیم در رستلینگ :
" صادقانه بخوام بگم من زیاد در این باره چیزی نمیدونم. در دوره فعالیت من فکرنمیکنم که تگ تیم
ها به این شکل به وجود آمده بودن. اون موقع تگ تیم ها به وجود میومدن برای اینکه کاراکتر و شخصیت
دو نفر شبیه به هم بود.
مثل بیلی گان و رود داگ ، مثل من و رون که مارو تحمل میکردید! و یا حتی شان و هانتر. اونا افراد
مین اونتر بودن اما درکنار هم حضور داشتن. هاردی بویز و ادج و کریستین هم در اون دوره زمانی
اومدن. اونا مثل دیوانه ها رفتار میکردن!
وقتی شما افرادی مثل استون کلد و راک رو دارید میگید باشه مشکلی نیست امسال یه تگ تیم
مچ زیبا ترتیب میدیم. اما من فکر نمیکنم که اون چیزی باشه دبلیو دبلیو ای از روی عمد تصمیم
گرفته باشه. "
نظر جی بی ال درباره ریکشن های متفاوتی که جان سینا دریافت می کند :
" همه یک واکنش دارن. وقتی Rocky Maivia به The Rock تغییر نام داد برای این بود که اون
ناموفق بود و شکست خورده بود. اما بدون کمترین توجهی. ما افراد زیادی رو میشناسیم که در
کاراکترشون شکست خوردن و کسی هم بهشون توجه نکرد.
راکی نه تنها به ته خط رسیده بود بلکه مردم شعار Rocky sucks! رو سر میدادن. اونا ازش متنفر
بودن چون اون یه آدم خوب بود. ولی هرکس یه احساسی داره. در مورد جان سینا هم هرکس یه
نظری داره.
جدا از اینکه شما از اون خوشتون بیاد یا اینکه دوسش داشته باشین اما هرکسی یه احساسی
نسبت به جان سینا داره. وقتی اون وارد آرنا میشه جدا از اینکه شما کنار کسی که دوسش
داره نشسته باشین یا کسی که ازش متنفره اما صدای زیادی در آرنا بلند میشه.
و این چیزیه که از یه قهرمان انتظار میره. بنظر من اون داره کارشو عالی انجام میده. اون جایی
رو که داره توش کار میکنه رو دوس داره همینطور کاری رو داره انجام میده بهش اعتقاد دارد و
با عشق اونو انجام میده. "
علاقه مندی ها (Bookmarks)