بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مصاحبه جدید جی بی ال و.....

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    35
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    New مصاحبه جدید جی بی ال و.....







    • مصاحبه جدید لیلا :




    لیلا دیوای دبلیو دبلیو ای روز گذشته طی مصاحبه ای با سایت دبلیو دبلیو ای گفت که پیش از ورود
    به دبلیو دبلیو ای برای تیم میامی هیت یک رقاص بوده و تماشاگران را برای تشویق تحریک میکرده.
    وی همچنین از شکیل اونیل به عنوان بازیکن مورد علاقه اش در این تیم نام برده. شما میتوانید متن
    کامل این مصاحبه را از لینک زیر مطالعه کنید.


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





    • مصاحبه جدید جی بی ال :




    جی بی ال ستاره سابق کمپانی به تازگی یک مصاحبه رادیویی جدید انجام داده که در زیر مهمترین
    حرف هایش را می توانید بخوانید.



    معرفی رون سیمونز در مراسم هال آف فیم :



    " تمام اون چیزهایی که اون شب گفته شد از ته قلبم بود. من فکر میکنم که فقط حقیقت رو درباره
    بهترین دوستم گفتم. من از قبل فکر میکردم که اینکار خیلی راحته ولی وقتی در اون موقعیت قرار
    گرفتم و شروع به سخنرانی کردم دیدم که اونقدر ها هم راحت نیست.


    اون اولین قهرمان سنگین وزن سیاه پوست بود. اون کسیه که شاید بشه گفت بهترین فرد در تیم
    فوتبال کالج بود. من اون شب یک افسانه واقعی رو معرفی کردم. هرچند گاهی اوقات زیاده روی می
    کنم دربارش چون اون بهترین دوست منه!! "




    نظر جی بی ال درباره تگ تیم در رستلینگ :




    " صادقانه بخوام بگم من زیاد در این باره چیزی نمیدونم. در دوره فعالیت من فکرنمیکنم که تگ تیم
    ها به این شکل به وجود آمده بودن. اون موقع تگ تیم ها به وجود میومدن برای اینکه کاراکتر و شخصیت
    دو نفر شبیه به هم بود.


    مثل بیلی گان و رود داگ ، مثل من و رون که مارو تحمل میکردید! و یا حتی شان و هانتر. اونا افراد
    مین اونتر بودن اما درکنار هم حضور داشتن. هاردی بویز و ادج و کریستین هم در اون دوره زمانی
    اومدن. اونا مثل دیوانه ها رفتار میکردن!


    وقتی شما افرادی مثل استون کلد و راک رو دارید میگید باشه مشکلی نیست امسال یه تگ تیم
    مچ زیبا ترتیب میدیم. اما من فکر نمیکنم که اون چیزی باشه دبلیو دبلیو ای از روی عمد تصمیم
    گرفته باشه. "



    نظر جی بی ال درباره ریکشن های متفاوتی که جان سینا دریافت می کند :



    " همه یک واکنش دارن. وقتی Rocky Maivia به The Rock تغییر نام داد برای این بود که اون
    ناموفق بود و شکست خورده بود. اما بدون کمترین توجهی. ما افراد زیادی رو میشناسیم که در
    کاراکترشون شکست خوردن و کسی هم بهشون توجه نکرد.


    راکی نه تنها به ته خط رسیده بود بلکه مردم شعار Rocky sucks! رو سر میدادن. اونا ازش متنفر
    بودن چون اون یه آدم خوب بود. ولی هرکس یه احساسی داره. در مورد جان سینا هم هرکس یه
    نظری داره.


    جدا از اینکه شما از اون خوشتون بیاد یا اینکه دوسش داشته باشین اما هرکسی یه احساسی
    نسبت به جان سینا داره. وقتی اون وارد آرنا میشه جدا از اینکه شما کنار کسی که دوسش
    داره نشسته باشین یا کسی که ازش متنفره اما صدای زیادی در آرنا بلند میشه.


    و این چیزیه که از یه قهرمان انتظار میره. بنظر من اون داره کارشو عالی انجام میده. اون جایی
    رو که داره توش کار میکنه رو دوس داره همینطور کاری رو داره انجام میده بهش اعتقاد دارد و
    با عشق اونو انجام میده. "
    8 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (06-14-2012), Goldberg The Man (06-14-2012), J B L (06-15-2012), S.H.A.Y.A.N (06-14-2012), Sgt.Wollek (06-14-2012), amingorgan (06-15-2012), amirnba (06-14-2012), bomb5 (06-14-2012)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد