بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: »× 3 اسـتـعـداد Wwe که به پـــوش نـیـاز دارنــد ! ׫

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض »× 3 اسـتـعـداد Wwe که به پـــوش نـیـاز دارنــد ! ׫

    سلام

    در بین راستر اصلی و فعلی کمپانی Wwe استاران زیادی وجود دارند که سرشار از استعداد هستند اماآن

    ها برای خودنمایی و رشد در این کمپانی به یک پوش درست و حسابی از سوی مقامات کمپانی نیاز دارند .ای

    این استاران در صورت دریافت Push درست , به جا و به مـوفـع از Wwe بدون شک می توانند Top Star های بعدی

    کمپانی باشند . من در این مقاله تصمیم گرفتم نگاهی بندازم به 3 استعداد فعلی Wwe که به پوش نیاز دارند :


    3. Antonio Cesaro

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    من به جرئت می تونم بگم که آنتونیو سزارو یکی از با استعداد ترین و با هوش ترین استعداد های کمپانی است که

    کمپانی اگر درست فکر کند از او می تواند یک Top Star فوق العاده بسازد . با این توانایی , چرا در حال حاضر او در کنار

    جـک سواگـر و زب کـولـتـر است ؟ به نظر من لزومی نداره آنتونیو سزارو در کنار اونا باشه چرا که سزارو به تنهایی خیلی

    بهتر کار خواهد کرد . در مانی این دِ بانک امسال کاملاً مشخص شد که سزارو نیاز مبرم به سواگر نداره . در این اواخر

    سزارو در یک نامبر وان کانتندر مــَـچ برای کسب تایتل شات NxT شرکت کرد اما آیا درست است که او با این استعداد به

    سراغ تایتلی همچون تایتل NxT برود ؟ الـبـتــه کــه نـــه ! Wwe در حال حاضر داره به طور مسخره ای از سزارو استفاده

    میکنه و بهتره که کمی در افکار خودش تغییر ایجاد کنه و با پوش دادن به این استعداد آینده کمپانی رو تضمین کنه .










    2. Big E Langston

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    قـطـعـاً افراد زیادی وجود دارند که از بودن بیگ ای لنگستون کنار ای جی خسته شده اند . او ابتدا در کنار زیگلر

    بود و حالا هم یک مانند یک ســ.ــگ دست آموز در کنار AJ می باشد . شاید این بکار بردن این لفظ درست نباشد اما

    حقیقت همین است و بس . اگر بیگ ای لنگستون از سوی Wwe پوش دریافت کند و به صورت سـیـنـگــل کار کند ,

    هم به نفع خود او است و هم به نفع Wwe . بیگ ای لنگستون هیکل و قدرت مناسبی دارد و Wwe می تواند از این

    شاخص ها به بهترین شکل بهره ببرد اما در صورتی که او [ لنگستون ] به صورت Single کار کند و دیگر همانند یک محافظ

    در کنار AJ نباشد . در صورت جدایی بیگ ای از Aj , شاید فیود بـیـگ ای لـنــگـســتــون / رایـبــک بتواند فیود مناسبی برای

    لنگستون باشد و مسیر کریر او را متحول کند .











    1. Wade Barrett

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    از زمانی که وید برت تایتل Intercontietal رو در پی پی وی پـــِــی بـــَــک به کورتیس اکسل واگذار کرد او همش در حال

    باختن است . باخت پشتِ باخت ! این اصلاً برای استار با استعدادی چون وید برت خوب نیست , از زمانی که برت قهرمان

    سیزن 1 ان اکس تی همیشه زمزمه هایی مبنی بر دریافت پوش بود اما تا به حال ما شاهد پوش درست و حسابی نبودیم .

    پس کی وقتش است ؟ . اگر Wwe و تـیـم کریـتـیو کمی عاقلانه بیاندیشند وید برت دقـیقـاً همان کسی است که به او

    نیاز دارند اما تنها چیزی که وید برت برای شکوفا شدن به آن نیاز دارد , پـــــوش درست و حسابی است . این پوش می تواند

    تغییرات اساسی در وید برت پدید آورد .


    نظر شما چیست ؟ کدام یک از افراد نام برده لایق دریافت پوش هستند ؟

    کدام یک اگر پوش دریافت کنند موفق تر خواهند بود ؟

    امـیـدوارم از این مـقـالـه لذت کافی رو برده باشید ,,,

    منتظر نظرات ـــتون هستم ,, !














    ویرایش توسط Scofield : 08-22-2013 در ساعت 06:11 PM
    20 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (08-23-2013), Dash.Ali (08-22-2013), El Niño (08-22-2013), Goldberg The Man (08-22-2013), Keyvan (08-22-2013), MrHOF (08-22-2013), MαмαđRezα (08-23-2013), S.H.A.Y.A.N (08-22-2013), Sarkesh (08-23-2013), Sgt.Wollek (08-22-2013), The Enforcer (08-22-2013), The Fury (08-22-2013), The Last Outlaw (08-22-2013), The Shadow (08-22-2013), pg sux fan (03-14-2014), sasan cr7 (08-22-2013), worldblue (08-22-2013), x√ (08-22-2013), © The Phantom Pain (08-22-2013), Ғ Д † Д Ł β (08-24-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    32762
    نوشته ها
    647
    تشکر
    5,650
    تشکر شده 3,279 بار در 573 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1506 Thread(s)

    پیش فرض

    تشکر بابت مقاله

    الآن کمپانی میتونه یه موقعیتی فراهم کنه که به چند نفر پوش بده؛چجوری؟با گروهی به اسم کورپوریشن.کمپانی میتونه هر سه استاری که شما گفتیدو بیاره تو کورپوریشن تا به اصطلاح خودی نشون بدن.حتی میتونه با فیس کردن ریٍل آمریکنز سزارو رو مهره ای در گروه مقابل کورپوریشن قرار بده برای کمربند های تگ تیکم (یا ریل آمریکنزو رو از هم جدا کنه و سزارو فیس بشه بزارنش برای آی سی یا یو اس)،همین احتمال برای لنگستون و برت هم هست(البته برت به خاطر نیمچه فیودش با دنیل برایان کمی فیس کردنش طول میکشه)

    من خودم وید برتو لایق ترین برای پوش گرفتن می دونم.ولی فعلا کمپانی بعد از هم پاشیدن نکسس [و کور] اونو تو استوری های سطح پایین (به جز با اورتن) گذاشته.

    امیدوارم به هر سه تاشون یه پوش خوبی بدن.
    ویرایش توسط The Enforcer : 08-22-2013 در ساعت 06:18 PM
    3 کاربر مقابل از The Enforcer عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MαмαđRezα (08-23-2013), The Fury (08-22-2013), The Last Outlaw (08-22-2013)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    شماره عضویت
    34960
    نوشته ها
    23
    تشکر
    1
    تشکر شده 11 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    دربین این سه استاربیگ ای ازهمه بهتروقوی تره امااین لیست افرادی مثله فاندانگو,درومک اینتایر,جاستین گابریل وخیلی های دیگه روکم داره

  4. Top | #4

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    شماره عضویت
    34595
    نوشته ها
    5
    تشکر
    6
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام ببخشید پوش به چه معناست

  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    29938
    سن
    34
    نوشته ها
    2,405
    تشکر
    12,719
    تشکر شده 12,276 بار در 2,161 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    81
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1675 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط teamrock نمایش پست ها
    سلام ببخشید پوش به چه معناست
    پوش تا اونجا که من فهمیدم یعنی یه فرصت خیلی خفن واس اینکه یه دفه خودشونو بالا بکشن و به قول معروف راه چند ساله رو تو چند روز برن


    در مورد لیست هم باید بگم شخصیت و ظاهر بیگ ای از بقیه بیشتر به درد کمپانی میخوره آنتونیو که اصلا استعداد نداره
    وید برت هم زمانی که لیدر نکسوز بود حسابی گند زد تو فرصتی که کمپانی بهش داد و اگه کمک هم گروهیاش نبود همون موفقیت های نصفه و نیمه هم به دست نمیورد
    امضای ایشان

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    غير از ويد بررت كه تا حدودي استعداد داره 2 تاي ديگه ول معطلن! كاريزما تو هيچ كدوموشون ديده نميشه!
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    شماره عضویت
    34554
    نوشته ها
    425
    تشکر
    351
    تشکر شده 1,004 بار در 334 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    405 Thread(s)

    پیش فرض

    با تشکر از مقاله
    از نظر بنده در این لیست جای فردی مثل دین امبروز خیلی خالی بود!!!!امبروز هم از قابلیت
    میک استایل برخورد دار است و هم کشتیگیر خیلی خوبی هستش
    در مورد استار های داخل مقاله هم بنده بشتر به ویدبرت و بیگ ای لنگستون اعتقاد
    بیشتر دارم
    امضای ایشان
    Next Legends

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33679
    نوشته ها
    127
    تشکر
    5
    تشکر شده 103 بار در 61 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    47 Thread(s)

    پیش فرض

    سین کارا رو یادتون رفت

    باید کمپانی یه شانس بهش بده

    هر موقع سین کارا رو می بینم یاد ری می اوفتم


    امضای ایشان



  9. Top | #9

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    شماره عضویت
    34960
    نوشته ها
    23
    تشکر
    1
    تشکر شده 11 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    خانواده مکمن اصلاعلاقه ای به سین کاراندارن وهیج گونه فرصتی بهش نمیدن که اگه یه فرصت درست بهش میدادن مابعدازمدتهامیتونستیم یه های فلایرخوب ببینیم

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد