بنام ایزد یکتا
سلام
![]()
گزارش زنده WWE Elimination Chamber 2019
کیک آف
بادی مرفی VS آکیرا توزاوا
قهرمانی سبک وزن
![]()
مسابقه در سطح خوبی انجام شد و این بادی مرفی بود که از عنوانش دفاع کرد
برنده:
Spoiler: show

بنام ایزد یکتا
سلام
![]()
گزارش زنده WWE Elimination Chamber 2019
کیک آف
بادی مرفی VS آکیرا توزاوا
قهرمانی سبک وزن
![]()
مسابقه در سطح خوبی انجام شد و این بادی مرفی بود که از عنوانش دفاع کرد
برنده:
Spoiler: show
ویرایش توسط rahman24 : 02-18-2019 در ساعت 03:05 AM
9 کاربر مقابل از rahman24 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-18-2019), Cero Miedo (02-18-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), Goldberg The Man (02-19-2019), Hamid (02-19-2019), Moein Hunter (02-18-2019), bomb5 (02-18-2019), ma69 (02-19-2019), rvdrvd (02-18-2019)

بنام ایزد یکتا
سلام
گزارش زنده WWE Elimination Chamber 2019
قهرمانی تگ تیم بانوان در قفس المینیشن چیمبر
اول تیم کارملا و نایومی میان و میرن توی پاد. تیم بعدی رایوت اسکوآد هستن مورگان و لوگان که میان اونها هم میرن توی پاد. تیم سوم هم آیکانیکس هستن که باهم میان و وارد پاد میشن و تیم چهارم هم تیم تامینا و نایا جکس هستن که اونها هم وارد پاد میشن و میمونه تیم های شروع کننده که شامل مندی رز و سونیا دویل هستن و بعدش ساشا و بیلی. مسابقه شروع میشه و دوتیم شروع کننده درگیر میشن و تیم مندی و سونیا اولش خوب شروع میکنن ولی ساشا و بیلی به خودشون میان و دست بالا رو میگیرن و کاورهایی که جواب نمیده. در حالی که تیمهای شروع کننده حسابی همو زدن تیم سوم وارد میشه که تیم رایوت اسکوآد هستن و میان و با ساشا و بیلی درگیر میشن و بهشون غلبه میکنن و حسابی ساشا و بیلی رو میزنن و بعدش با سونیا و مندی فیس تو فیس میشن و درگیری شروع میشه و هرچهار نفر نقش زمین میشن که بیلی میاد و مورگان کاور میکنه که جواب نمیده و شروع به زدن هر چهار نفر میکنه ساشا بنکس توی یکی از پادها مصدوم افتاده و دستش آسیب دیده. یه سو پرپلکس 5 نفره رو اجرا میکنن که در راس اون بیلی هست و تیم بعدی که تیم آیکانیکس هستن و میان توی رینگ و بقیه رو دونه دونه کاور میکنن ولی جواب نمیده و بعدش شروع میکنن سر داور داد کشیدن و بعدش همه رو میزنن و بعدش میرن سراغ بیلی و یه حرکت تیمی روش میزنن ولی ساشا به موقع میاد و کاور رو میشکنه ولی هنوز دستش آسیب دیده س. تیم آیکانیکس به ساشا غلبه میکنن و دستشو مورد هدف قرار میدن چند فن روش اجرا میکنن و کاور که کیک اوت میکنه. بازم کاور از آیکانیکس روی هردو بیلی و ساشا کیک اوت میکنن با اینکه خیلی کتک خوردن. تیم بعدی که میاد تیم نایومی و کارملا هستن و با آیکانیکس درگیر میشن و بهتر عمل میکنن همزمان تیمای دیگه میان که اونام مورد هجوم نایومی و کارملا قرار میگیرن. هرکی هرکی میشه و هرکی یه ضربه میزه و یه ضربه نوش میکنه و از میدون به در میشه و تقریبا هر ده نفر نقش زمین هستن و نایا و تامینا منتظر زمانی هستن که بتونن بیان تو مسابقه . نایومی با مندی درگیر میشه در حال زدنشه که یه دابل رول میشه توسط آیکانیکس و اولین تیم حذف شده لقب میگیرن. حالا آیکانکیس در محاصره بقیه س و در همین حین شمارش برای باز شدن پاد آخر شروع میشه و همه میرن سراغ نایا و تامینا ولی زورشون نمیرسه و همه رو میزنن و تنها وسط رینگ هستن و یهو نشون میده تیم آیکانیکس رفتن توی یکی از پادها و ترسیدن بیرون نمیان و نایا و تامینا میرن سراغشون و در رو با قدرت باز میکنن و هردو رو میکشن بیرون میکوبنشون به دیواره زنجیری چندین بار و پرتشون میکنن توی رینگ و همزمان ساموآ دراپ میزنن و هردو رو پین میکنن و حذف میشن. بقیه میان و با نایا و تامینا درگیر میشن و مورگان و لوگان عالی کار میکنن و تامینا و نایا رو میزنن و کاوری که نایا اجازه نمیده سونیا و مندی هم میان و شروع به زدن جکس میکنن و کاوری که جواب نمیده. ساشا و بیلی با مندی و سونیا درگیر میشن و بعدش شروع ب زدن تامینا میکنن و بعدشم لوگان و مورگان رو میزنن و کاوری که جواب نمیده و لوگان کیک اوت میکنه. مورگان و لوگان از بالای پاد میپرن روی سونیا و تامینا یه طرف و مندی و جکس یه طرف دیگه و این کار رو همزمان انجام میدن. مورگان میخواد بره بالای پاد که جکس میگیرتش و از همون بالا بهش ساموآ دراپ میزنه و تامینا هم میپره روش و روی لوگان همزمان و هردو رو پین میکنه و حذفشون میکنن. ساشا و بیلی با جکس و تامینا درگیر میشن و جکس بهتر کار میکنه. میخواد به بیلی تنه بزنه ولی بیلی جاخالی میده و میره توی پاد و داغون میشه و تامینا نگران میشه و حالا هر 4 نفر محاصره ش میکنن و هرکی یه ضربه بهش میزنه و شروع میکنن از بالا میپرن روش اول ساشا و بعدش بیلی و هر چهار نفر کاورش میکنن و تمام جکس و تامینا هم حذف میشن و فقط دوتیم اولیه موندن. درگیر میشن و مندی و سونیا بهتر کار میکنن ولی ساشا و بیلی به خودشون میان و فینیشر مشترکشونو میزنن ولی در ثانیه آخر مندی رز تیمشو نجات میده و حالا چشم بیلی و ساشا به مندی هستش و مندی از دیواره زنجیری میره بالا و بیلی هم از اون طرف میاد بالا و ساشا از این طرف و محاصره میشه و حالا هر سه نفر بالای پاد هستن و مندی رو به دیوار شیشه ای میکوبن و از اونطرف سونیا هم میخواد بیاد بالا بیلی با لگد نمیزاره و میندازتش و خودشم با ضربه مندی میوفته و به سمت پاد هول داده میشه و مثل مرده ها میوفته و ساشا میاد حالشو جویا میشه و اونم با ضربه مندی به پاد گیج میشه و مندی ساشا رو میندازه توی رینگ و فینیشرش رو میزنه و کاور 1. 2 و نه در کمال ناباوری کیک اوت میکنه. حالا با سونیا باهم میخوان ضربه مشترک بزنن که اسپیر سونیا رو جاخالی میده و میخوره به مندی و بنکس میره برای فینیشرش که سونیا مقاومت میکنه ولی موفق به اجراش میشه و سونیا تب اوت میکنه و ساشا بنکس و بیلی به اولین قهرمانان تگ تیم بانوان تبدیل میشن. به قول هایبرت تبریک میگیم بهشون
برنده:
Spoiler: show
بعد از مسابقه گزارشگر میخواد سوال کنه اونقدر تشویق میشن که با گریه حرف میزنن
میز و شین مکمن VS برادران اوسوز
قهرمانی تگ تیم اسمکداون
قبل از مسابقه میز میاد و زنشو میاره و قراره زنش یه خبری رو بده و خبر اینه که یه بچه دیگه توی راه داره
بعدش شین میاد و برادران اوسوز و مسابقه شروع میشه و دوتیم به ارزیابی هم میپردازن و میز توی میدون هستش و بالاخره شین میاد و موقعیت فینیشر داره که موفق نمیشه ولی دست بالا رو در اختیار داره. (تصاویرم هی قطع میشه) و با کمک میز برادران اوسوز رو ناک اوت میکنن و از رینگ پرت میکنن بیرون و بعد از یه وقفه برمیگردن توی رینگ و بازم این میز هستش که دست بالا رو داره ولی بعد از چند دقیقه دست بالا رو از دست میده و برادران اوسوز بهتر کار میکنن. بالاخره شین میاد و اجازه برتری اوسوز رو نمیده و رسما هردو رو میزنه و کاور که جواب نمیده. شین میره برای پرش از بالای رینگ روی جیمی که موفق میشه و حالا میره اینور رینگ و میخواد بپره روی جی که جی بلند میشه و سو پرکیک بهش میزنه و میره بالا میپره روش و کاور میکنه که میز میاد نجات میده. و حالا میز منتظر تگ شین هستش و جیمی منتظر تگ جی و میز میاد و جی رو میزنه ولی بعد از چند ضربه ساموآ دراپ رو دریافت میکنه. میز داره عالی کار میکنه و یه تنه هردو رو زده و (فیس کامل شده) میز جی رو میزاره روی میز و از اونطرف شین میره بالا و میپره روش و میز خورد میشه. حالا جیمی و میز توی رینگ درگیر میشن که میز نزدیک فینشر زدن بود که بدل به سو پرکیک میشه و جیمی میره روی طناب و میپره روی زانوی میز و رول میشه که جواب نمیده و بالاخره فینیشر میز که یهو تبدیل به رول جیمی میشه و تمام.
برنده:
Spoiler: show
بعد از مسابقه شین سری به تاسف تکان میده و میز ازش عذرخواهی میکنه ومیز میره بلندش میکنه دست در گردن به سمت رختکن میرن
داشا از بابی و لیو سوال میکنه نگران نیستین لیو راش پین بشه بدون پین شدن بابی و کمرند از دست بره که لیو میگه ما قوی هستیم و یه سری کری میخونه و بابی خسته میشه و میگه بسه و میرن
فین بلر VS لیو راش و بابی لشلی
قهرمانی بین قاره ای
مسابقه با اومدن لیو راش و بابی لشلی و بعدش فین بلر شروع میشه و شروع کننده لیو راش و فین هستن که لیو فوری فرار میکنه و با بابی لشلی تگ میکنه و بابی شروع بهتری رو به نمایش میزاره ولی فین خیلی زود به خودش میاد ولی بازم بابی اجازه کار بیشتر بهش نمیده. بلر یه نیم نگاهی به لیو راش داره که دست از پا خطا نکنه ولی وسطای مسابقه کار خودشو میکنه و باعث میشه بلر بره دنبالش و بعدش میوفته توی تله بابی لشلی. بالاخره راش میاد توی میدون و بلری که خیلی کتک خورده رومیزنه و با لشلی تگ میکنه. مسابقه ادامه داره و بابی آماده اسپیر بود که لیو باهاش تگ کرد و رفت واسه فینیشر که بلر جاخالی داد و بلر بلند میشه و به لیو میخنده و اجازه نمیده بره سمت بابی و درگیر میشن و بلر زرنگی میکنه بابی رو میزنه و بابی برمیگرده و میزنه از رینگ خارجش میکنه و راش رو هم میندازه پیشش و از روی رینگ میپره روش و دراپ کیک مخصوصشو میزنه و فینیشرش رو به راش میزنه و کاور و تمام.
برنده:
Spoiler: show
بعد از مسابقه بابی که عصبانیه لیو راش رو اسپاین باستر میکنه و با عصبانیت میره
راندا راوزی VS روبی رایوت
تصاویری پخش میشه از درگیری بکی و شارلوت در لایو ایونت و حمله شارلوت به پای بکی و داغون کردن پای بکی با صندلی و حالا شاهد حضور شارلوت فلیر هستیم برای دیدن مسابقه راندا و روبی و قبلش گزارشگر یه سری سوال میکنه و شارلوت جواب میده زیر بووووووو و شارلوت حسابی میره رو مخ هوادارا و خوشحاله بکی رو ترکونده و یه سری حرف پشت سر بکی میزنه. بعد از حرفاش روبی رایوت میاد و تیمش همراهش نیست و تنهاس و بعدش خاله راندا با تم سونیا در مورتال کامبت 11 میاد و مسابقه شروع میشه و درگیر میشن که اولش سونیا غافلگیرش میکنه ولی خاله راندا خیلی زود به خودش میاد و روبی از رینگ میره و وقتی میخواد برگرده راندا میاد سمتش منصرف میشه. (تماشاگرا فریاد ما بکی رو میخوایم سر میدن) راندا فن جودو رو میزنه و خیلی زود آرمبار رو اجرا میکنه و تمام.
برنده:
Spoiler: show
بعد از مسابقه شارلوت همچنان نشسته که آروم بلند میشه و راندا دعوتش میکنه بیاد توی رینگ و شارلوت از پله ها آروم آروم میاد بالا و میاد توی رینگ و (بازم بکی تشویق میشه) با راندا فیس تو فیس میشه و راندا یه جایی رو نگاه میکنه دوربین میندازه روش و بکی رو میبینیم که با عصا میاد توی رینگ و شارلوت بهش میخنده و مسخره ش میکنه و بکی با عصا ها سرپا میشه و میاد و با عصا میوفته به جون شارلوت و داغونش میکنه و راندا شاهد ماجراس و بعدش بکی به راندا نگاه میکنه و بازم با عصا شارلوت رو میزنه و راندا کمربند ر ومیندازه و عصای دوم رو برمیداره و بکی باهاش صلح میکنه و حالا راندا با عصا میاد سمت شارلوت ولی بکی از پشت راوزی رو زیر ضربات عصا میگیرهو همزمان شارلوت رو هم میزنه (استون کولدیه واسه خودش) بالاخره سکیورتی میان ولی بازم به زدن راندا ادامه میده در نهایت عصاها رو ازش میگیرن و به شدت تشویق میشه و با همراهی سکیورتی از همونجایی که اومده بود برمیگرده و میره. سر راندا هم شکسته و یکم خون میاد.
برن کوربین VS براون استرومن
نوع مسابقه نو دی کیو هستش و همه چی آزاده با اومدن کوربین و بعد از اون استرومن مسابقه شروع میشه و کوربین نمیتونه از کندوستیک استفاده کنه چون استرومن ازش میگیره میشکنه و دست بالا رو داره مسابقه به جایی میرسه که بابی لشلی و درو مکینتایر میان کمکش و حسابی استرومن رو میزنن و چند میز رو میارن رو هم سوار میکنن و پله هم توی رینگ هست استرومن رو میبرن روی پله وسط رینگ و میدنش دست بابی لشلی و اونم پاوربامبش میکنه روی دوتا میز و کاور کوربین و تمام
برنده:
Spoiler: show
(مسابقه رو کامل ندیدم اوخرشو تونستم ببینم
توی بک استیج میز و شین رو نشون میده که شین در حال مداواس و میز همچنان عصبانی و ناراحته که شین آرومش میکنه میگه برو خونه سه شنبه میبینمت و میز میره
شاهد ورود لیسی اونز هستیم که میاد و وسط راه برمیگرده و میره (هنوز فازش مشخص نشده )
المینیشن چیمبر مردان
قهرمانی WWE
اول کوفی کینگستن میاد و وارد پاد میشه و نفر دوم جف هاردی هست که اونم میا و وارد پاد میشه نفر سوم هم رندی اورتون هستش که میاد و میره داخل پاد قرار میگیره و نفر چهارم هم ای جی استایلز هستش که میاد و داخل پاد قرار میگیره. و حالا شروع کننده ها وارد میشن که اول ساموآ جو میاد و در نهایت قهرمان کمپانی میاد و شروع به رجز خونی میکنه و داورا روآن رو اخراج میکنن اولش مقاومت میکنه و بعدش علیه مردم حرف میزنه و میره داخل قفس و مسابقه بالاخره شروع میشه و از دست جو فرار میکنه و جو دعوتش میکنه برگرده ولی شروع میکنه وقت کشی کردن و دور رینگ حرکت کردن تا درگیر نشه. آخرش میاد و چند لگد به پای جو میزنه ولی پاشو جو میگیره و با لگد های سنگین برایان رو هدف قرار میده و یه حرکت تسلیمی به برایان میزنه ولی برایان رها میشه. جو دست بالا رو داره و حسابی برایان رو گوشمالی میده و بازم حرکت سابمیشن. یه دراپ کیک به پای جوا میزنه و دست بالا رو میگیره از جو و حالا برایان دست بالا رو داره و جو رو میکوبه به پاد. بازم جو دست بالا رو میگیره و خیلی زود دست بالا عوض میشه. شمارش معکوس و نفر اول که از پاد میاد بیرون کسی نیست جز کوفی کینگستن و میاد و هردو رو میزنه. برایان از دست جو فرار میکنه و میره روی پاد میشینه و جو و کوفی درگیر میشن. کوفی توی یه حرکت سریع میره روبروی برایان روی پاد و زیر مشت میگیرتش و برایان به وسیله دیواره زنجیری فرار میکنه که کوفی دنبالش میره از اونورم جو از زیر میکشتش پایین. کوفی از همه بیشتر تشویق میشه. نفر بعدی که آزاد میشه کسی نیست جز ای جی استایلز و میاد و براین و جو رو میزنه بعدشم کوفی رو. برایان از دیواره داشت میرفت که ای جی بهش فنامنام فورآرم میزنه و تصویر قشنگی رو ثبت میکنه. ای جی سعی میکنه به کوفی استایلز کلش رو بزنه که موفق نیست. حالا این جو هستش که دست بالا رو داره بعد از زدن ای جی میاد سراغ کوفی که کوفی خیلی خوب مقاومت میکنه ولی آخرش توی کوکینو کلاچ گیر میکنه و نجات میده خودش بلافاصله فنامنام فورآرم از ای جی به جو و حذف جو. نفر بعدی که آزاد میشه جف هاردی هستش میاد و ای جی رو میزنه و کاور میکنه که جواب نمیده. جف برایان و کوفی رو هم میزنه. استایلز روی سه گوش رینگ قرار داره که جف هاردی بهش سوانتامب بامب میزنه از روی پاد و بلافاصله فینیشر برایان رو میخوره و حذف میشه جف هاردی هم حذف میشه. و بالاخره رندی اورتون آزاد میشه و میاد و هر سه نفر رو میزنه ولی بیشتر ای جی رو میزنه. ای جی با کوفی درگیره و میخواد فینیشر بزنه توی راه رندی بهش آر کی او میزنه و ای جی هم حذف میشه و جالبه کوفی هنوز هست. کوفی رندی رو غافگلیر میکنه و رولش میکنه که رندی خودشو آزاد میکنه و دی دی تی مخصوصشو بهش میزنه و میره برای آر کی او که برایان بهش حمله میکنه ولی جلوشو میگیره و بعدش فینیشر کوفی رو میخوره و حذف میشه و حالا کوفی و برایان موندن. کوفی تشویق میشه و درگیر میشن و بهم ضرباتی رو میزنن و کوفی خیلی روحیه داره و میخواد فینیشر بزنه که برایان جاخالی میده و دراپ کیک به پای کوفی و لگد های معروفشو شروع میکنه ولی کوفی بدل میکنه و اس او اس رو میزنه ولی برایان کاور رو کیک اوت میکنه. دست بالا دست برایان هستش و کری خونی میکنه و مشت میزنه و بعدش چند لگد و چندین دراپ کیک گوشه رینگ به کوفی و آخریش رو کوفی بدل میکنه و کاور که جواب نمیده. مسابقه به بیرون کشیده میشه و کوفی چندین بار سر برایان رو به دیواره زنجیره میکوبه و میخواد بزنتش به پاد که بدل میکنه کوفی رو محکم به پاد میکوبه و میندازتش توی رینگ و رانینگ نی رو میزنه و 1 . 2 و کیک اوت از کوفی فینیشر برایان رو کیک اوت میکنه و تماشاگرا به وجد میان. بالاخره کوفی موفق به زدن فینیشرش میشه ولی روی شماره تو بدل به رول میشه ولی کوفی آزاد میکنه و بلافاصله یس لاک رو اجرا میکنه و کوفی خودشو به طناب میرسونه. مسابقه به اوج هیجان رسیده و برایان میره بالای طناب ولی با لگد کوفی مواجه میشه و کوفی میره بالا ولی برایان میره روی بالای پاد و کوفی میره دنبالش اون بالا درگیر میشن و دست بالا در اختیار کوفی هستش. میخواد سو پرپلکسش کنه پایین ولی برایان مقاومت میکنه و جاشون عوض میشه و سر کوفی رو میکوبه به شیشه و حالا برایان میره برای سو پرپلکس که موفق نیست و کوفی مشت میزنه و برایان میره روی طناب سوم و کوفی با پا میزنه میندازتش و حالا میخواد از روی پاد بپره روش و میپره ولی برایان جاخالی میده و آماده رانینگ نی میشه و موفق هست و کاور میکنه و تمام
برنده:
Spoiler: show
(به نظر میرسه همین کار رو میخواستن برای مصطفی علی انجام بدن ولی نرسید به مسابقه)
بعد از مسابقه اعضای نیودی میان سراغ هم تیمیشون و تماشاگرا حسابی از کوفی تشکر میکنن.
ممنونم از همراهیتون کمی و کاستی داشت دیگه ببخشید.
یاحق
ویرایش توسط rahman24 : 02-18-2019 در ساعت 06:21 AM
13 کاربر مقابل از rahman24 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-18-2019), Cero Miedo (02-18-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), Goldberg The Man (02-19-2019), Hamid (02-19-2019), Moein Hunter (02-18-2019), Soheil1993 (02-18-2019), bomb5 (02-18-2019), buffon (02-18-2019), great (02-18-2019), ma69 (02-19-2019), mahdy77 (02-18-2019), rvdrvd (02-18-2019)
ممنون از رحمان عزیز بابت گزارش زنده. خسته نباشی
بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

تشکر از رحمان جان
واقعا چرت بود، چقد مین ایونت سرسری بود، خیلی ساده حذف شدن،صحنه های جذابم نداش،قضیه کوفی خیلی مسخره شده ، توی رود تو رسلمنیا وقت این نیست که از یکی مثه کوفی قهرمان بسازن، کاملا مشخص بود ک کوفی قهرمان نمیشه و موندنش تا نفر اخر چرت بود، این طرح برای علی قابل باور بود ولی بعد مصدومیتش دیگ نباید همین برنامه رو با کوفی اجرا میکردن![]()
8 کاربر مقابل از mahdy77 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-18-2019), Cero Miedo (02-18-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), Moein Hunter (02-19-2019), bomb5 (02-20-2019), great (02-18-2019), ma69 (02-19-2019), rahman24 (02-18-2019)

ممنون بابت زحمتت
فقط میتونم بگم مزخرف مزخرف
wwe به کجا داره میره![]()
7 کاربر مقابل از buffon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-18-2019), Cero Miedo (02-18-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), bomb5 (02-20-2019), great (02-18-2019), mahdy77 (02-18-2019), rahman24 (02-18-2019)
Maestro

8 کاربر مقابل از rahman24 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-19-2019), Cero Miedo (02-19-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), Moein Hunter (02-19-2019), Soheil1993 (02-19-2019), bomb5 (02-19-2019), ma69 (02-19-2019), mahdy77 (02-19-2019)
ممنون از رحمان عزیز
.
چیزی که لذت بردم از این پی پی ویو کیفیت واقعا خوب مسابقات بود
.
المنیشن چمبر مچ زنان کیفیتش واقعا خوب بود و لذت بردم
و سونیا دویل ستاره این مسابقه بود،استعدادش واقعا بالاس امیدوارم قهرمان بعدی اسمکدان باشه... بعد سونیا هم مندی رز و لیو مورگان عالی بودن. ..این سه تا واقعا صد درجه بهتر از اون بکی لینچ مسخره هستن که از راه رفتنش و حرف زدنش گرفته تا مسابقه دادنش فوق مصنوعی و مسخرس.
.
تگ تیم اسمکدان هم خوب بود،شین اگه از اول مدت بیشتری رو به عنوان کشتی گیر فعالیت میکرد قطعا یه کشتی گیر تاپ ازش درمیومد چون واقعا با استعداده،فقط نتیجه مسابقه رو حال نکردم باش دوس داشتم شین و میز قهرمان بمونن
.
راندا و روبی هم چیزی نمیتونم بگم ۱۰۰ ثانیه بیشتر نبود مسابقشون فقط خوبی این بود ک دیگه واسه راندا اون مدل موی مسخره بافتی و اون آرایش های فاجعه رو انجام ندادن،ساده و بی ارایش اومد مسابقه داد ،راندا تازه داره خوب میشه اگه بعد رسلمنیا قرار باشه بره حیفه به نظرم
.
مسابقه فین و لشلی هم خوب نبود از لحاظ کیفیت،لیو راش که یکی از ستاره های ایندی رسلینگ بود اینجا جوری بوک میشه که انگار تاحالا کشتی گیر نبوده،فقط برنده مسابقه خوب بود استعداد خالص رسلینگی فین بلر که امیدوارم هر چی زودتر قهرمانی جهانیشو ببینیم
.
مسابقه برن کوربین افسانه ای و استرومن رو هم ندیدم
چون کِشِشِ مسابقات جذاب و چهل پنجاه ستاره جناب کوربین رو ندارم با اون رینگ اسکیلز فوق العاده استثنایی و نابش میترسم وسط مسابقاتش از هیجان سکته کنم..... و خب خداروشکر این کوه استعداد با توانایی های بالاش برنده مسابقه شد .
.
مین ایونت هم کیفیت خوبی داشت ، ستاره مسابقه هم کوفی بود بی شک،فقط وقتی آخرش موندن کوفی و دنیل جذابیت مسابقه رفت چون همه میدونستم کوفی برنده مسابقه نیست،بوکینگ جو هم فاجعس حق اسطوره تی ان ای این نیست
.
در کل به نظرم پی پی وی خوبی رو دیدیدم و از لحاظ کیفیت مسابقات من هفت به نظرم نمره خوبیه
ویرایش توسط Moein Hunter : 02-19-2019 در ساعت 04:31 PM
8 کاربر مقابل از Moein Hunter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-19-2019), Cero Miedo (02-19-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), bomb5 (02-20-2019), great (02-19-2019), ma69 (02-19-2019), mahdy77 (02-19-2019), rahman24 (02-19-2019)
ولی نتایج کاملا قابل پیش بینی بودن
7 کاربر مقابل از Cero Miedo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-20-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), Moein Hunter (02-20-2019), bomb5 (02-20-2019), great (02-19-2019), mahdy77 (02-20-2019), rahman24 (02-21-2019)
You know it make me God damn numb
When I see 'em die so God damn young
با سلام به همه دوستان
پی پی وی ضعیفی بود به غیر از مسابقه کروزرویت، حرفی برای گفتن نداشت فقط از یک مسابقه انتظار برد داشتم ان هم استرومن با کوربین بود که به لطف و محبت وینس و عشق میان او و برون گو..... بین، استرومن نابود شد کاراکترش و حیفه در کمپانی بماند. هرکس از کمپانی رقیب پیشین wwe، یعنی تی ان ای بیاد عملا طی زمان نابودش می کنند .منظورم جو هست که چقدر بد حذف شد.ای جی شانس داشت که وینس تحقیرش نکرد. خلاصه مطلب کمپانی شبیه خانه ای است که در آن صاحب خانه وجود نداره و هر روز رو به زوال نزدیکتر میشه ولی فرو نمی ریزه
ویرایش توسط great : 02-20-2019 در ساعت 12:18 AM
7 کاربر مقابل از great عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-20-2019), Cero Miedo (02-20-2019), Fedor Emelianenko (02-20-2019), Moein Hunter (02-20-2019), bomb5 (02-20-2019), mahdy77 (02-20-2019), rahman24 (02-21-2019)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)