اگه یه روز طوفانی قصد بیرون رفتن داشته باشی و بعد از لباس پوشیدن و برداشتن چتر بخوای بری بیرون یدفه به محض باز کردن در (چشت روز بد نبینه) ببینی که هیلاری داف و الیشا کاتبرت پشت در خونتون برای فرار از بارون شدید ایستادن چه عکس العملی نشون میدی؟؟؟؟................
![]()
![]()
![]()
![]()
نظم خودم: یه نگاهی به در و بر میندازم و بعد هیلاری داف رو میکشم تو خونه(بزور)![]()
=========================================







................
پاسخ با نقل قول




[/align]
[/align]


علاقه مندی ها (Bookmarks)