بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    [size=medium]SO..HERE WE ARE GUYS...AS THE TITLE SAYS....LET'S TALK ENGLISH..I HOPE THAT ANYONE WILL PARTICIPATE..AND I MEAN EVERYBODY...HERE YOU CAN TALK ABOUT EVERYTHING..IT DOES'NT MATTER WHAT..JUST GIVE IT A TRY AND YOU WILL FIND OUT HOW AMAZING AND EASY IT IS...ME AS THE FIRST MAN TO COMMENT:...

    I'M SADEGH MARDANEH

    FROM SHIRAZ...I'M ALMOST 20 YEARS OLD....JUST A BIG FAN OF ENGLISH
    MY FAVORITE WRESTLER IS SHAWN MICHAELS...HE'S KNOWN AS THE HEARTBREAK KID...HEADLINER..MR.WRESTLEMANIA...THE MAIN EVENT...THE SHOWSTOPPER AND....THE ICON....[/size]

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    how odd !!!! its very nice...thank you very much for this topic

    i'm mohammad erfan and my favorite wrestler is undertaker...dead man.this superstar has WHC and his finisher is very good.undertaker is the gentleman....every body know him because he is really atractive

    I'LL CHECK THIS TOPIC LATER...good night my friends

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
    how odd !!!! its very nice...thank you very much for this topic

    i'm mohammad erfan and my favorite wrestler is undertaker...dead man.this superstar has WHC and his finisher is very good.undertaker is the gentleman....every body know him because he is really atractive

    I'LL CHECK THIS TOPIC LATER...good night my friends
    THX ERFAN...SWEET DREAMS..

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    552
    سن
    38
    نوشته ها
    164
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    Go on good guy
    I have an opinion.It will be better that you determine a special subject to talk about it cuz
    multiple subjects drive people to going tangled to talk about what kind of subject they talk about it like me.
    If I have any mistakes above, plz do'n't care about it [Grin].
    Thank you very much for this great IDEA

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط cbtarwhk
    Go on good guy
    I have an opinion.It will be better that you determine a special subject to talk about it cuz
    multiple subjects drive people to going tangled to talk about what kind of subject they talk about it like me.
    If I have any mistakes above, plz do'n't care about it [Grin].
    Thank you very much for this great IDEA
    TOTALLY AGREED
    I'M GONNA MAKE SOME questionnaires

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1337
    سن
    35
    نوشته ها
    307
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    I am Pedram Karandi From north ( Rasht City ) I Am 17 Years old . I Think we must Learning english . for example : You Want Go to chat.wwe.com That Speak english with English person or you want go to usa so you need learning english . I Think this topic Very important !!! I very Thanks Of Sadegh 86 For send this topic . please coming talk english . No fear !!! you May somthing wrong but taken easy . we are persian !!! I Return Again and talk english with you . See Ya

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط pedramdl
    I am Pedram Karandi From north ( Rasht City ) I Am 17 Years old . I Think we must Learning english . for example : You Want Go to chat.wwe.com That Speak english with English person or you want go to usa so you need learning english . I Think this topic Very important !!! I very Thanks Of Sadegh 86 For send this topic . please coming talk english . No fear !!! you May somthing wrong but taken easy . we are persian !!! I Return Again and talk english with you . See Ya
    thank u so much bro

    you pointed at a good point...we should believe in ourselves...fresh your mind and speak

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    497
    سن
    37
    نوشته ها
    206
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    so..i'v got an idea.....start with:this

    1.what's your name

    2.who is your favorite wrestler and why

    3.what is your favorite match...either wwe or tna

    any comments will be appreciated

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1337
    سن
    35
    نوشته ها
    307
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    نقل قول نوشته اصلی توسط sadegh86
    so..i'v got an idea.....start with:this

    1.what's your name

    2.who is your favorite wrestler and why

    3.what is your favorite match...either wwe or tna

    any comments will be appreciated
    ok i answer this questions . but i answer somthing your question !!!

    1 . My name is pedram karandi . my title is that forum Pedram Batista

    2 . my favorite superstar is batista . because i like Batista bomb and spin buster . i think this Arts need a powerful man so this art very hard . just batista can Strike this arts !!!

    3 . I Think WWE Superstars Better than TNA Superstars . So i like wwe . I Like Hell In a Cell Match .

    I Return and more talk english . thats fun no ? See You Later ...

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    شماره عضویت
    552
    سن
    38
    نوشته ها
    164
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: LET'S TALK ENGLISH!!!(exclusive)ANYONE

    Bravo ! Well Done!! Excellent!!
    hey Sadegh Khan, What you have done man?
    your creative power stimulated members to talk english in any way.
    So, this topic will impress them to talk english without any fear or shame.


    Hallelujah

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. Ron English : نقـاشي مـايكــ 4000$ دلار قيمـت دارد !
    توسط SASAN در انجمن اخبار سينماي ايران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-10-2011, 08:27 PM
  2. دانلود Google Talk ورژن1.0.0.104 » BETA
    توسط MEĦRSĦAÐ در انجمن نرم افزار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-30-2010, 02:19 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-06-2009, 02:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد