فعلآ به استوري لاينش با صندلي e ببخشيد ميز برسه تا بعد ببينيم ميتونم راك رو راضي كنم يا نه.:24:
پيغام كوبنده اي بود ولي من فكر كنم يه جا شنيده باشم:21::27:
نمایش نسخه قابل چاپ
فعلآ به استوري لاينش با صندلي e ببخشيد ميز برسه تا بعد ببينيم ميتونم راك رو راضي كنم يا نه.:24:
پيغام كوبنده اي بود ولي من فكر كنم يه جا شنيده باشم:21::27:
حالا كيف ميده اگه برگزار شد يك كاري كنند كه سينا ببره.مردم دنيا چه ضدحال بدي ميخورن:9:
حاجی کپی کار درستی نیستا !
این انجمن نیاز به کپی نداره ..
منبع : BrocKWWE.info تا موقعی که ناظم بیاد !
این که مسلمه
ولی اخبار بالاخره باید توی انجمن قرار بگیره
اگه من نمیذاشتم یک بنده خدای دیگه ................
دوست خوب منظور از کپی اینه که شما برداری عینان متن فرد رو کپی کنی و برداری بزاری این درست نیست یه نفر دیگه این اخبار رو میزاشت اما خودش این اخبار رو مینوشت و کپی پیست نمیکردن به علت کپی تاپیک قفل شد