امیدوارم راو از اینی که هست قشنگتر بشه.
بعدم سینا رو بیشتر صاحب کمربند کنه!!!!!!!:4:
نمایش نسخه قابل چاپ
امیدوارم راو از اینی که هست قشنگتر بشه.
بعدم سینا رو بیشتر صاحب کمربند کنه!!!!!!!:4:
راء رو هنوز وینس میچرخونه .
احتمالا قراره در آینده وینس درگیر یه استوری لاین جدید بشه و دوست نداره دوباره ریاست و یا جنرال منجری راء رو بر عهده بگیره . واسه همین دانلد ترامپ رو بصورت نمادین رئیس فعلی راء کرده ، در حالی که ترامپ فقط قسمتی از سهام Monday Nights RAW رو خریده و از لحاظ مالی این برند و کلا WWE رو به همراه وینس تامین میکنه (از اونجایی که با وینس رابطه ی خوبی داره) .
ولی اگه RAW رو بدن دست ترامپ هم همچین بد نمیشه هاااا ، چون اونطور که از قیافش معلوم بود خیلی از سینا خوشش نمیاد :4: .
نگفت تبلیغات رو مجانی پخش می کنه... گفت: بودن تبلیغ هست. :
commercial free یعنی بدون تبلیغ. free commercial می شه همین که شما نوشتی.
این به نظرت ستوری لاین نمی یاد؟
ممنون.
موفق باشین.
نه بابا اينم يه استوري لاينه مثل جنرال منيجر قبلي مايك اداملي از اينم هيچي در نمياد:27:
اي بابا.به نظر من كه اصلآ خوب نيست اين اتفاق خيلي بد ميشه.
تنها قوه ي مثبت اين اتفاق شايد شايد بازگشت لشلي هست:4:
بنظر من هم استوری لاینی بیش نیست...
مکمن نمیاد خیلی راحت راوی رو که یه عمر واسش زحمت کشیده بفروشه...
بعدشم همین چند وقت پیش بود مکمه گفته بود:تا وقتی من زندم WWE هم هست...
ببينم يكي ميشه به من سوالاتمو جواب بده؟
حالا من ميگم يكي از اين عزيزان اين فروم جواب منو بدن!
1- يعني ميشه از اين به بعد راء رو مفتي ديد؟
2- اگه ميشه فركانس كانال UsA رو بديد!
3- من كه ميگم تو مسابقه ي هفته ي بعد راء كه رندي و تريپل اچ مسابقه دارند چون اين بازي قانون DQ نداره به همين دليل من احتمال ميدم كه يكي بياد و هر دو رو بزنه و يكي رو پين كنه و قهرمان جديد بشه!
من احتمال ميدم يكي از اين سو پر استار هاي داخل پرانتز باشه
( جان سينا ، ادچ ، شاون مايكلز )
كه به احتمال %90 شاون مايكلز مياد!