این معتادا هستن سر استانبول ... میگن : ورق ورق بیا ورق ... :55:
جف هم گفته مواد مواد از شانس بدش یارو پلیس مخفی بوده گرفتنش ...:11:
نمایش نسخه قابل چاپ
این معتادا هستن سر استانبول ... میگن : ورق ورق بیا ورق ... :55:
جف هم گفته مواد مواد از شانس بدش یارو پلیس مخفی بوده گرفتنش ...:11:
خب اینو تو 5 تا تاپیک گفتین !نقل قول:
ببینا جف رو سالم تحویل دادیم الان از تو بازداشت گاه باید تحویلش بگیرم 17 تازه می خواست بیاد TNA بعد معتادش کردید عحب نامردایید شما حالا حکم قطعیش چیه ؟
----------------------------------------------------------
هر چقدر ما میگیم فقط مت هاردی شما میگین just Jeff Hardy :4:
[size=small]همونطور که میدونید دیروز جف هاردی به دلیل حمل مقدار زیادی مواد مخدر دستگیر شد.
این خبر مثل بمب در رسانه ها پیچید.
به طوری که در یک ساعت اول ششمین مورد جستجو شده در یاهو بودش و الآن هم بیست و چهارمین هستش.
پیشتر اعلام شده بود که کمپانی قصد داره تا هوم ویدیو جف هاردی رو به زودی وارد بازار کنه.
حتی هفته پیش مت هاردی گفتش تمام فیلمبرداریهای مربوط به محل زندگی بچگی اونا هم تموم شده و به زودی هوم ویدیو وارد بازار میشه.
با انتشار این خبر کمپانی تمامی مراحل تولید این هوم ویدیو رو لغو کرده و فعلا قصد نداره اون رو منتشر و روانه بازار کنه.
تصمیم کمپانی هم بسیار جدی هستش و دستورش از طرف وینس مک من صادر شده.[/size]
خدايي ارمين تو اين يك ماه با اخبارهاي تو و پوري در مورد جف حال كردم. داره منقرض ميشه :4:
ابرويه كمپاني رو برد. مكمن بايد دي وي دي رو ببوسه بزاره سطل اشغال :4:
باي.
بگو 2 ماه قبلش هم از قهرمان شدنش چه حرصی میخوردی:53:
ولی بیچاره پانک هی میگفت که این جف بچه هاتونو به راه خلاف میکشونه و میخواد معتادشون بکنه
هیشکی گوش نمیکرد
بـه نظـر میومد جـف خیـلی پاستـوریزه باشه کـه ! :4:
ایـشالا خـبر جـان سـینا :4:
[size=small]دوستان یه حرکت زدیم در حد المپیک.
دیدیم هیچی نشده توی منابع خبری 5 تا 5 تا براش آپدیت زدن گفتیم به زودی بوی لجنش کل نت رو برمیداره.پس بهتره پیش گیری کنیم.
ما هم که از شلوغی و پخش و پلاگری بدمون میاد.همه رو با هم ادغام کردیم.
از این به بعد هم هر آپدیتی اومد اینجا میزنید.
عنوان تاپیک هم عوض میکنم و به بخش اخبار استارهای مرد انتقال میدم.
[/size]
اون طرفدارایی که می گفتند جف هاردی با اخلاقترین استار WWE هستش کجان؟
:11:
بابا آدم که نکشته فقط مواد فروخته.پیامبر که نیس معصوم باشه خوب اونم ادمه