جان سینا کچ کاری عالیه ای هستش و دارای پشتکار فوقولعاده و اگه این پشتکارو نداشت به اینجا نمیرسید و در سطح قبلیش میموند..
wwe هم بعد از champion شدن سینا از اون سوءاستفاده کردش الان هم اگه کمربندو ببازه دلیل نمیشه که دیگه مربندو به دست نیاره
نمایش نسخه قابل چاپ
جان سینا کچ کاری عالیه ای هستش و دارای پشتکار فوقولعاده و اگه این پشتکارو نداشت به اینجا نمیرسید و در سطح قبلیش میموند..
wwe هم بعد از champion شدن سینا از اون سوءاستفاده کردش الان هم اگه کمربندو ببازه دلیل نمیشه که دیگه مربندو به دست نیاره
نمیودنم کی این پستو گذشتید هر چی بود واقعا اتفاق افتاد ولی نقش تریپل محدود بودنقل قول:
تو چی میگی شما برو جی بی ال رو جمع کن که از همه داره کتک میخوره
جی بی ال هم الکی بهش لقب wrestling god ندادند چون وجود خوردن همچین ضرباتی رو داشت نه اینکه مثل سینا با دوتا RKO ناقابل چند ماه مصدوم بشه جی بی ال ضربات دردناکی رو ا ز حریفانش سر کمربند خورد ولی مصدوم نشد
سینا هم کشتی کج کار بدی نیست ولی مطمئن باشید اگه حمایتهای مکمن نبود محال بود اون بتونه کمربندو حفظ کنه برای شما یک مثال میزنم از کسی که از سینا از همه نظر برتره یعنی گلبرگ
گلبرگ فقط دو بار تونست کمربند بگیره و حفظ کنه چون سر هر بازی یک لشگر به تریپل اچ کمک میکردند اینا همه زیر نظر مکمن بود مگرنه مطمئن باشید گلبرگ 3 سال کمربندو حفظ میکرد هیچ کس هم جلودارش نبود
البته در زمان سینا هم کسانی بودند که به حریف سینا کمک میکردند ولی من حتی خجالت میکشم اسمشون رو بگم مثل خسر داوری یا اون رفیق اوماگا تازه orlando gordan که سر هر بازی به جی بی ال کمک میکرد تو بازیهای سینا با جی بی ال نبود !!!همه چی زیر نظر مکمنه
قضاوت رو به عهده خودتون میگذارم