نمیدونم حتما شما بهتر میدونین
ببخشید مطلب hitman و stone cold رو نزاشتم یه کمی صبر کنین امشب میزارم
ممنون از همه شما عزیزان
نمایش نسخه قابل چاپ
نمیدونم حتما شما بهتر میدونین
ببخشید مطلب hitman و stone cold رو نزاشتم یه کمی صبر کنین امشب میزارم
ممنون از همه شما عزیزان
جالب بود ولی اگه بتونی از لجندها هم بزاری خیلی بهتر میشه
حتما
hulk hogan ,batista و ric flair رو یه مدت دیگه میزارم.
البته اگر اینا رو به عنوان لجند قبول داشته باشین.
زحمت شد برات .نقل قول:
نوشته اصلی توسط sadegh86
اگه بزاری خیلی ممنون میشم.
به قيافه نيست داداش ...
به دل و جراته ... وقتي مي بينم در مقابل گريت كالي ( هر چند لاشي بيش نيست ) و يا بيگشو و كين و آندر تيكر اونجوري قد علم مي كنه و عالي مبارزه مي كنه مي فهميم كه مرد واقعيه، در صورتي كه بسياري از همين كشتي گيران بزرگ مثل سگ از اينا مي ترسند ...
در ضمن، به نظر من قيافش به هيچ وجه بد نيست. خيلي هم تو دل برو است ...
ممنون ما که باتیستا رو به عنوان لجند بیشتر از همه قبول داریم پس خواهشا مال اون رو اول بزار.البته باز نیل خودت هر کدوم که صلاح دیدی.نقل قول:
نوشته اصلی توسط sadegh86
داداش دلو جرات چيه؟(با دعوا:4:)قد علم كردن چيه؟(اينم با دعوا:4:)مگا مسابقه واقعيه كه اينا رو ملاك قرار بديم؟وگرنه هورنسواگول هم كالي رو برده.اما اگه از لحاظ اجراي حركات بگيم.اره.عاليه مخصوصا هاراكاناش
لطفا تاپیک های قدیمی رو بالا نیارید.
تاپیک قفل شد.