RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
حالا که موقع توهین شد ..... هیچی ولش کن .. توهین نمیکنم !!
برادر من اگه شما یه مقدار فکر کنی میبینی که فلیر چند ماه بعد برگشت ... زمانی که جریکو با لجند ها در افتاده بود ... حالا باهوش خان منم یا تو؟؟؟
در ضمن TNA بره همه کارهاش رو بکنه دوباره بیاد دوشنبه .. در خدمتش هستیم تا دوباره پوزش رو بمالونیم به خاک
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
[align=center]همیشه یه نفرتی از طرفدارای وینس و سینا و WWE تو وجودمه و همیشه اونارو بی منطق در کچ میدونم و حقا همینه.
کاربر Vince mcmahon تو از همونی که خودتو براش *** میدی طرفداری کن.تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن[/align]
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
دوست من تو جفي رو كه ميگي كمپاني رو ميچرخوند يه مدت هم معتاد شده بود و حتي با مواد گرفتنش و الان هم كه نتونسته ثابت كنه پس اخراج حقش بود.
شاون هم آخرين آپديت تو ئــــ ترش گفته كه بر ميگرده و به كمپاني خدمت ميكنه!!!
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط cenainfo
دوست من تو جفي رو كه ميگي كمپاني رو ميچرخوند يه مدت هم معتاد شده بود و حتي با مواد گرفتنش و الان هم كه نتونسته ثابت كنه پس اخراج حقش بود.
شاون هم آخرين آپديت تو ئــــ ترش گفته كه بر ميگرده و به كمپاني خدمت ميكنه!!!
من گفتم شان گفته به tna نميره
دادگاه جف هنوز ادامه داره
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
فک کنم طرفدارای تی ان ای دارن تند میرن ، عزیزان من شما که جواب نداری چرا الکی میای میگی :
نقل قول:
تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن
خب این یعنی چی ؟ یعنی اینجا هیچ قانونی مبنی بر اینکه به طرفدارای کمپانی های دیگه توهین نکنید نیست ؟
واقعا براتون متاسفم !
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
کله مون داغ شد.هر جا رو نگاه میکنیم یه تاپیک درباره TNA وWWE ــیه یا سینا.فضای انجمن رفته سمت کلکل.
صد دفعه به هامون تو تاپیک انتقادات گفتم بخش کلکل(تبادل نظر) بزار.ایشون انگار نه پ.خ ها نه یادداشت هاش رو میخونه.به قولی تره هم خرد نمیکنه.مطمئنم الان یا اخراج میشم یا اخطار میگیرم.چون تو این انجمن اعتراض و انتقاد از مدیران توهین حساب میشه[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Humanoid
فک کنم طرفدارای تی ان ای دارن تند میرن ، عزیزان من شما که جواب نداری چرا الکی میای میگی :
نقل قول:
تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن
خب این یعنی چی ؟ یعنی اینجا هیچ قانونی مبنی بر اینکه به طرفدارای کمپانی های دیگه توهین نکنید نیست ؟
واقعا براتون متاسفم !
چه ربطی به حرف من داشت؟؟؟؟من کی گفتم باید به کمپانی های دیگه توهین کرد.من به هامون اعتراض کردم و تا چند وقت دیگه اخراج میشم.اون وقت هر چقدر میخواین WWE رو بکشید بالا
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
پس با این تفاسیر منم باید اخراج بشم ...
ولی در ادامه ی این بحث کاملا پر محتوا که در آخر هم 100% و گوش شیطون کر به نتیجه میرسه ... اینو بگم که شما قبلا نظر سنجی گذاشته بودین الان هم میتونید دوباره بزارید تا ببینید طرفداران WWE بیشترن یا TNA یا میتونید به فروم سایت های بزرگی مثل رسلزون یا ای رستلینگ یه سری بزنید
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط S-E-Z-A-R
کله مون داغ شد.هر جا رو نگاه میکنیم یه تاپیک درباره TNA وWWE ــیه یا سینا.فضای انجمن رفته سمت کلکل.
صد دفعه به هامون تو تاپیک انتقادات گفتم بخش کلکل(تبادل نظر) بزار.ایشون انگار نه پ.خ ها نه یادداشت هاش رو میخونه.به قولی تره هم خرد نمیکنه.مطمئنم الان یا اخراج میشم یا اخطار میگیرم.چون تو این انجمن اعتراض و انتقاد از مدیران توهین حساب میشه[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Humanoid
فک کنم طرفدارای تی ان ای دارن تند میرن ، عزیزان من شما که جواب نداری چرا الکی میای میگی :
نقل قول:
تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن
خب این یعنی چی ؟ یعنی اینجا هیچ قانونی مبنی بر اینکه به طرفدارای کمپانی های دیگه توهین نکنید نیست ؟
واقعا براتون متاسفم !
چه ربطی به حرف من داشت؟؟؟؟من کی گفتم باید به کمپانی های دیگه توهین کرد.من به هامون اعتراض کردم و تا چند وقت دیگه اخراج میشم.اون وقت هر چقدر میخواین WWE رو بکشید بالا
ما WWE رو نمیکشیم بالا ... از WWE دفاع میکنیم ، چون مثل اینکه شما گیر دادید به استار ها و ارزش بیستو چند ساله ی تیکر و تریپل و ... رو زیر سوال
بردید .
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Vince McMahon
پس با این تفاسیر منم باید اخراج بشم ...
ولی در ادامه ی این بحث کاملا پر محتوا که در آخر هم 100% و گوش شیطون کر به نتیجه میرسه ... اینو بگم که شما قبلا نظر سنجی گذاشته بودین الان هم میتونید دوباره بزارید تا ببینید طرفداران WWE بیشترن یا TNA یا میتونید به فروم سایت های بزرگی مثل رسلزون یا ای رستلینگ یه سری بزنید
[align=center]نظر سنجی بزارم دیگه خیلی خز میشه.طرفدارای WWE بیشتر بودن OK؟؟
در ضمن رسلزون و ... به احتمال طرفدار نمایش های سینا هستن که ...[/align]
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
خوب خدا رو شکر که خودتون گفتید اینو .. شما ها از سینا تنفر دارید .. خیلی ها عاشق سینا هستن و به عشق اون بازی هارو میبینن مثل خودم که به عشق هانتر بازی هارو میدیدم... الان هم به عشق بورن... پس گیر الکی به یه استار ندید.. خیلی ها هم مثل من از خیلی های دیگه نفرت دارن مثل .............. ( اسمش رو نمیگم که بحث طولانی نشه ) و ری میستریو ولی دلیلی نداره هر روز بیام و توی هر تاپیکی گیر بدو بهش...
جالبی اینه که مثلا بارسلونا امشب باخته فردا میان مکمن و سینا رو فحش میدن