RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
یه لشگر ادم توی tna هست الان،از پیر رسلینگ هوگن گرفته تا جف هاردی...،تمام اینها نظیر انگل از بهترین استارهای wwf و wwe بودن،چیزی که مهمه اینه که وجودشون به قول دوستمون محسوس و چشمگیر نبوده،مطمئن باشید هرکسی توی همون کمپانی ارزش داره از اندرتیکر شناسنامه فابریک رسلینگ که یه عمر توی wwf و wwe زحمت کشید تا ای جی استایل دوزاری که فابریک تی ان ای هست و طرفداران زیادی داره،اگه جای این دوتا عوض شه هیچ تغییری نمیکنه،همونجایی که هستن بهترین جا براشونِ
************************
در مورد شخصیتهای دور از ذهنی هم که صحبت کردید که امکان داره به ایمپکت برن باید بگم که امکان نداره همچین چیزی اتفاق بیفته،البته 20 سال دیگه اگه تی ان ای هم باشه فکر کنم کسایی مثل سرجنت اسلاتر یا تددیبیاسی و یا پدر برت برن و مثل ریک فلیر خون بریزن و دنبال کریستی همی برن تا مردم رو سرگرم کنن!
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
نقل قول:
اما شبکه ای که دبلیو دبلیو ای پخش می کنه یک کانال کاملا ورزشیه...
کلا بازدید شبکه اسپایک خیلی بیشتر از اسکور هست...پی اینقدر به ریتینگتون ننازین...
اگه Wwe رو شبکه قرآن پخش کنه ریتینگش بازم همونه:4:
دادا ریتینگ رو به بیننده شوء میدن نه به کانال!
عزیز دل ما که انقدر میگی WWE Scks !سینا بره تی ان ای میگی TNA Scks نه؟!
یه مدیر تاپیکو بررسی کنه..
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
نمي خوام دخالت خفني تو صحبتاتون بكن ام ارسلان جان از اين به بعد تايپيك هاي خبرت رو قفل كن اينقدر كلكل نكنن يا اصلا تايپيك خبر نزن :4:
اما در كل پرهام راست ميگه ديگه زيادي داريد پر رو ميشيد منم هر چقدر سعي كردم كه با زبون خوش صحبت كنم اما نشد .
در كل چند نفر اونور آب دارن با هم ديگه كلكل ميكنن كه كدوم يكي پول بيشتري در مياره و طرفداراش بيشتره بعد ايرانيايي كه بهشون هيچ توجهي نميشه دارن چه قوقايي به پا ميكنن !:2:
آقايان عزيز،:34: كاربران گرامي،:34: اگر جنس مونثي وجود داره خانوماي عزيز،:34: ما در كل 2تا راه بيشتر نداريم :
1- بيخيال كلكل با هم بشيم
2- كلكلاتونو تو يه CF تو ياهو بگيد تموم شه بره
توضيح در باريه آپشن دوم :
آقا اينجا انجمنه معموليه خبره و نهايتا دانلود نه از اين اجمن هاي GmMode :70: بيخيال شي طرفدار يه كمپاني باشي زيادم دعوا نكني بهتره
پس بزن كف قشنگرو براي صلح :4: :32::13::34:[hr]
دانيالم حرف خوبي زد يه مدير بياد تايپيك رو قف كنه بخلاصيم :4:
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
کاملا باهات مخالفم.... اینجا یه اسم داره و اسمش هم تالار گفتگو هست .. باید بحث کرد و نتیجه گیری وگر نه ما میتونستیم بریم توی روم های یاهو اونجا بحث کنیم وقتی اینجا بحث بشه 4 نفر دیگه هم میان میخونن .. این نظراتی هم که شما ها میدید بدرد سایت میخوره نه فروم باش تشکر از نظراتتون
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
[align=center]
1- پست های اضافی عدم تایید شد.
2- کاربران متخلف اخطار دائم گرفتند .
[/align]
دوستان عزیز ، تاپیک قفل نمیشه !
چون نظارت کامل از این لحظه به بعد روش دارم و هر کسی که تاپیک رو به انحراف بکشونه باهاش برخورد میکنم چون میخوام بحث تاپیک سالم بره جلو و دوستان با اطلاعاتی که دارن و مطرح میکنند باعث بشن که 2 نفر دیگه هم از اطلاعاتشون استفاده کنه.
بین کاربران ویژه و کاربران عادی دی برخورد برای تخلف هیچ فرقی نیست ، و تنها برتری کاربران ویژه دسترسی داشتن به بخش v.i.p است.
اگر ببینم باز هم کسی در کار مدیران دخالت کنه با اینگونه اشخاص هم از این به بعد برخورد میکنم.
از دوستانی که خواستار این بودند که تاپیک به ارامش و بحث اصلی برگرده کمال تشکر رو دارم.
فعلا ...
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
اخه میدونید چیه؟جالبیش اینجاست که همین تی ان ای فن ها تمام زیر و بم wwe رو از ما wwe فن ها بیشتر میدونند و قدم به قدم اخبار و عکس همین کمپانی رو میگیرن،از سو*راستار گرفته تا پی پی وی رسلمنیا رو هم میشینن دانلود میکنن و با تمام جزئیات نگاه میکنن،اونوقت میان میگن tna خیلی پیشرفت چشمگیری کرده!
اقا یه سوال که همیشه پرسیدم از تی ان ای فن ها و هیچوقت جواب نگرفتم،حداقل شماهایی جواب بدید که میگید شاون مایکل میخواد بیاد ایمپکت:
*با وجود این همه استار معتبر و توی بوق و کرنا کردن چراهنوز که هنوز همون قدر طرفدار داره که 7 سال پیش داشت؟
به عبارت دیگه چرا ریتینگ از 0.5 تا 1 متغیره؟
من هم از طرف همه wwe فنهاقول میدم که اگه جواب واقعی رو دادید،یعنی اعتراف کردید،ما دیگه حرفی در مورد خوب یا بد بودن ایمپکت نزنیم،یعنی بیخیال میشیم!
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
[size=medium]آقا با اینکه من از همون اول که این تاپیکو زدن بحث کردم ولی بازم باید بگم این بحث ها آب در هاون کوبیدنه!نه TNA fan ها WWE fan می شن و نه بر عکس.هیچکی هم نمی تونه حرفشو به کرسی بشونه.چون هر دلیلی یه جوابی داره!پس عیسی به دین خودش موسی به دین خودش!واسه جیب خودتون داد بزنید نه جیب بیشاف و مکمن![/size]
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
شاهین.تو که میای میگی نباید بحث کنیم!خوب اگه بحث نکنیم میشه وبسایت نه انجمن تازه اگر ناراحتی نیا بخون.
در ضمن WWE و TNA همه مردم دنیا رو گزاشتن سر کار.دیگه حالم داره از TNA هم به هم میخوره.برید UFC ببینید هم حال میکنید هم رقیب نداره
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)
احتمال 90 در صد تغییر آرنا خواهد بود