آره درسته حرف john bradsahw latfield ...اگه بازیو ببینین خوف میکنین چه جوری سر جی بی ال خون میاد !
نمایش نسخه قابل چاپ
آره درسته حرف john bradsahw latfield ...اگه بازیو ببینین خوف میکنین چه جوری سر جی بی ال خون میاد !
بعضي موقع*ها آندرتيكر مجبوره نمايشي بزنه به خاطر برنامه هاي وينس مك من ببينيد آندر با باتيستا و ادج در آرماگدون : چون بازي يه ذره نمايشي بود ديگه آندر نيومد تومبستون رو واقعي بزنه
اما چون بازي ادج و آندرتيكر احتمالش زياده كه اين مسابقه برگزار بشه شك نكنيد كه تومبستون رو واقعي ميزنه مثل رسلمنيا 23 به باتيستا تومبستون واقعي زد....
موفق و پرتلاش باشيد
خدانگهدار
اره منم با جفت ارمانها موافقم تومبستون فن نمايشي نيست مگر بعضي اوقات
من که به غیر از توی پلی ستیشن هر چی تمبستون دیدم,نمایشی بود.[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ممنون.
موفق باشین.
رسلمانياي 20 توبستون آندرتيكر بدجور كله كين رو داغون كرد.......