ما یا یه ترکیب بهتر لااقل میتونستیم شانس بهتری داشته باشیم حیدری میتونست فیکس باشه , نکونام و شجاعی تو 18 نفر نمیبودن بهتر بود , حدادی فر و محمد نوری هم واقعاً در حقشون ظلم شد که اینقدر کم بازی کردن .
در کل هم بریم حال کنیم 90 دقیقه گل نخوردیم :13:
نمایش نسخه قابل چاپ
ما یا یه ترکیب بهتر لااقل میتونستیم شانس بهتری داشته باشیم حیدری میتونست فیکس باشه , نکونام و شجاعی تو 18 نفر نمیبودن بهتر بود , حدادی فر و محمد نوری هم واقعاً در حقشون ظلم شد که اینقدر کم بازی کردن .
در کل هم بریم حال کنیم 90 دقیقه گل نخوردیم :13:
الحق حدادی فر خیلی عالی بازی کرد ، شوت خیلی قشنگی در بازی با امارات زد و خیلی هم تکنیک خوبی داشت و خیلی حیف شد که ازش استفاده نشد . دفاعمون که واقعاً عالی بود ، اگه حمله ی نوک هم به جای انصاری فرد و شجاعی و ... یکی به تجربه و حرفه اییه مجیدی میذاشتند مطمئن باشید ایران بازی رو میبرد چون ایران توی دفاع خیلی خوب کار کرد و نمیدونست موقعیت حمله استفاده کنه .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به قوله حجازی : فوتبالمون هم باید به همه چیمون بیاد ....!