واقعا مسخره است آندرتیکر بعد از 1 ماه باید با باتیستا مسابقه بده انگار کی هست
این مسخرگی WWE رو نشون میده
نمایش نسخه قابل چاپ
واقعا مسخره است آندرتیکر بعد از 1 ماه باید با باتیستا مسابقه بده انگار کی هست
این مسخرگی WWE رو نشون میده
قطعا تیکر در این پی پی و بازی می کنه حالا سر کدوم بازی خدا داند...اما من میگم ورلد 3نفره میشه بازیش
:11::11::11::11:نقل قول:
نوشته اصلی توسط batista121
مثل اینکه بعضیا تو باغ نیستند بابا بازی مشخص شده بین باتیستا و خالی حالا چیه هی میگید تیکر ... مثل اینکه به سایت wwe سرم نمیزنید
ممنون.
نه فرزاد جان ما هم میدونیم اما به این کمپانی اعتباری نیست درست مثل آنفورگیون که باتیستا یهو اضافه شد.....نقل قول:
نوشته اصلی توسط farazad
نه فقظ شما تو باغ هستیدنقل قول:
نوشته اصلی توسط farazad