14تایتل داره بزرگی که به تایتل نیستمگه فلیر با16تایتل تونست هوگن بشه مگه ادج با11رندی با12 راک با10 اچ با13 تایتل تونستن استون کلد6تایتلی بشنwwe بیشتر از همه به تیکر بها داده بعد سیناسینا رکورد رسلمنیاش7-3هست به میز رندی راک باختهراک سینا رو تقریبا2-1برده رسل27که یادت نرفتهسینا بچه هارو داره سرگرم میکنه وینس هم همینو میخاد درنتیجه سینا تا10سال دیگه همیشه اول میمونهبا تعداد تایتلش هم هیچ وقت نمیتونه اسطوره بشه همونطورکه رندی و ادج هم اسطوره نمیشنهمیشه تیکر اول گلدبرگ و استین دوم سوم میمونن شک دارم کدوم دومه کدوم سومالان دنیل و دلریو به اندازه تیکر و شان و استین و هوگن تایتل دارن پس بزرگتر از اینا هستنتمام اسطوره ها باتیستا هوگن شان اچ استین راک جیم راس و.... گفتن تیکر مرد تکرارنشدنی رسلینگ هست
