RE: درافت های جدید ( اختصاصی )
این ها زیاد مهم نبودن . تیکر مهمه که هنوز معلوم نیست قراره کجا بره .
شک نکنید آندرتیکر هر کدوم از این کنسول ها بره چمپین میشه . اگه بره راء قهرمان دابلیو دابلیو ای میشه . اسمک دان بمونه قهرمان سنگین وزن میشه . بره ای سی دابلیو (!) رکورد حفظ قهرمانی ای سی دابلیو رو در این کنسول میزنه . ولی خیلی دوست دارم یه بار کمربند قهرمانی ای سی دابلیو رو دست تیکر ببینم بهش میاد یا نه ؟!
RE: درافت های جدید ( اختصاصی )
آره آرمان تو هم باید میرفتی اسمک دان با بیگ ددی وی یک تیم قدرتمند تشکیل میدادید
RE: درافت های جدید ( اختصاصی )
این درف های جدید به جز درفت ماریا همه چرت بودن.