مرسی بابت خبر.اما بعید می دونم این طوری بشه چون تیکر می یاد که از هر دو انتقام بگیره.
نمایش نسخه قابل چاپ
مرسی بابت خبر.اما بعید می دونم این طوری بشه چون تیکر می یاد که از هر دو انتقام بگیره.
ممنون بابت خبرت.انشاالله يك حال اساسي به هر دوتاشون ميده.
مرسي
چه حالي ميده اين ويكيو بكشه!!!
[size=xx-large]ويكي و آندرتيكر بايد ك*ن ادج رو پاره پوره كنند[/size]