RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
میدونی چی حال میده:
1:بازی آندر و تریپل اچ مثله بازی آندر و ادج باشه و نتیجه ی بازی را خودشون تایین کنند.
2.برنده ی اسکرمبل مچ تریپل اچ نباشه!!
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط johnwwecena
میدونی چی حال میده:
1:بازی آندر و تریپل اچ مثله بازی آندر و ادج باشه و نتیجه ی بازی را خودشون تایین کنند.
2.برنده ی اسکرمبل مچ تریپل اچ نباشه!!
عزیز این یکی که اوجه ضد حاله کجاش حال می ده
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
اقایون قلب من حساسه.اگه به این زودی بره من میمیرم.مگه تا 2011 قرارداد نداره؟
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط aref_ebrahimzadeh
اقایون قلب من حساسه.اگه به این زودی بره من میمیرم.مگه تا 2011 قرارداد نداره؟
باهات موافقم ولی تیکر هم دیگه سنی ازش گذشته اینکه هی فرت فرت بازیهاشو میبره دلیل بر این نیست که توانایی ادامه کار رو داشته باشه به نظر من دلیل این پروزیهاش تجربه بالای اونه !!!
اما در کل شایعه نگران کننده ایه منم دوس ندارم اسطوره wm از کشتی کج خداحافظی کنه:2:
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kian
در این مدت یکی دیگر از رقابت ها پیش بینی شده برای رسل منیا 25 John Cena vs. Batista میباشد که در صورت بروز آن 100% جان سینا برنده ی میدان خواهد بود....
Batista اينقدر بزرگ هست كه 9 ماه قبل از WM باختش به Cena صد در صد نباشه.
Taker براي حفظ ركوردش قضيش فرق مي كرد.اونجا باخت Batista صد در صد بود ولي اينجا چي؟!
يعني شما فكر مي كني كمپاني اينقدر راحت Batista رو خراب مي كنه .
اگه مسابقه در WM هم شكل بگيره Batista بباز نيست و امكان اينكه Cena انتقام شكستشو تو يك PPV ديگه بگيره بيشتره.
به هر حال اين قضيه ي 100 درصد، بافته ذهن شماست نه جاي ديگه.
--------------------------
ممنون از اخبارتون!!!
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kian
در این مدت یکی دیگر از رقابت ها پیش بینی شده برای رسل منیا 25 John Cena vs. Batista میباشد که در صورت بروز آن 100% جان سینا برنده ی میدان خواهد بود....
Batista اينقدر بزرگ هست كه 9 ماه قبل از WM باختش به Cena صد در صد باشه.
Taker براي حفظ ركوردش قضيش فرق مي كرد.اونجا باخت Batista صد در صد بود ولي اينجا چي؟!
يعني شما فكر مي كني كمپاني اينقدر راحت Batista رو خراب مي كنه .
اگه مسابقه در WM هم شكل بگيره Batista بباز نيست و امكان اينكه Cena انتقام شكستشو تو يك PPV ديگه بگيره بيشتره.
به هر حال اين قضيه ي 100 درصد بافته ذهن شماست نه جاي ديگه.
--------------------------
ممنون از اخبارتون!!!
اتفاقا حرف شما کاملا بر عکس هستش اگر دبلیو دبلیو ایی کسی رو بخواد خراب کنه که با این باخت ها خراب نمیکنه باتیستا هستش . چون اینو همه میدونن که جان سینا محبوبیتش بیشتره نزد وینس مک مهن
بازی سینا و باتیستا در سامراسلم را نیز به نظرم دبلیو دبلیو ایی به صورت آزمایشی گذاشت تا ببینه این استوری لاین و درگیری نزد مردم استقبال میشه یا نه
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
عمرا تيكر خداحافظي كنه!
مگه WWE ديوونه اس كه دو سومه بيننده هاش رو به همين راحتي از دست بده!
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kian
در این مدت یکی دیگر از رقابت ها پیش بینی شده برای رسل منیا 25 John Cena vs. Batista میباشد که در صورت بروز آن 100% جان سینا برنده ی میدان خواهد بود....
Batista اينقدر بزرگ هست كه 9 ماه قبل از WM باختش به Cena صد در صد باشه.
Taker براي حفظ ركوردش قضيش فرق مي كرد.اونجا باخت Batista صد در صد بود ولي اينجا چي؟!
يعني شما فكر مي كني كمپاني اينقدر راحت Batista رو خراب مي كنه .
اگه مسابقه در WM هم شكل بگيره Batista بباز نيست و امكان اينكه Cena انتقام شكستشو تو يك PPV ديگه بگيره بيشتره.
به هر حال اين قضيه ي 100 درصد بافته ذهن شماست نه جاي ديگه.
--------------------------
ممنون از اخبارتون!!!
اتفاقا حرف شما کاملا بر عکس هستش اگر دبلیو دبلیو ایی کسی رو بخواد خراب کنه که با این باخت ها خراب نمیکنه باتیستا هستش . چون اینو همه میدونن که جان سینا محبوبیتش بیشتره نزد وینس مک مهن
بازی سینا و باتیستا در سامراسلم را نیز به نظرم دبلیو دبلیو ایی به صورت آزمایشی گذاشت تا ببینه این استوری لاین و درگیری نزد مردم استقبال میشه یا نه
هیچ مدرک مستندی دال بر اینکه Cena محبوبیتش نزد Vince بیشتره نیست.
هر چند که Batista هم محبوبیت نداشته نباشه.
نه Cena و نه Batista نزد Vince محبوبیت ندارن بلکه این پول و استقبال مردم هست که نزد Vince محبوبیت داره ،پس ایشون هم دوست نداره از الان برنامه ی بزرگترین Pay per View سالش 100 درصد باشه.
الان شاید طرفدارای Cena از Batista بیشتر باشن ولی اگه دقت کنی طرفدارای بی طرف ،اکثرا دوست دارن تو Rivalry بین این دو Batista رو قویتر ببینند.چون به اعتقاد اونها Batista ستاره ی بزرگتری هست!خب از این جهت هم هست که امکان نداره Batista تو یک مسابقه ای که از الان صحبتش بر زبانهاست به طور 100 درصد ببازه!
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kian
در این مدت یکی دیگر از رقابت ها پیش بینی شده برای رسل منیا 25 John Cena vs. Batista میباشد که در صورت بروز آن 100% جان سینا برنده ی میدان خواهد بود....
Batista اينقدر بزرگ هست كه 9 ماه قبل از WM باختش به Cena صد در صد نباشه.
Taker براي حفظ ركوردش قضيش فرق مي كرد.اونجا باخت Batista صد در صد بود ولي اينجا چي؟!
يعني شما فكر مي كني كمپاني اينقدر راحت Batista رو خراب مي كنه .
اگه مسابقه در WM هم شكل بگيره Batista بباز نيست و امكان اينكه Cena انتقام شكستشو تو يك PPV ديگه بگيره بيشتره.
به هر حال اين قضيه ي 100 درصد، بافته ذهن شماست نه جاي ديگه.
--------------------------
ممنون از اخبارتون!!!
پس شما حتما منتظر WM باش تا ببینی کی میبره.[hr]
از بعده WM 21 معلوم شد که Batista با Cena بالاخره یه روز توی WM بازی میکنند.
این بازی هم که توی Summer انجام شد به قول این دوستمون فقط برای این بود که ببینند این Story line چه جور پیش میره و همین طور مصدومیت Cena که جزء همین Story line هست.
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kian
در این مدت یکی دیگر از رقابت ها پیش بینی شده برای رسل منیا 25 John Cena vs. Batista میباشد که در صورت بروز آن 100% جان سینا برنده ی میدان خواهد بود....
Batista اينقدر بزرگ هست كه 9 ماه قبل از WM باختش به Cena صد در صد باشه.
Taker براي حفظ ركوردش قضيش فرق مي كرد.اونجا باخت Batista صد در صد بود ولي اينجا چي؟!
يعني شما فكر مي كني كمپاني اينقدر راحت Batista رو خراب مي كنه .
اگه مسابقه در WM هم شكل بگيره Batista بباز نيست و امكان اينكه Cena انتقام شكستشو تو يك PPV ديگه بگيره بيشتره.
به هر حال اين قضيه ي 100 درصد بافته ذهن شماست نه جاي ديگه.
--------------------------
ممنون از اخبارتون!!!
اتفاقا حرف شما کاملا بر عکس هستش اگر دبلیو دبلیو ایی کسی رو بخواد خراب کنه که با این باخت ها خراب نمیکنه باتیستا هستش . چون اینو همه میدونن که جان سینا محبوبیتش بیشتره نزد وینس مک مهن
بازی سینا و باتیستا در سامراسلم را نیز به نظرم دبلیو دبلیو ایی به صورت آزمایشی گذاشت تا ببینه این استوری لاین و درگیری نزد مردم استقبال میشه یا نه
هیچ مدرک مستندی دال بر اینکه Cena محبوبیتش نزد Vince بیشتره نیست.
هر چند که Batista هم محبوبیت نداشته نباشه.
نه Cena و نه Batista نزد Vince محبوبیت ندارن بلکه این پول و استقبال مردم هست که نزد Vince محبوبیت داره ،پس ایشون هم دوست نداره از الان برنامه ی بزرگترین Pay per View سالش 100 درصد باشه.
الان شاید طرفدارای Cena از Batista بیشتر باشن ولی اگه دقت کنی طرفدارای بی طرف ،اکثرا دوست دارن تو Rivalry بین این دو Batista رو قویتر ببینند.چون به اعتقاد اونها Batista ستاره ی بزرگتری هست!خب از این جهت هم هست که امکان نداره Batista تو یک مسابقه ای که از الان صحبتش بر زبانهاست به طور 100 درصد ببازه!
ببین قشنگ نگرفتی حرف من رو من که نباید برای همه مدرک رو کنم یا داری خودت رو به اون راه میزنی یا اصلا زیاد تو خط کشتی کچ نیستی
ببین سینا تو 3 سال اخیر فوق العاده برای وینس مک مهن پولساز بوده پس 100% باید هم پیش وینس محبوب باشه وگرنه سینا که پسرخاله ی وینس نیست که عاشق چشم و ابروش باشه
بعد اینکه شما اگر راو قبل از سامراسلم رو میدیدی در یک نظرسنجی که صورت اس ام اس بود گفته بودند به نظر شما کدوم سوپراستار بهتر است ؟ بین سینا و باتیستا که من وقتی نتیجه را دیدم خیلی تعجب کردم که جان سینا حدود 70 درصد رای آورده بود پس این حرف من نیست حرف بیشتر مردم است که سینا از باتیستا بهتره . باتیستا تا نصفه های بازی بیشتر دوام نمیاره و هیکلش خیس عرق میشه و زودی له له میزنه .
شما نمیخواد رو حرف 4 نفر که میگن سینا بدرد نمیخوره و از این حرفا بیایی قضاوت کنی بالاخره هر کدوم از سوپراستارها تو یک دوره زمانی منفور میشن البته سینا الان به طور کامل منفور نشده تازه باتیستا شانس آورد اومد راو وگرنه تو اسمک دان داشت به یک چهره ی منفور و خسته کننده می شد .