RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
اصلا تا موقعی که یکی به یک دیگه بگه شما زیاد تو خط کشتی کچ ونیستی و غیره... هیچ بحثی به هیچ جایی نمی رسه .چیزی که اینجا به وفور دیده نمیشه.(ما با کسی دعوا نداریم).باریکلا به شما که اینقدر تو خطی!
من اون نظر سنجی رو دققا یادمه ولی اون هیچ دلیلی بر اینست که کی بهتره.
من هم گفتم طرفدارای Cena بیشترن .
ولی اگه بری با دقت Summerslam رو ببنید می بینی که یک صحنه در گوشه ی رینگ که Batista بعدش اولین فینیشر رو زد ،با هر بار مشت زدن Cena ملت هوش میکردن و با هر بار مشت زدن Batista صدای تشویق میومد.اینو هیچ کی نمی تونه کذب کنه.
بعدش دیگه الان همه می دونند افرادی که از قدیم دارن کشتی کچ رو دنبال می کنن (در خارج) همه یه جورایی از Cena تنفر دارن اینم هیشکی نمی تونه رد کنه.مگه تو چند سال اخیر Cena کم هو شد.!!تو WM 22 معلوم بود که ملت حالت تهوع داشتند .
من نمی گم طرفدارای Batista زیادن ولی شما که میگی این اواخر تو SD منفور شده بود مگه Night of champions 2008 یادت نیست که چقدر طرفدار داشت.(بازم میگم Batista دیگه محبوبیت 2005 رو نداره).
در مورد له له زدنم خیلی خنده دار بود.
Batista الان داره تمام فنون پایه ی کشتی کچ رو به خوبی اجرا می کنه.( و......Powerslam-power bomb-jackhammer) در حالی که اجرای یک کدوم از این فن ها توسط Cena تو خواب شب امکان پذیره.پس از لحاظ فنی هم Cena حالا حالا کار دار به Dave برسه!
مطمئن باش به غیر از طرفدارای Cena بقیه اکثرا Batista رو از همه لحاظ قبول دارن .Cena تو یک اسلمی که قبل از YCSM می خواست بزنه مشکل داشت و بدبخت Batista که به زحمت خودشو به بالای کول Cena رسوند!
Batista هیچ وقت و برای هیچ کس خسته کننده نبوده و نیست و نخواهد بود این حرف شماست! وقتی بعد از 6 ماه به میداین در سال 2006 برگشت تو ورزشگاه SD ملت سر ودست میشکستند .همونطور که تو 13 ژانویه ی همون سال برای رفتنش اشک ریختن!
الان فعلا مهم اینه که Batista یکبار به طور رسمی Cena رو شکست داده اونم با لیاقت تمام!
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
ببین گفتم که هر سوپراستاری یک دوره منفوریت داره یک چیزی کاملا طبیعی هستش
NOC 08 هم برای این بود که باتیستا داشت با اج بازی میکرد که اج باعث شده بود آندرتیکر از کشتی کچ بره خوب معلومه طرفدار کی بیشتره شما داری چه بازی ایی رو مقایسه می کنی اصلا شما صدای طرفدارن اج رو ورزشگاه نمیشونی 100% باید هم باتیستا محبوب باشه چون مردم از قهرمانی اج بدشون میاد .
در مورد له له هم بگم اول اینکه من با شما شوخی ندارم که شما جمله من رو مسخره میکنی شما که NOC رو دیدی برو ببین رینگ پر از آب شده بود از شدت عرق باتیستا . باتیستا یک سوپراستار کند است و زود خسته می شود
ببین از نظر شما این ها فنون پایه هستش هر سوپراستاری برای خودش یک سری حرکات داره اگر به اینه پس زدن FU به گریت کالی و امگا برای باتیستا تو خواب شب امکان پذیره ( با اینکه اصلا این مقایسه درست نیست چه برای باتیستا و چه برای جان سینا )
ببینم شما نظرسنجی کردی که میگی باتیستا اصلا خسته کننده نبوده ؟
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
عمرا و به هیچ وجه اندر در رستامنیا بازنده نمی شه حتی اگه اخراج بشه مخصوصا مقابل تریپل که با هم مشکل شخصی هم دارند ولی با اینکه طرفدارشم ولی باید خداحافظی کنه تا برای ابد محبوب باشه
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
من اون نظر سنجی رو دققا یادمه ولی اون هیچ دلیلی بر اینست که کی بهتره.
من هم گفتم طرفدارای Cena بیشترن .
ولی اگه بری با دقت Summerslam رو ببنید می بینی که یک صحنه در گوشه ی رینگ که Batista بعدش اولین فینیشر رو زد ،با هر بار مشت زدن Cena ملت هوش میکردن و با هر بار مشت زدن Batista صدای تشویق میومد.اینو هیچ کی نمی تونه کذب کنه.
بعدش دیگه الان همه می دونند افرادی که از قدیم دارن کشتی کچ رو دنبال می کنن (در خارج) همه یه جورایی از Cena تنفر دارن اینم هیشکی نمی تونه رد کنه.مگه تو چند سال اخیر Cena کم هو شد.!!تو WM 22 معلوم بود که ملت حالت تهوع داشتند .
خوب این قضیه رو بذار برات روشن کنم که چرا اون لحظه هو میکنند.شما اگه نگاه کنی میبینی که Angle تو Summer03 در اوج محبوبیت بازی رو که میبره وقتی آهنگش پخش میشه تمام ورزشگاه یک صدا میگن U ****..خوب این ماله اینه که مردم دنبال هیجان هستن و این شعار هم خودش یه هیجان خیلی قشنگی داره که همه باهاش حال میکنند...این هو کردن Cena هم برمیگرده به همون هیجان... که توی کل کل مشت بالاخره یه نفر باید هو! بشه یه نفر هه!
و این که شما میگی اونایی که از قدیم WWE رو دنبال میکنند از این Cena تنقر دارن.چرا؟؟؟؟چون برمیگرده به سال 2007 که Cena هیچ PPV رو نباخت و چون اکثر اون قدیمی ها به ورزشگاه میرفتند و ناکام برمیگشتند و براشون تکراری شده بود دیگه اونا از Cena خوششون نمیاد و PPV های بعدی که این افراد میان به همون دلیل Cena رو هو میکنند.
شما میگی تو WM22 ملت از Cena حالت تهوع داشتن حتما فکر کنم تو WM23 ملت از Batista تگری میزدند.
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
من نمی گم طرفدارای Batista زیادن ولی شما که میگی این اواخر تو SD منفور شده بود مگه Night of champions 2008 یادت نیست که چقدر طرفدار داشت.(بازم میگم Batista دیگه محبوبیت 2005 رو نداره).
خوب اینم که برمیگرده به منفوریت Edge
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
در مورد له له زدنم خیلی خنده دار بود.
Batista الان داره تمام فنون پایه ی کشتی کچ رو به خوبی اجرا می کنه.( و......Powerslam-power bomb-jackhammer) در حالی که اجرای یک کدوم از این فن ها توسط Cena تو خواب شب امکان پذیره.پس از لحاظ فنی هم Cena حالا حالا کار دار به Dave برسه!
اتفاقا این بحث له له زدن خیلی خنده داره چون آخره هر بازی میشه یه بشگه عرق از Batista در بیاری.
شما آخره Summer هم نگاه کن که Batista از خستگی نمیتونه دستاشو ببره بالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
مطمئن باش به غیر از طرفدارای Cena بقیه اکثرا Batista رو از همه لحاظ قبول دارن .Cena تو یک اسلمی که قبل از YCSM می خواست بزنه مشکل داشت و بدبخت Batista که به زحمت خودشو به بالای کول Cena رسوند!
جالبه شما این حرکت رو دیدی ولی اون حرکت رو ندیدی Cena پاور اسلم Batista رو به راحتی و بدونه هیچ فشاری بدل میکنه و تبدیل میکنه به FU
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
Batista هیچ وقت و برای هیچ کس خسته کننده نبوده و نیست و نخواهد بود این حرف شماست! وقتی بعد از 6 ماه به میداین در سال 2006 برگشت تو ورزشگاه SD ملت سر ودست میشکستند .همونطور که تو 13 ژانویه ی همون سال برای رفتنش اشک ریختن!
عجب اتفاقه بزرگی...جالبه بدونی که Cena از وسطهای 2003 تا الان توی SD سابقه نداشته که هو بشه....اگه یادت باشه آخرین باری که اومد SD قبل از NWO07 بود که اول Batista اومد بعد Cena اومد که اگه دیده باشی میدونی براش چی کار کردن.
حالا دوست دارم شما اولین شخصه Draft 05 که Cena هست و وارد RAW میشه رو ببینی که توی WWE سابقه نداشته برای کسی چنین خوشحالی بکنند و توی HV Best of the match in 15th raw هم این قضیه رو به زیبایی نشون میده.
نقل قول:
نوشته اصلی توسط smart bomb
الان فعلا مهم اینه که Batista یکبار به طور رسمی Cena رو شکست داده اونم با لیاقت تمام!
آره ما هم قبول داریم Cena تو Summer باخت ولی شما بردید دعا کنید Batista تا WM یا از WWE بره یا مصدوم شه چون یه شکستی سختی در انتظارش هست که یه فرقی که این برد با برد Summer داره اینه که World Heavy Weight Champion on the line هست.
RE: خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
ببین گفتم که هر سوپراستاری یک دوره منفوریت داره یک چیزی کاملا طبیعی هستش
NOC 08 هم برای این بود که باتیستا داشت با اج بازی میکرد که اج باعث شده بود آندرتیکر از کشتی کچ بره خوب معلومه طرفدار کی بیشتره شما داری چه بازی ایی رو مقایسه می کنی اصلا شما صدای طرفدارن اج رو ورزشگاه نمیشونی 100% باید هم باتیستا محبوب باشه چون مردم از قهرمانی اج بدشون میاد .
در مورد له له هم بگم اول اینکه من با شما شوخی ندارم که شما جمله من رو مسخره میکنی شما که NOC رو دیدی برو ببین رینگ پر از آب شده بود از شدت عرق باتیستا . باتیستا یک سوپراستار کند است و زود خسته می شود
ببین از نظر شما این ها فنون پایه هستش هر سوپراستاری برای خودش یک سری حرکات داره اگر به اینه پس زدن FU به گریت کالی و امگا برای باتیستا تو خواب شب امکان پذیره ( با اینکه اصلا این مقایسه درست نیست چه برای باتیستا و چه برای جان سینا )
ببینم شما نظرسنجی کردی که میگی باتیستا اصلا خسته کننده نبوده ؟
می تون هر سوپراستار یک دوره ی منفوریت داشته باشه ولی خیلی وقتها شهرها تعیین کننده ی میزان محبوبیت یک استار هست!
شما که میگی تشویق Batista در NOC به خاطر این بوده که Edge منفور بوده باید بگیم این حرف کاملا اشتباه.
پس تو ی ONS باتیستا از HBK بیشتر تشویق شد .این در حالی بود که تو Backlash قضیه بر عکس بود .پس تو ONS بگیم HBK هم از قبل برای مردم منفور بوده و در مقابل Batista به خاطر اون تشویقش بیشتر یا حداقل در مقابل یک استار با تجربه به میزان مساوی حمایت شد.بعدشم اگه Edge در یک ONS منفور باشه پس تماشاچیان هم سکوت می کنند نه اینکه یک صدا Batista رو تشویق کنند.میزان محبوبیت به شهر خیلی بستگی داره همونطور که تو Cyber sunday 2007 باتیستا که در واشنگتن دی سی و زادگاهش کشتی می گرفت در مقابل Taker بیشتر تشویق شد یا حداقل مثلWM 23 در مقابلش هو نشد!اینا رو به خاطر اون حرف زدم که شما گفتی Batista این اواخر در SD به یک چهره ی خسته کننده تبدیل شده بود.
من از سال 2007 به بعد تمام مسابقات Batista در SD رو دیدم.Batista تو SD واقعا محبوب بود بر خلاف PPV ها یی مثل WM 24 که اصلا حمایت نشد.
بعضی وقتها آدم با شنیدن بعضی حرفها خندش می گیره وگرنه منم نه با شخص شما و نه هیچکس دیگه شوخی ندارم!
به قول خودت نباید همیشه مدرک رو کرد ، له له زدن اصلا درست نیست.اگه بخوای تو اول سال 2008 باتیستا در Blog جیم راس اسمش به عنوان سخت کوش ترین ستاره در رینگ ظاهر شد که اگه اشتباه نکنم لینکش باید هنوزم باشه!
این تعریق هم به خاطر سخت کوشی Batista ست و اونجا JR به خاطر این سخت کوشی Batista رو تقدیر کرد در حالی که شما عرق ریختن Batista رو داری نکوهش می کنی.
Batista اگه زود بعد از چند دقیقه سریع خسته میشد ،نمی تونست در دقایق آخرین به افرادی مثل Kane و Taker و Umaga و Snitsky و ... فن batista bomb بزنه چون همه می دونند Power bomb زدن چقدر سخته!
Batista فینیشرش فرق می کنه .تو FU کافیه وزن طرف رو شونه هات تحمل کنی نه مثل Batista Bomb که یک 140 کیلیوی رو به بالای شانت بکشی(هر چند هم حریف کمکت کنه).هر چند که هیچ کس منکر سنگینی فینیشر FU نیست ولی در اینکه Batista Bomb سنگین ترین فینیشر موجود در WWE هست هیچ شکی نباید کرد.
در اینکه Batista خسته کننده نبوده لازم به ایجاد نظرسنجی نیست![hr]
خ
نقل قول:
وب این قضیه رو بذار برات روشن کنم که چرا اون لحظه هو میکنند.شما اگه نگاه کنی میبینی که Angle تو Summer03 در اوج محبوبیت بازی رو که میبره وقتی آهنگش پخش میشه تمام ورزشگاه یک صدا میگن U ****..خوب این ماله اینه که مردم دنبال هیجان هستن و این شعار هم خودش یه هیجان خیلی قشنگی داره که همه باهاش حال میکنند...این هو کردن Cena هم برمیگرده به همون هیجان... که توی کل کل مشت بالاخره یه نفر باید هو! بشه یه نفر هه!
و این که شما میگی اونایی که از قدیم WWE رو دنبال میکنند از این Cena تنقر دارن.چرا؟؟؟؟چون برمیگرده به سال 2007 که Cena هیچ PPV رو نباخت و چون اکثر اون قدیمی ها به ورزشگاه میرفتند و ناکام برمیگشتند و براشون تکراری شده بود دیگه اونا از Cena خوششون نمیاد و PPV های بعدی که این افراد میان به همون دلیل Cena رو هو میکنند.
شما میگی تو WM22 ملت از Cena حالت تهوع داشتن حتما فکر کنم تو WM23 ملت از Batista تگری میزدند.
اولا که نیازی نیست شما چیزی رو واسه بنده روشن کنی!چقدر جالب که شما داری میگی مردم واسه هیجان تو یک کل کل مشت Cena رو هو میکنن .چرا باید همش تو این کل کل ها Cena هو بشه و امثال Tripleh هه بشن؟شاید با هو کردن که یک جور مسخره کردن هست ،هیجان به تماشاچی القا میشه که ما نمی دونیم و شما داری ازش حرف میزنی.
جدا فکر میکنی Cena فقط تو سال 2007 منفور شد.شاید از سال 2007 به بعد داری مسابقات رو نگاه میکنی که سال 2006 یادت رفته!
نکنه NYR2006 یادت رفته که Cena در مقابل امثال کارلیتو و کرسی مسترز هم هو شد.کی میتونه منفوریت بیش از حد cena تو NYR - WM - Uforgiven 2006 رو تکذیب کنه.نکنه اینم به خاطر این بوده که بیش از اندازه کمربند دستش بوده(عجــــــــــــــــــ ــــب)
در مورد WM 23 هم اول بهت بگم محبوبیت Taker رو نه تنها نمیشه با HHH مایسه کرد بکلکه مقایسه ی اون با هر شخص دیگه ای هم غیرقابل ممکنه!چه برسه به Wrestlemania !پس هو شدن Batista در مقابل Takerی که 17 سال سابقه کشتی گرفتن داره یک امر عادیست !
بعدشم کجا Batista مثل WM 22 بهش لقب Batista **** رو دادن.در حالی که تو WM 22 جیم راس هم شعار Cena **** رو از سوی تماشاچیان علنا اعلام کرد که این می تونه برای Cena فاجعه باشه.پس این مقایسه هم یک مقایسه ی کاملا اشتباه هست.
**خوب اینم که برمیگرده به منفوریت Edge**
جواب این مسئله رو هم بالا دادم که زیاد ربطی به منفوریت Edge نداره
**اتفاقا این بحث له له زدن خیلی خنده داره چون آخره هر بازی میشه یه بشگه عرق از Batista در بیاری.
شما آخره Summer هم نگاه کن که Batista از خستگی نمیتونه دستاشو ببره بالا**
نکنه اون ژس خستگی که بعضی از استارها در پایان مسابقات میگیرن رو با واقعیت اشتباه گرفتی.اگه یک بشکه عرق از Batista بیرون بیاد که Batista به ویبره ی سونا میگه زکی!
**جالبه شما این حرکت رو دیدی ولی اون حرکت رو ندیدی Cena پاور اسلم Batista رو به راحتی و بدونه هیچ فشاری بدل میکنه و تبدیل میکنه به FU**
نه من اون حرتم دیدم! جدا Batista رو به راحتی و بدون هیچ فشاری بدل کرد!(نکته جالبه اینه نه اون!)
**عجب اتفاقه بزرگی...جالبه بدونی که Cena از وسطهای 2003 تا الان توی SD سابقه نداشته که هو بشه....اگه یادت باشه آخرین باری که اومد SD قبل از NWO07 بود که اول Batista اومد بعد Cena اومد که اگه دیده باشی میدونی براش چی کار کردن.
حالا دوست دارم شما اولین شخصه Draft 05 که Cena هست و وارد RAW میشه رو ببینی که توی WWE سابقه نداشته برای کسی چنین خوشحالی بکنند و توی HV Best of the match in 15th raw هم این قضیه رو به زیبایی نشون میده.**
دیگه حرفها ذکر شده بالا رو اینجا تکرار نمی کنم که اگه Cena تو یک شهر محبوب باشه تو 10 شهر دیگه منفوریت غیر قابل رد داره به جز نزد قشر کودک و بانوی جامعه!
**الان فعلا مهم اینه که Batista یکبار به طور رسمی Cena رو شکست داده اونم با لیاقت تمام!
آره ما هم قبول داریم Cena تو Summer باخت ولی شما بردید دعا کنید Batista تا WM یا از WWE بره یا مصدوم شه چون یه شکستی سختی در انتظارش هست که یه فرقی که این برد با برد Summer داره اینه که World Heavy Weight Champion on the line هست.**
دیگه این حرف شکستگی استخوان هم عمق فاجعه بود .باید بگیم چندتا شکسته بند بعد از این مسابقه ی احتمالی که شما در موردش حرف میزنید پشت در ورزشگاه Stand by باشن تا سریعا دست و پای Batista برو گچ بگیرن!