RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
اين وينس همه رو دوست داره ! :4:
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
کلا نقش منفی رو خیلی خوب بازی میکنه ولی من ازش خشم نمیآد
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
خدایی این جریکو اخرشه من از سال 200 تا الان طرفدار سرسختش بودم واقعا حقش کمربند سنگین وزن بود
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
نقش منفی بهش میاد اما من از جریکو خیلی خیلی متنفرم
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
منم خيلي ازش بدم مياد.با اون هيكل زاغارتش جديدا شورتم كه ميپوشه ديگه تابلوتر از قبل شده
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kurt
منم خيلي ازش بدم مياد.با اون هيكل زاغارتش جديدا شورتم كه ميپوشه ديگه تابلوتر از قبل شده
خیلی هم باحله . جریکو خیلی هم خوش استیل و قدرتمند هست. حداقل از اون کورت انگل و رندی بهتره.
تازه کمربند راه گرفت محبوبتر شد ...
باشه حالا ببينيم چقدر كمربندو نگه ميداره
RE: مرد اول کمپانی WWE کسی نیست جر... (M.A News)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kurt
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kurt
منم خيلي ازش بدم مياد.با اون هيكل زاغارتش جديدا شورتم كه ميپوشه ديگه تابلوتر از قبل شده
خیلی هم باحله . جریکو خیلی هم خوش استیل و قدرتمند هست. حداقل از اون کورت انگل و رندی بهتره.
تازه کمربند راه گرفت محبوبتر شد ...
باشه حالا ببينيم چقدر كمربندو نگه ميداره
مطمئن باش حالا که کمربندو گرفته به این زودی از دست نمیده!!!