بيگشو خداييش نسبت به سالهاي قبل كه يك بشكه پر از چربي و البته **** بود و وقتي مي افتاد بعد يك ساعت اون هيكل مثل تانكشو جمع و جور ميكرد،خيلي بهتر شده و واقعا حريف سر سختي براي تيكر هستش البته معلوم بودن نتيجه رو در نظر نميگيريم...
نمایش نسخه قابل چاپ
بيگشو خداييش نسبت به سالهاي قبل كه يك بشكه پر از چربي و البته **** بود و وقتي مي افتاد بعد يك ساعت اون هيكل مثل تانكشو جمع و جور ميكرد،خيلي بهتر شده و واقعا حريف سر سختي براي تيكر هستش البته معلوم بودن نتيجه رو در نظر نميگيريم...
اندرتيكر بايد با اون تابوت سالهاي 91-92 بياد تا بيگ شو توش جا بشه.ممنون بابت خبر.خيلي مسابقه قشنگيه تابوت.
بالاخره بازم بعد از مدتها یک بازی تابوت می بینیم
تابوت سفارشی میارن مخصوص این بازی؟؟!!!!:15:
ولی خداییش بازی خیلی قشنگی میشه.
هنوز خاطره ی بد مسابقه ی تابوت اندرتیکر و یوکوزونا تو 1993 تو ذهنم هست.
نامردا 17 نفری تیکر رو بردن:27:
آره ... منم با خبر موافقم ... البته به نظر من بیگ شو هم تو این استوریلاین خیلی قوی کار کنه !
بيچاره بيگ شو.تازه داشت محبوب ميشد
اگه آخر این استوری لاین اخراج ویکی گررو از دبلیو دبلیو ای باشه خیلی خوب میشه... وجودش اضافیه.
درسته ولی میزان گنده بودن مهمه.مثلا گندگی Umaga نسبت Taker شاید برای Taker قابل حل باشه ولی اگه انصافو در نظر بگیریم می بینیم در واقعیت Taker برای Bigshow حریفی نیست .نه تنها Taker بلکه همین Batista که عشق خودم هست هم برای Bigshow نمیتونه حرفی برای گفتن داشته باشه.نقل قول:
نوشته اصلی توسط pooya
-----------------------------------
اگه قبل از اینکه مشخص میشد مسابقه از نوع Casket match هست من یقین میدادم Bigshow برنده ی مسابقه هست(البته با Interfrance یا اینجور برنامه ها) ولی با تعیین Casket باخت Bigshow قطعیه .ولی به نظر من برای دوری Taker از کمربند باید حالا حالا ها این Rivalry ادامه پیدا کنه تا شاید رسلمینیا Taker برای کمربند اقدام کنه!
البته تیکر قبلا در سه تا از مسابقات کسکت هم شکست خورده(تا اونجا که یادم میاد)مثل بازیش با یوکوزونا یا بازی با شاون در رویال رامبل 98 که نتیجش رو توی امضام میبینین یا در سال 2005 در مقابل رندی.نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
البته تیکر همه اینها رو با نامردی باخته.
به نظرم این بازی تیکر مسخره اس البته با پوزش از طرفدارای تیکر ولی به نظرم بهترین بازی میتونه اینفرنو مچ کین باشه واقعا با اون مسابقه حال میکنم
/در ضمن داود جان ممنون بابت خبر/