من از همون اول مي دونستم كه اين بازي رو اندر مي بازونن چون اگه مي برد به جز تريپل حريفي براش تو اسمكدان نمونده در اون صورت بايد با او سر كمربند بازي كنه ولي چون نمي خوان تريپل ببازه باسه همين بازندش كردند به همين سادگي به همين خوشمزگي
سالها عشق اندر بودم ولي وقتي اخراج شد گفتم ديگه بر نگرده چون خرابش مي كنند
