RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بابا دختر رو ول کنید پولو بچسبید ! زندگی پوله ... به قول اقام تا پول داری رفیقتم قربون بند کیفتم!!!
ولی جدان امیر ارین چون خودش سر رشته داره..میدونه چی میگه...
از نظر من... میگم ادم فقط با کسی که دوست داره باید پیمان ببنده این عشق های زودگذر بیشتر مایه عذاب روحین!! منم 14 .15 16 سالم بود هر روز یکی از خیابون رد میشد عاشقش میشدم!! داش اندرتیکر الیب گول نخور...تو خاصیت و روان پاکی داری ..نزار این روان پاک خدشه بش وارد بشه...مطمئن باش خوشیش 1 ماهه...بعد دردسر جنگ و دعواست...اخرشم که اون میره راه خودش تو هم راه خودت..عذاب روحیت 1 ماهه...پس در اصل چیزی نصیبت نمیشه جز دردسر....
پس ادم تنهاس راحته..اون لحظه ای خوشی که میدونی کسی که تو اغوشته مال خودته!
--------------------
داش پویان پی ان کود ..بابا کجا میخوای بری ما تازه بهت عادت کردیم..بمون پیشمون ...
------------------
یه ماجرای توپ دارم ...
داستان جالب چت ابوالفضل هلندی با خانم ش ...
دیشب بعد از اتمام مصاحبه با هادی ..اخر مصاحبه هادی بهم گفت یه لحظه چراغ یاهووتو روشن کن میخوام اددت کنم ...ما هم همین کارو کردیم..که خیلی سریع دو نفر پی ام دادن...و سریع خاموش کردیم!! یکیشون عرفان بارسا انجمن خودمون بود اون یکی هم خانم ش از دوستان سابقمون تو وبلاگ دوستان بود....!
ایشون که از بعد تعطیلی وبلاگ با ما ارتباط (چت نه تلفنی) نداشتن سراغمونو گرفتن که کجایی و ... ما هم همینطوری به سرمون زد یکم بزاریمش سر کار !!!
به متن چت ما دوتا توجه کنید!! زیاده ولی خوندش جالبه!!
sh ): رفتي ؟
جانم
sh): اعيان شدي بجا نمياري؟کجايي.. خوبي؟
شما
نه خيلي وقته نت نيومدم
sh): يه کم به مخت فشار بيار
از فلان جایی
sh ): افرين..داري ميرسي
وولک خیلی دارم به خودم فشار میارم میترسم یه جام پاره شه :4: بگو کشتیم
sh ): بازم فشار بيار...يه راهنمايي؟
وا مگه ماشین چاه خالی کنم!!
sh ):بابا همون که تو وبلاگت هی تیکه بهش مینداختی!!
والا من به همه تیکه مینداختم...من به سیاوش با 40 سال سن تیکه مینداختم تو که دیگه فکر کنم 18 یا 19 یا 20سالته!!! ولی فکر کنم شناختمت انگار 1 سال پیش من با این ای دی چت کردم ! تو بودی ؟ ها ابجی ش..؟
sh ): خوبه خرگوش نشدي باهوش.زدي به هدف
خوب چه خبر؟ چطوري ابجی ..مامان خوبه ..آقات خوبه...داداش ..خواهر ..
بعد از چند دقیقه ..
.sh ): کجاییی.........
ببخش من يه گوهی خوردم چراغمو روشن کردم کلي پي ام دادن بروبچ....نمیتونم زود جواب بدم...هي دور ميرسم جواب بدم بت
sh ): ديگه از اين کارا نکنيا
کدوم کارا
sh ): اشکالي نداره.. همون چيزي که خوردي رو ميگم
اها نه نمیخورم...خواستم تورو گول بزنم...
کجایی خیلی وقته پیدات نیست!!!
ميدوني اخه من ايران نبودم...الان واسه عيد اومدم من مقيم اونجا شدم
من الان هلندهستم...:23:
sh ): جدي!!!! ؟
به جونه دل ممدمون...پيش خاله ام هستم... ولي حال نميده.. اينجا بهتره
sh ): بابا ايول خوش به حالت .. منم ميخوام بيام...
بيا قدمت رو *** چشامون...با کي مياي..با اقاتون یا تنهایی؟
sh ): منم ميخوام بيام..اقام کجا بود خوب با تو میام!!!محمد هم بردي؟يعني ديگه شدي يه پا خارجي؟
نه بابا ما همون جنوبي اصليم..همون کاکا سیاه بندریم!!! نه محمد ببرم که می...اونجا
sh ): چيکار ميکني اونجا؟
هيچي ميخوريم و ميخوابيم..چکار کنيم ..درس که نميخونم کارم که نياز نيست..اقامت يکساله دارم.. فعلان..با خالمينا
sh ): اهان..يعني ممکنه که برگردي؟
اره بابا برميگردم...من قول ميدم وطنم رو تنها نزارم ..وطنم پاره تنم...وطن خون و عشقم!!
sh ): اخي خيالم راحت شد.. گفتم تو رو از دست داديم
نه بابا تحفه ام:4:
sh ): شما گلي
قربونت این گل قابل شما رو نداره ابجی ش.!!! عکسم معلومه کنار یاهوو
فیلترهههههههه
sh ): چي؟...دستت تو پريز برقه؟چقدر عوض شدي ؟
عوض شدم نه بابا همونم ..فقط موهام فشن شده!!...یه سرو دو چشم دو ابرو دماغ و دهن یه گردو!!!
sh ): چند وقت رفته بودي هلند؟
الان 4 ماهه
sh ): وا چه زود جو گير شدي. همه هلنديا اينطوريند؟ این شکلی ان...
مگه قرار بود چند سال باشم..نه خدا نکنه این شکلی باشن!!! من اهواز که بودم از الانم بهتر بودم...بخدا کتیرا کجا این ات و اشغالا اروپا کجا!!! اصلان تو تغيير ميبيني توم؟؟ فقط موهام يکم اجق وجق شده همين..اونم بخاطر گريس هاي هلنده
با ريشت؟با پايه موهات؟با لبخندت؟ همه تغيير کرده
نگرفتم..یعنی چی..
.sh ): ولش کن
(تو این هنگام با عرفان هم چت میکردم و پی ام ها رو میدادم میخوند و پوکیده بود از خنده!!! به عرفان سریع گفتم یه چند تا اسم از شهرهای هلند بگه بنده خدا بدتر من اطلاعات جغرافیاییش کم بود..گفت رتردام...گفتم اوکی حواسم هست اگه پرسید...میگم رتردام..امستردام..کریستوف دام..فنرباغچه!!)
sh ): زبان هم بلدي؟
بزور بابا پدرم در اومده نه همش کتاب با خودم ميبرم
sh ): ببين اگه حرف زدن سختته بهجاي کتاب منو ببر
ايول پس همین فردا ميام صيغت ميکنم ميريم دوتایی چه شود :24:
sh ): لوس..صيغه نميخوام...
اخه دیگه دائمی که نمیشه بلای جونم میشی ..صیغه باشی بهتره هر وقت خواستم نفقه تو میدم میری پیه کارت !!!
sh ): تعريف کن اونجا خوبه؟
اره واسه کسي که اونجايي باشه اره نه ما زود دلت ميگيره هر چي زرق و برقه بدرد نميخوره فقط دلت ميخواد بياي بخوابي رو خاک و زباله های ايران من شانس اوردم 4 ماهه اومدم داشتم چل ميشدم
sh ): ميگن هلند کشور خيلي خيلي ازاديه... از عکست معلومه
اوف خیلی ازادیه...همه چی توش ازاده..شبها با سینا رفیقم میریم دیسکو البته من داخل نمیرم..عیبه!!خدا میبردمون جهنم.....ولی هر چي تو عمرمون چشم و گوشمون بسته بود رفتيم اونجا باز شد
sh ): ااخي نه خيلي بسته بود...اما بهت ساخته اونجا خیلی خوشکلتر قبلن شدی!!
خوب ديگه راستش حق با توهه سابق همش عينه بز کار ميکرديم تو مغازه ولي اونجا ميريم استاديوم خيلي کيف ميدههمش تشويق اجاکس امستردام هلند
sh ): خوش به حالت نگو دلم رفت
بابا تروخدا به اعصابت مسلط باش...ارزششو نداره خواهرم..من راضی به اذیت کردن روح و روان تو نیستم.... بخدا هيچ ي نيست وقتي ايراني فکر ميکني اونجا چيه..فقط قشنگه همين...خوب شمال خودمون قشنگتره اونجاست... البته خيابوناشون هم تميزه
وولک اون دفعه رفتم از بقالی سر کوچه ارنست شکلات خريدم پوستشو انداختم يارو از بغلم رد شد گفت ایت ایز !! (منو با حیوون اشتباه گرفت:12:) یو ايراني هست؟
sh ): رفتي ابروريزي کردي
گفتم اره دلت بخواد... عشق کردم وجدانن اومدم پایین خیابونه خیلی بزرگ بود .همون پوسته شکلات که انداختمش تو خيالبون تو چشم ميزد!!!ولي چه گلستانهايي داره از گل وايييييييييييييي
sh ): مامان منم ميخوام برم هلند
نامردم اگه فردا نبردمت
sh ): فکر کنم دارم به صيغه راضي ميشم
abolfazlbatista (2/26/2009 2:52:41 AM): ایول
sh ): چرا رفتي اونجا؟
بابام گفت برو
خب برا چي؟
برا خنده!!البته خيلي باهام صحبت کرد خراب نشم ولي من گوش نکردم..واقعان اونجا ادم خيلي بهش فشار بد مياد ...از بس چيزهاي رنگارنگ و الخصوص دختران رنگارنگ هست هر چند همشون عينه خر رنگي هستن
sh ): يعني الان خرابي؟ چرا خر؟ اونا که تو کشور گلهان
خوب ديگه زيادي فکر ميکنن قشنگن ولي مالي نيستن..باور کن تو بهتر اونايي نانازم !!! جیگر ابوالی !!
sh ): ای پر رووو هنوزم شوخی مثله قدیم..... هوا اونجا چطور بود؟
هواش خيلي سرده...همش با پوششهاي اسلامي ميرم تو خيابون ولي مطمئن باش نميمونم سال ديگه برميگردم
sh ): خدا به دختراي اونجا رحم کرده
..اونجا چند تا ايراني پسر رفيق دارم درس ميخونن... دختر ايراني هم هست
sh ): خب با اونا هم رفيق شو
بايد بهش فکر کنم:15:
sh ): خيلي بلايي
وای نگو رو میز کامپیوتر دارم اب میشم ! زنده باشيد بقول فربد..یادته که...
sh ): اره طفلی...معین..فربد..اصغر..مجید. سیا..و...
ولي خوشم مياد همه اونجا اوسگولن.. يعني خارجي ها واقعان ادماي درست و صادقين
برخلاف ما ايرونيا که ******** ايم:4:
sh ): اونا با فرهنگن.همه باهاشون صادق بودن ولي ما چي؟
اره ولي بخدا ايران بهتره من که پاي اقا رو ميبوسم
اونجا همش از ايران بد فکر ميکنن..همش تقصيره اين گوه نجاده
sh ): همين... همونه که ما رو خاک برسر کرده
وارد بحث سیاسی نشو من هنوزم رو اعتقاداتم هستما!!!
فامیلامون اين چند روز که ديدنم باورشون نميشه ميگن قايفت يکم عوض شده ولي باطنت همونه
sh ): اين از اقايی ته ...
قربونت یاد امیر اقایی افتادم
sh ): امیر اقایی کیه؟
هیچکی یکی از بچه های محل..خل روزگاره...اونجا همش باش میگردیم..البته سینا کریمیان بهترین رفیقمه اونجا...
sh ): خوش بحالتون...فامیلاتون چی میگن دیدنت
دختر عموم قبلنا هيچ بهم محل نميداد ولي الان چنان بام خوب حرف ميزنه..نمیدونم چرا..تو نمیدونی؟
sh ): خوب تو خارجکی شدی
مگه خارج چيه 4 نفر ميرن فکر ميکنن خيلي بزرگ شدن من همون بچه جنوب شهرم!!ظاهرم عوض شده ولی تو شکمم همه چیم همونه!!من دیگه کم کم برم مامی داره صدام میکنه...
sh ): جدان دیگه مثل قبلان نمیگی ننه...
چرا تا دلت بخواد منتها جلوتو نخواستم بگم همون دهاتی سابقم!!
sh ): این چه حرفیه عزیزم...تو شهری هستی نه دهاتی ..
نه بابا من افتخار میکنم که دهاتی ام..حتی شادمهر عقیلی هم میگفت دهاتی ام!!یعنی ادم میتونه از واقعیتها فرار کنه..
sh ): خوشحال شدم که ديدمت خيلي دلم برات تنگ شده بود...
مرسی نانازی...به . و .. سلام منو حتما برسون بشون بگو رفته هلند خيلي هم عوض شده محل نميده
sh ): چشم.. مرسي از اينکه باهام حرف زدي
والا ميخواستم فرار کنم ولي خدايي دلم نيومد
خيلي آقايي
قربونت البته امیر اقایی ام !!
بهر حال ممنون شب خوبي داشته باشي..در ضمن زود هم برگردي اونجا موندگار نشيا
قربونت ..بهتره بگي صبح خوبي داشته باشي تو هلند ميگن:4:
sh ): کار نداری...باي
خدا بهمرات ..يو کن سي مي عزیزم...
------------
تا چند دقیقه حس میکردم واقعان من رفتم هلند..حتی عرفان هم که تمام متن رو میخوند میگفت ابوالفضل باور کن فکر میکنم رفتی اونجا ...کلی طول کشید تا تونستیم عرفان رو حالیش کنیم بابا من ایرانم...منظورم از هلند همین ابادان سوسنگرد خودمون بود!!
از عرفان هم بعد از دقایقی خداحافظی کردیم... یهو نگاه ساعت کردم دیدم نزدیکه 3 شبه... یهو یادم افتاد فردا به جای دیسکو رفتن با سینا باید برم عینه شتر تو مغازه کار کنم!! چنان پکر و سر خورده شدم...انگار تمام بدبختی های عالم تو سرم ریخته شد...
نفس عمیقی کشیدم گفتم : هم اکنون به قهقرا میریم!!
شب هم مگه خوابم میبرد...پاشدم رفتم سر یخچال یه چیزی بخورم..احساس کردم گشنه شدم از بس خالی بستم واسه بنده خدا ش..!!
یه پرتغال خوردم یاده کشور همسایه اقامتم تو هلند افتادم!! بازم دمر شدم...
یاده دختره هم افتادم..به خودم میگفتم رزل چطور دلت اومد با احساسات یه دختر بازی کنی!!! یاده نارو زدنهام تو هلند افتادم!!!
اومدم دیدم ممدمون بدون متکا مثل همیشه ولوو شده تو اتاق !! و داره تو خواب با خودش حرف های چرت و پرت میزنه... متکا گذاشتم زیر سرش ...تا نشون بدم ما هلندیها چقدر انسان دوستیم!
اومدم تو رخت خودم خوابیدم ..ما که عادت نداریم رو تخت و این چیزا بخوابیم...عشقمون قالیه کرمانه!! دوباره یادم افتاد خونه خالم تو هلند قالی هاشون اصل ستاره کویر یزد بود!
من میخوام برم هلند... سینا کارت دانشجوویتو بده به من نامرد:2:...
واقعان چه شبی بود ... ای کاش دیگه از این شبا نباشه...
ولی خداییش شب خوبی نبود...حالا بنظرتون برم به دختره بگم خالی بستم..از دیروز وجدانم ناراحته که اونجور گفتم...یا بزارم 6 ماه دیگه بهش بگم من اقامتم تموم شد برگشتم...بهرحال یه فکری بکنید...
یا حق
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا ابوالفضل چه شکلی دلت اومه بچه ی مردم رو سر کار بزاری ؟؟
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________
دیدم بحث دختره گفتم این رو براتون بزارم .
How Do You Interpret Love?
عشق را شما چگونه تفسير مي كنيد؟
Once a Girl when having a conversation with her lover, asked
یك بار دختری حین صحبت با پسری كه عاشقش بود، ازش پرسید
Why do you like me..? Why do you love me?
چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟
I can't tell the reason... but I really like you
دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"*دوست دارم
You can't even tell me the reason... how can you say you like me?
تو هیچ دلیلی رو نمي توني عنوان كني.... پس چطور دوستم داری؟
How can you say you love me?
چطور میتونی بگی عاشقمی؟
I really don't know the reason, but I can prove that I love U
من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت كنم
Proof ? No! I want you to tell me the reason
ثابت كنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی
Ok..ok!!! Erm.... because you are beautiful,
باشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی،
because your voice is sweet,
صدات گرم و خواستنیه،
because you are caring,
همیشه بهم اهمیت میدی،
because you are loving,
دوست داشتنی هستی،
because you are thoughtful,
با ملاحظه هستی،
because of your smile,
بخاطر لبخندت،
The Girl felt very satisfied with the lover's answer
دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد
Unfortunately, a few days later, the Lady met with an accident and went in coma
متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناكی كرد و به حالت كما رفت
The Guy then placed a letter by her side
پسر نامه ای رو كنارش گذاشت با این مضمون
Darling, Because of your sweet voice that I love you, Now can you talk?
عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا كه نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟
No! Therefore I cannot love you
نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم
Because of your care and concern that I like you Now that you cannot show them, therefore I cannot love you
گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت كردن هات دوست دارم اما حالا كه نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم
Because of your smile, because of your movements that I love you
گفتم واسه لبخندات، برای حركاتت عاشقتم
Now can you smile? Now can you move? No , therefore I cannot love you
اما حالا نه میتونی بخندی نه حركت كنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم
If love needs a reason, like now, There is no reason for me to love you anymore
اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره
Does love need a reason?
عشق دلیل میخواد؟
NO! Therefore!!
نه!معلومه كه نه!!
I Still LOVE YOU...
پس من هنوز هم عاشقتم
True love never dies for it is lust that fades away
عشق واقعی هیچوقت نمی میره
Love bonds for a lifetime but lust just pushes away
این هوس است كه كمتر و كمتر میشه و از بین میره
Immature love says: "I love you because I need you"
"عشق خام و ناقص میگه:"من دوست دارم چون بهت نیاز دارم
Mature love says "I need you because I love you"
"ولی عشق كامل و پخته میگه:"بهت نیاز دارم چون دوست دارم
"Fate Determines Who Comes Into Our Lives, But Heart Determines Who Stays"
"سرنوشت تعيين ميكنه كه چه شخصي تو زندگيت وارد بشه، اما قلب حكم مي كنه كه چه شخصي در قلبت بمونه[hr]
روزي، وقتي هيزم شكني مشغول قطع كردن يه شاخه درخت بالاي رودخونه بود، تبرش افتاد تو رودخونه. وقتي در حال گريه كردن بود، يه فرشته اومد و ازش پرسيد: چرا گريه مي كني؟ هيزم شكن گفت كه تبرم توي رودخونه افتاده. فرشته رفت و با يه تبر طلايي برگشت.
"آيا اين تبر توست؟" هيزم شكن جواب داد: " نه" فرشته دوباره به زير آب رفت و اين بار با يه تبر نقره اي برگشت و پرسيد كه آيا اين تبر توست؟ دوباره، هيزم شكن جواب داد : نه. فرشته باز هم به زير آب رفت و اين بار با يه تبر آهني برگشت و پرسيد آيا اين تبر توست؟ جواب داد: آره.
فرشته از صداقت مرد خوشحال شد و هر سه تبر را به اوداد و هيزم شكن خوشحال روانه خونه شد. يه روز وقتي داشت با زنش كنار رودخونه راه مي رفت زنش افتاد توي آب. هيزم شكن داشت گريه مي كرد كه فرشته باز هم اومد و پرسيد كه چرا گريه مي كني؟ اوه فرشته، زنم افتاده توي آب. "
فرشته رفت زير آب و با جنيفر لوپز برگشت و پرسيد : زنت اينه؟ هيزم شكن فرياد زد: آره!
فرشته عصباني شد. " تو تقلب كردي، اين نامرديه "
هيزم شكن جواب داد : اوه، فرشته من منو ببخش. سوء تفاهم شده. مي دوني، اگه به جنيفر لوپز "نه" مي گفتم تو مي رفتي و با كاترين زتاجونز مي اومدي. و باز هم اگه به كاترين زتاجونز "نه" ميگفتم، تو مي رفتي و با زن خودم مي اومدي و من هم مي گفتم آره. اونوقت تو هر سه تا رو به من مي دادي. اما فرشته، من يه آدم فقيرم و توانايي نگهداري سه تا زن رو ندارم، و به همين دليل بود كه اين بار گفتم آره.
نكته اخلاقي: هر وقت مردی دروغ ميگه به خاطر يه دليل شرافتمندانه و مفيده
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]اینقدر بحث عاشقونه شد الان حس میکنم عاشق شدم !!! :4:
خدایی خجالتم خوب چیزیه ... بچه ها دم به دقیقه مردم رو اسکل می کنن ... اول هفته داستان سفر به تهران رو نوشتن که کل بچه های انجمن بعد 2 روز فهمیدن ، چه چیزی شدن ... حالا هم که دختر مردم رو تو شب روشن :4: اسکل می کنن ... ولی خدایی بچه ها چه جذبه ای دارن ... دختره یه جور صحبت می کرد انگار داره با اباما صحبت می کنه ... حالا این همه جا چرا هلند ؟؟؟ :4: [/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بهمنيار جون اخر نگفتي دردت چيه؟ عشق و عاشقي يا رفيق بازي؟ازدواج يا مسخره بازي؟
اگه به سوال بالا پاسخ بدي راحت تر ميشه راهنماييت كرد.اگر هدفت رفيق بازي و زيد بازي بيخيالش شي بهتره چون بعده اثار سوئي كه دوستان اشاره كردن به سراغت مياد.
اما اگه شاشت كف كرده :4: و ميخوي بري پي عشق و زندگيت يا علي بگو و برو جلو.يا ضاع ميشي يا به مرادت ميرسي.اما عشق خيلي حس مفيديه.تو با عشق ميتوني زندگيتو متحول كني.ميتوني به خاطر عشقت عادت هاي بدتو ترك كني.ميتوني با خودت عهد ببندي كه براي رسيدن به عشقت خيلي كرها رو ديگه انجام نميدي و بر عكس يك سري كارهايي كه قبلا انجام نميدادي رو انجام بدي.چه بسا كساني بودن كه با عشق دين و ايمانشون رو تقويت كردن و مومن و نماز خون شدن.ولي اين رو هم بدون كه عشق زيادي چشم هارو كور ميكنه ! بعدش به گفته ي شاعر چشم هارو بايد شست ! نه افراط نه تفريط جمهوريه عشق بازي
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دور رفت ليگ قهرمانان انگليسي ها از ... شانس اوردن.مطمئن باشيد كه دور برگشت تنها رو سفيدشون ليورپول خواهد بود.يوونتوس كه خداييش حقش باخت نبود.انشالا تو تورين جبران ميكنه.اينتر هم در بازي برگشت در اوايل نيمه دوم بوسيله زلاتان يه گل ميزنه.بعد منچستر خيلي حمله ميكنه تا اينكه دقيقه 92 بربي توف گل مساوي رو ميزنه اما اينتر به خاطر گل زده در خانه حريف صعود ميكنه.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
حاجي تو هم اره؟ اخه واسه چي با احساسات اين طفل معصوم بازي كردي؟ تو يه قاتلي.قاتل قاتل قاتل
ولي از من ميشنفي سعي كن ديگه باهاش رو به رو نشي.ايديتو عوض كن برو يه ايدي ديگه بخر ولي اگه خفتت كرد يه جوري بپيچونش بگو ديگه نميخوام برگردم.بگو اونجا بيكار شدم شغل ندارم سر همين به شب با رايكارد سرمربي بيكار و سابق بارسلون خلوت كرديم و مشغول سيگاري كشيدن بوديم كه اون نقشه ي دزدي بهم پيشنهاد داد اما من پاكدامني كردم در حالي كه سينا نزديك ترين رفيقم مدام منو تشويق ميكرد كه به اين خواسته تن در دهم !سرانجام من با اصرار سينا و اقائي درخواست رايكارد و دستيارش داويدز رو قبول كردم و قرار شد بريم به مغازه عينك فروشيه باباي داويدز دستبرد بزنيم.از قضا نقشه ي ما لو رفت و اونترپل ما رو دستگير كرد و دوباره به اهواز تبعيدمون كردن.
به همين راحتي ميتوني خودتو خلاص كني.راستش اولين دروغ رو كه ميگي پشت سرش مجبوري دروغ هاي بزرگتر و بزرگتر بگي تا سرانجام رستگار شوي!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نه خوب من دوستش دارم اما عشق و دوست داشتن كلا فرق ميكنه!!
ببينيد قضيه عشق نيست اما يك ادمه به يك هم زبان جنس مخالف نياز داره از ديدگاهه من چون باعث ميشه ادم احساس تنهايي نكنه
خوب من بشينم ببينم كي عاشق ميشم؟؟؟؟نه نميشه!!!
باور هم بكنيد هوسي تو كار نيست چون نيازي ندارم:11:
اما جدا ازش خوشم اومده با اين حال از همه ممنونم فردا بهش ميگم خواست كه چه بهتر نخواست به جهنم اضغر و صابرين يكي ديگه!!
ولي بحث خيلي داغ و خوبي در مورده دوستيها بود ممنون از همه...
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
این چیه؟؟؟؟؟؟
.....فیلتره....
شب به خواب گرگ بیبونم نیاد.
-----------
خیلی خوبه همه بکس انحمن تو یه چیزی سر رشته دارن.ماشالاه ابولفضل هم که بسیار زیبا و استادانه در سر کار گذاشتن عمل میکنه.
=====================
امیر اقایی : داش عرفان عکس بخاطر اینکه زیر نظر ساید راپیدشر بود دیگه اجازه سیو شدن نداره!!! :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
با عمو بهنام خودم در مورد ليگ اروپا به طرز فجيعي موافقم
من باورم نميشد اين چلسي يووه رو ببره اي خدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا
اينگاس هيدينك ديوث اخر كرم خودشو ريخت سينا هر وقت دستت بهش رسيد از طرف من يه باتيستا بومب بهش بزن دادا
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
در مورد صحبت دوستان که میگن این کار آخر عاقبت نداره.
این کارا واسه کسایی آخر عاقبت نداره که دخترا سوارشون میشن و بعد از رفتنشون یه جیب خالی دارن.
ولی کسایی مثل معین خودمون و ... که با زرنگی میرن و جیب خالیشون رو به جیب پر تبدیل میکنن و هر کاری که عشقشون میکشه با دختره میکنن برای اونا آخر عاقبت داره.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
لیورپول رو عشقه.
خونه حریف زدیم ناکارشون کردیم.
ولی چون این اسرائلیه(بنایون) گل زد زیاد حال نکرم.
4 تا تیم انگلیسی مرحله بعد میرن.شک نکنید.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
آقا خداییش اگر اون آهنگ صفحه قبلی رو دانلود نکردید ضرر کردید خیلی فاض هست خیلی توپ هست من می گم حتما بگیرین برین دانلد کنین/
----------------------------------------
آقا راستی می دونستید طرح آزادی رو از روی یه صلیب زدن
معمار این طرح که یه آمریکایی بوده طرح آزادی رو از روی صلیب زدن و وقتی شاه فهمید اون رو اعدام کرد. از بالا که نگاه کنید قشنگ یه صلیب خوشگل می بینید
ایم عکسش
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-----------------------------
خدایییش هرکی بوده کارش توپ بوده بدون چندتا چیز دیگه هم هست که هنوز پیدا نشده . اینم الان داشتم دقت می کردم دیدم .
---------------------
راستی جاوید شاه اکباتان رو خراب کردن من هرچی نگاه می کنم نمی بینم ؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Armin13
در مورد صحبت دوستان که میگن این کار آخر عاقبت نداره.
این کارا واسه کسایی آخر عاقبت نداره که دخترا سوارشون میشن و بعد از رفتنشون یه جیب خالی دارن.
ولی کسایی مثل معین خودمون و ... که با زرنگی میرن و جیب خالیشون رو به جیب پر تبدیل میکنن و هر کاری که عشقشون میکشه با دختره میکنن برای اونا آخر عاقبت داره.
برادر همه چيزو كه نبايد تو پول و شكم و ثروت و... ديد اخه.اگه بخواي منطقي به حرف خودت فكر كني مورد دوم كه گفتي جيبتو پرپول كني برگردي به نظر خودت يه جور دزدي نيست؟حالا بگو ببينم دله دزدي و اخاذي اخر عاقبت داره؟اگه ميخواي به گناه الوده نشي اين دوستي هاي خيابوني دو سه سه روزه رو بايد بريزي دور.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما در خصوص صحبت اندرتيكر اليب كه گفتن ادم به يك هم زبان جنس مخالف نياز داره از ديدگاهه من چون باعث ميشه ادم احساس تنهايي نكنه
خوب من بشينم ببينم كي عاشق ميشم؟؟؟؟نه نميشه!!!
ببين برادر اگه تو زندگيت احساس تنهايي ميكني بدون يه جاي كارت داره ميلنگه.كسي كه فكر ميكنه تنهاست حتما دچار كمبود محبته.حالا اين كمبود هر جايي و از هر كسي ممكن به ادم فشار بياره.اين كمبود انقدر به انسان تاثير ميذاره كه سرانجام باعث ميشه كه شخص فكر كنه كه تنهاست.البته اين نگرش براي يك انسان بي اراده اي هست كه به عمق مسائل دقت نميكنه و همه چيزو سطحي و ظاهري ميبينه.انسان با اراده و با تدبير هيچ موقع به دختر بازي و دوست داشتن هاي خيابوني موقتي فكر نميكنه چه برسه به اينكه بخواد به وسيله ي دوستي با يه دختر كمبود هاي خودش رو جبران كنه.به قول بزرگان تا خدا رو داري با بندش چه كار داري؟
بايد ببيني تو زندگي چه چيزي رو براي خودت اصل قرار دادي؟روح و قلبت با چه چيزي ارامش ميگيره؟اول بايد خوب به اين مسائل فكر كني بعد ببيني كه ايا چيزه با ارزش تري از دختر وجود نداره كه تنهاييتو با اون پر كني؟؟؟