RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بابا من میگم با جیب پر پول برگشتن یعنی این که دختره رو خر کردن و کلی سواری گرفتن ازش.
بعضی ها میرن مخ دختره رو میزنن و دختره هم تیغشون میزنه.
یه سری پسرا هم هستن که همین کارو با دخترا میکنن.
اونا هیچ وقت از کارشون ناراحت نیستن.همونطور که دخترا از تیغ زدن پسرا لذت میبرن.
این جیب پر پول یه تمثیل هست.
آخه بچه های انجمن کشتی کج رو چه به این کارا.
انجمن آویزونش هم برداشتی مثل برداشت تو نمیکنن:4:
در کل برداشتت از صحبتام اشتباه بود
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من منظورم دقيقا همين خر كردن و سواري گرفتن و تيغ ردن و همين صحبتا بود نه چيزه ديگه اي.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خوب اینا که بد نیست.
80 تا کیس دخترا میکنن.
20 تا هم پسرا.
آسمون که به زمین نمیاد
تازه دمشون هم گرم
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
به نظر من دوستی پسر و دختر اگر از مرزهای خودش رد نشه مشکلی نداره. منظورم از مرزها اینکه که به شهوت و یا افکاری چون تیغ زدن همدیگر و از این جور کارار نکشه. چون به هر حال دو جنس مخالف نسبت به هم تمایل را دارند اگر این تمایل نبود عشقی به وجود نمی یومد و زندگی مشترکی هم شکل نمی گرفت در نتیجه نسل بشریت همون اول کار منقرض می شد. پس این احساس یک حس بد نیست چون حسی هستش که خداوند در وجود انسان گذاشته اما نباید گذاشت این حس به شهوت کشیده بشه و باعث آزاد دیگران بشه. پس دوستی دختر و پسر به نظر من در حد سالم و معقولش مشکلی نداره.
آرمین جان اگه این حرف را می زنم امیدوارم ناراحت نشی این که گفتی لیورپول برده ولی حیف که بنایون ( اسرائیلی) این گل را زد عزیزم با نژاد پرستی و نفرت به دیگران این دنیا هیچ وقت ساخته نمی شه. همه انسانیم و آفریده خدا. و خداوند کسی را برتر و پست تر خلق نکرده و اگر ما این فکر را بکنیم و نسبت به انسانی کینه داشته باشیم یعنی اینکه در کار خدا شک داریم و بدون تعارف یعنی که خدا نمی فهمه و من میفهمم که کی بهتره کی بدتر. پس سعی کن دلت را از کینه و نفرت خالی کنی. کینه و نفرت باعث شد فقط و فقط در دو جنگ جهانی نزدیک به 80 میلیون انسان کشته بشند. آیا این به نظرت درسته؟
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
سلام من به بچه های اسرار و انجمن به خصوص بهنام قزوینی . یه فرجی شد وارد مکتب حاجی شدم ...... بعد از قرن ها به خونه برگشتیم.
غم دوری خیلی سخته نمیشه تحملش کرد ولی خوب ......
بحث هم که حسابی داغه سر پسر و دختر ما هم کلی حال کردیم با این تاپیک . بحث داغه زیاد الافتون نمی کنم ......
شاد باشید.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
وقتی یک کشوری یک کار نادرست انجام میده تمام افرار اون کشور باید علیه کاراش بیان.
سکوت کردن با شرکت در ظلم دولت مرداشون یکی هست.
پست ترین آدمای دنیا اسرائیلی ها هستن.تورم دنیا از صدقه سر اساتید هست.
شاید بگید مردمشون چه گناهی کردن که جوابشم گفتم که سکوت در مقابل ظلم با شرکت در ظلم یکی هست.
کاشکی همون کوروش نسل این آدمها رو از روی زمین برمیداشت تا جامعه رو به کثافت نکشن.
همون هیتلر هم کار خوبی میکرد.بهترین آدم هیتلر بود.تفکراتش حرف نداشت.شاید بگید هیتلر نماد نژادپرستها بود ولی نژادی که پر از خصایل هست به چه دردی میخوره.واقعا نژاد یهودها و مخصوصا اسرائیلی ها خیلی پست هستن و اخلاقهای خیلی بدی دارن.سرگذشتهاشون تو تاریخ هست.
فکر نکنید من به خاطر فلسطین مخالف اسرائلیهام.مقصر اصلی این جنگ خود فلسطینیها هستن و حقشونه.
من کلا از رفتارهای قوم اسرائیل خوشم نمیاد.هر چی هم میخواید درباره من فکر کنید.بد ترین فحشها رو هم نثارشون میکنم.
اصلا گور پدر بنایون.حاضر بودم به رئال ببازیم بنایون گل نزنه.
اسرائلی ها هم من جزو آدم حساب نمیکنم.همگی حیوونند که در حق کل جهان ظلم میکنن.
البته استثنا توشون پیدا میشه کتمان نمیکنم.
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
امروز تو خیابون با زیدم داشتم راه میرفتم به طوری که دستم تو دستش بود , یهو معلم فیزیکمون که از این هفت خطا هستش , اومد دید مارو ! به من هی اشاره کرد که بیا این جا کارت دارم , ترسیدم نرفتم " یهو پیچیدم تو یه کوچه ... !
فردا هم باهاش درس داریم ... میترسـم فردا خفتم کنه زنگ بزنه به پدر مادرم یا به مدیرمون بگه یا .... :2:
عجب گیری کردیم :10:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ما دو روز نبودیم همه نام کاربری عوض کردن :4:
در حال حاضر من هیچ کاربری رو نمیشناسم یه لحظه ادمین رو دیدم زده آرین پانک گفتن این کیه جدیده ادمین شده ؟ نگو امیر آرین خودمون هست
ما ADSL رو کمی دیر تمدید کردیم که شب عیدی بی نت نباشیم و در خدمت همه باشیم:24: اما نامردا ADSL که من ماه پیش 18 تومان میدادم کردن 26 هزار تومان :14:
این خط ریشای بهنام منو کشته
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
بازگشت رهبر انجمن iranwwe به خونه خودشان و حضور در جمع پر شور مردم و کاربران انقلابی انجمن....
گزیده ای از سخنان رهبر معظم انجمن در جمع یاران باوفا و کاربران زحمتکش انجمن...:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به گزارش پايگاه اطلاع*رساني دفتر مقام معظم رهبري انجمن،
حضرت آيت*الله هامون رهبر معظم انجمن.. عصر امروز در ديدار هزاران نفر از مردم مؤمن و انقلابي انجمن iranwwe، هوشياري، درك "حساسيت حوادث و موقعيت*های انجمن " و اقدام شجاعانه و مناسب علیه کاربران متخلف را درس بزرگ اربعین حسینی خواندند و افزودند:
ملت انجمن با درك حساسيت زمان، در مقابل تلاش دشمن براي تهي كردن و هک کردن نظام از محتواي انجمن و روح انقلابي، كاملاً هوشيار است.
مقام معظم رهبري تكيد كردند: كسي از مسئولان امروز با شرمندگي با شعارهاي انقلاب روبرو نمي شود بلكه به اين شعارها افتخار مي كند!!:11:.
مقام معظم رهبری فرمودند...قدرتهاى کوچک خارج از انجمن كه هدفشان جز قهر و سيطرهى بر کاربران نيست - حاضر نيستند بفهمند كه وقتى يك ملت بيدار شد، وقتى يك ملت ارزش عزم و ارادهى خودش را فهميد، وقتى يك ملت دانست كه اگر بخواهد و تصميم بگيرد و عمل بكند، هيچ قدرتى در مقابل او نميتواند بايستد، با يك چنين ملتى ديگر نميشود درافتاد.
ممكن است هزينههائى را بر اين ملت تحميل كنند؛ اما تسلط بر آن ملت ديگر ممكن نيست؛ به بردگى كشيدن آن ملت ديگر ممكن نيست؛ تحميل كردن عقايد خود و خواست خود بر آن ملت ديگر ممكن نيست. اين را هنوز هم قدرتهاى بزرگ نميتوانند بفهمند!!!
حضرت آيت الله ***** اي با تجليل از راهپيمايي با شكوه و پرعظمت ملت ايران در 22 بهمن امسال به افتخار ارشد انجمن، اين نمايش عظيم را نمودي از حمايت عميق مردم از انقلاب انجمن برشمردند و افزودند: پيشرفتهاي علمي، حضور پرشور و آگاهانه جوانان این مرز و بوم در عرصه هاي مختلف، و زنده تر شدن شعارهاي انقلاب نمونه هاي پرمغز ديگري از ناكامي دشمن در شكست انجمنiranwweاست
-------------------------------------------
خوب ...
جا داره بازگشت رهبر معظم ایران دبلیو دبلیو ای حجت السلام والمسلمین برادر ارجنمد و بزرگوارمون حضرت آيت*الله هامون رشید رو به انجمن تبریک و تهنیت عرض کنیم!
بی شک انجمن به دستان گهربار شما رهبر عزیز بیش از پیش احتیاج خواهد داشت...از دوستان و کاربران عزیز هم میخوایم صف رو رعایت کنن...لطفان عجله نکنیدبرای بوسیدن دست آقا!!!! نوبت به همگیتون میرسه!!!
فقط نمیدونیم چرا یکی از کاربران بی تربیت انجمن جلوی اقا خم نشد!!! که به سرعت این فرد بزدل توسط ماموران اسکورتی آقا یعنی معین ارشدی و حامد کرزای به ایران پی وی فرستاده شد!!!
بعد از پایان سخنان رهبر انجمن iranwwe ...کاربران انجمن با شور و اشتیاق فراوان به شعار علیه رجیم اشغالگر قدس و منافقان جمهوری انجمن پرداختن که گوشه ای از شهارهای مردم انقلابی انجمن رو میبینید!!
الله اكبر، هامون رهبر،.... الله اكبر، هامون رهبر،
لااله الا الله...، لااله الا الله، ....
روح ***** آمد ! روح داوود مرده من آمد!!!
مرگ بر آمریکا !!!...مرگ بر آفریقا!!!
مرگ بر اسرائیل!!! ... مرگ بر س ک س ونیست!!!
مرگ بر منافقین و کفار !
درود بر فرستاده خداوندگار!!! ...درود بر هامونسیف !!!
مرگ بر کائنین معبد ابوالفضل !!!
زلیخایه باتیستا !!! زلیخایه باتیستا !!!!
يا مرگ يا هامون يا مرگ يا رهايى!!!
هامونسیف بت شكن خدا نگهدار تو ....بميرد بميرد دشمن خونخوار تو!!!!
در پایان مراسم هم مداحان اهل بیت حاج هادی اهنگران و حاج ارمان کویتی پور به مداحی با حضور کاربران پرداختن!!!
======================================
خوب به سلامتی داش علیب بهمنیار قاطی مرغا شد !! من این اتفاق میمون و خجسته رو به ایشون تبریک میگم!
از دوستان و اشنایان و تمامی کاربران انجمن هم میخوایم روز پنج شنبه در مراسم ازدواج ایشون شرکت کنن..البته اگه کارت دعوت برامون بفرستن!!!
فقط دوستان برای اینکه بتونین به درون مجلس و رستوران به صرف شام تشریف بیارین حتمان این لوگو همراهتون باشه!! بی شک این لوگو مشت محکمی بر دندون های استکباره!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-------------------------------------------------------------
این مشکل رنگ و لعاب در ارسال پاسخ حتی با موزیلا فایر فاکس هم حل نشد ..برای مصاحبه کارمون به مشکل خواهد خورد!!
یا حق !!
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Amir_Aghaei
این مشکل رنگ و لعاب در ارسال پاسخ حتی با موزیلا فایر فاکس هم حل نشد ..برای مصاحبه کارمون به مشکل خواهد خورد!!
اگه با این جملت منظورت این هست که مصاحبه رو بدی من ویرایش کنم ، سخت در اشتباهی !!!